Jump to content

Din drømme 11'er!


49 unbeaten

Recommended Posts

Etter de siste kampers nedturer har tankene vært inne på et "FIFA-overgangsvindu" der du kan hente inn hvilken som helst forsterkning. Dette er jo selvsagt uaktuelt, men hadde vært morsomt å sett hvordan du ville satt opp din drømme 11'er med spillere som spiller profesjonell fotball i dag.

 

Reglene er enkle:

1. Laget heter Arsenal, men du bestemmer hvem som får fortsette og hvilke nye som kommer inn.

2. Formasjon er fritt frem.

3. Ikke tenk hvem som er ledige på markedet, slipp fantasien løs!

 

Mitt lag i 4-3-1-2

Casillas

Sagna - Kompany - Vermaelen - Lahm

Fabregas - Tiote - Silva

Messi

Van Persie - C. Ronaldo

-

Benk: Szczesny, Vertonghen, Vidic, Essien, Wilshere, Bale og Higuain

 

 

 

Fornøyd med laget til tross for at Iniesta og Xavi ble vraket, og innbytterne kan komme inn og endre kampbildet helt om ønskelig.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Jeg skal ikke gå helt amok her (bittelitt realisme og favoritter), men det ville vært noe slik som det her:

Szczesny

Sagna - Pique - Vermaelen - Lahm

Ronaldo - M'Vila - Wilshere - Hazard

v. Persie - Benzema

Siden jeg er så fanatiker av 4-4-2 (finnes det en annen formasjon?!) så må man nesten velge litt løpesterke spillere som takler både det offensive og defensive. Samtidig må de ha stor motor og der er M'Vila og Wilshere temmelig brukbare. Pique, Lahm, Ronaldo, Hazard og Benzema vet vi vel alle hva står for :P

Link to comment
Share on other sites

Neuer

Alves - Pique - Silva - Cole

Yaya - Xavi

Messi - Silva - Ronaldo

v Persie

 

 

 

 

 

 

 

Cashley Cole !? O_O

 

I min drømmeellever ville nok kun RVP fått plass. Men skulle jeg satt opp et lag jeg ønsket for Arsenal ville det blitt noe mer sannsynlig. Dropper spillere som Messi, Xavi og Ronaldo osv da det er mer stas å lykes uten dem ;D Vil ei heller ha noen av de ekle Barca-spillerne, utenom Cesc!

WS

Sagna Kompany Vermaelen Enrique

Song

Fabregas Wilshere

Silva RVP Hazard

Benk: Tiote, Benzema, Santos, T.Silva, Øzil, Modric, Neymar !

Link to comment
Share on other sites

Har prøvd å være såpass edruelig at jeg kun har hentet inn noenlunde realistiske spillere. Vet du sa at fantasien kunne løpe løpsk, men jeg mener bestemt at jeg har brukt en forholdsvis stor menge syk fantasi med dette laget. Slenger man med folk som Ronaldo og Messi så er det jo nesten perverst. Dette er tross alt Arsenal der selv fantasier skal kjøpes på tilbud :)

 

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Baines

M'Vila-Arteta

Wilshere

Hazard-Götze

Rvp

Benk: Fabianski, Koscielny, Ramsey, Song, Podolski, Walcott og the Ox

Link to comment
Share on other sites

Casillas

 

Sagna- Kompany- Vidic- Lahm

 

Hazard- Ozil- Schweinsteiger- Fabregas- Silva

 

Robin

 

Benk: Hart, Vermaelen, Lucio, Arteta, Robben, Demba Ba, Henry

 

Kjemisk fri for Barca-spillere, med unntak av Cesc. Heller ingen spurver blant mine utkårede.

Link to comment
Share on other sites

Neuner

Ramos-Pique-Silva-Lahm

Schweinsteiger-Fabregas

Messi-Silva-Hazard

van Persie

 

Uansett så var det latterlig å ta ut dette laget. Ble for mye å velge i. Om det verden skulle vært en Football Manager-editor så tror jeg at dette hadde vært laget jeg hadde tatt sånn rett utifra enkeltspillere, men dette laget ville neppe fungert så altfor godt defensivt. For mye dilldall offensivt.

Link to comment
Share on other sites

Neuner

Ramos-Pique-Silva-Lahm

Schweinsteiger-Fabregas

Messi-Silva-Hazard

van Persie

 

Uansett så var det latterlig å ta ut dette laget. Ble for mye å velge i. Om det verden skulle vært en Football Manager-editor så tror jeg at dette hadde vært laget jeg hadde tatt sånn rett utifra enkeltspillere, men dette laget ville neppe fungert så altfor godt defensivt. For mye dilldall offensivt.

Tror at laget kunne fungert greit defensivt, Ramos er MEGET god defensivt og Schweinsteiger og Cesc klarer å ta i et tak begge veier, men hadde nok blitt mer effektivt å bytte ut en av dem med en defensiv midtbanespiller.

Link to comment
Share on other sites

Neuner

Ramos-Pique-Silva-Lahm

Schweinsteiger-Fabregas

Messi-Silva-Hazard

van Persie

 

Uansett så var det latterlig å ta ut dette laget. Ble for mye å velge i. Om det verden skulle vært en Football Manager-editor så tror jeg at dette hadde vært laget jeg hadde tatt sånn rett utifra enkeltspillere, men dette laget ville neppe fungert så altfor godt defensivt. For mye dilldall offensivt.

 

Dristig å velge en kvinnelig skiskytter som målvakt :))

Link to comment
Share on other sites

4-4-2

 

Keeper:

Casillas (Real Madrid)

 

Høyre back:

Sagna (mener han er veldig undervurdert...........)

 

Venstre back:

Cole (sorry................ nesten alltid "veldig god")

 

Stoppere:

Vermaelen

Puyol (en spiller som har en helt utrolig vinnervilje, og som smitter resten av laget med sin vinnervilje og "gi alt holdning")

 

Høyre midtbane:

Hazard

 

Venstre midtbane:

Silva

 

Sentral midtbane:

Fabregas (Ikke pga x-Arsenal-øyne, men for meg er han rett og slett "undervurdert" blandt de "store".

Gerrard (tenk å fått han inn i et vinnerlag... Burde for sin egen del gått til Chelsea når han hadde sjansen......)

 

 

Spisser:

Messi

Persie

 

Sub: Neuner, Vidic, Lahm, Xavi, Ronaldo, Neymar, Rooney

Link to comment
Share on other sites

Ben Elfen

.

Sir John - Castor - Chaz - Tapapa

.

Magnus87

.

Stefan B - mmaelan

.

Kim - Orakelet - RP7

.

.

benk: piscator - Hedly, Tusmo - refser - Stian96 - TheLegend - Safe Hands

 

Vi kan ikke ha en spiller som ikke kan offsideregelen i forsvar, bortsett fra det støttes laget du satte opp

 

BE ©

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...