Jump to content

09.01.12 Leeds (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Vitner ikke akkurat om en storseier det her for å si det sånn og det hjelper heller ikke med at vi får nok en skade på en spiller som er i stand til å spille på backen.

 

Hvert forbanna år så har vi krise på en eller annen posisjon. I år er det på backene.... helt latterlig.

Link to comment
Share on other sites

Syns Chamakh har hatt en god omgang, synd det ikke kommer innlegg i boks når han kommer på løp. Presise innlegg og Chamakh vil vinne dueller mot disse Leeds-stopperne, det er jeg ganske sikker på. Regner med Henry kommer inn for å erstatte Arshavin etterhvert, for han har vært begredelig som vanlig.

Link to comment
Share on other sites

Hvor er sjansene?

Hvor er angrepet?

Hvor er Chamakh?

 

Det er en sak å ha spillemessig kontroll, men hva hjelper det når alt stanser rundt 16-meteren!

De fleste lag vet hvordan de skal stenge døra på Emirates. Ikke rart vi har den hjemmebanen det scores mints på i PL. Dette er jo noe vi har sett før, og inntil noen kloke fotballhoder endrer måten vi spiller på mot lag som parkerer bussen så kommer det til å fortsette

Link to comment
Share on other sites

Syns Chamakh har hatt en god omgang, synd det ikke kommer innlegg i boks når han kommer på løp. Presise innlegg og Chamakh vil vinne dueller mot disse Leeds-stopperne, det er jeg ganske sikker på. Regner med Henry kommer inn for å erstatte Arshavin etterhvert, for han har vært begredelig som vanlig.

 

Chamakh har ikke vært så ille i oppbygningfasen, men han scorer ikke mål! Og det går ikke ann som spiss i denne formasjonen.

 

Forøvrig: Park er ikke på benken en gang i dag. Chamakh og Henry er altså langt langt bedre enn Sør-Koreaneren. Wengers dårligste kjøp noensinne? Virker iallfall slik.

Link to comment
Share on other sites

Har lyst på litt mer fart inn i stedet for Arshavin som prøver og prøver, men enten mister ballen eller bokstavlig talt løper på motstanderen. Vet ikke hvordan Ryo er etter skaden og så har vi jo Walcott og Henry på benken. Flere muligheter for å gjøre byttet som utløser den lille mangelen vi har foran 16 meteren. Er nært på skammelig at når vi spiller med Chamakh i midten så klarer vi ikke å slå ett godt innlegg i løpet av 45 minutter...

Link to comment
Share on other sites

Et lag fullt av Gervinhoer. Mye småpent helt frem til det området hvor en kan skape tellende resultat. Da rotes det til. Samma hvem som er involvert. Her trengs Henry!

 

Lieiesoldaten fra Spurs har forresten utmerket seg ved to anledninger. Begge ganger ved å forsøke å filme seg til frispark. Juksemaker!

Link to comment
Share on other sites

Dominerer greit men produserer få sjanser. Det kommer til å endre seg hvis gutta skrur opp tempoet. Leeds er der for the taking, men det hadde ikke overrasket meg om de hadde scoret først - sånn som de vanligvis går med Arsenal i slike matcher.

 

Chamberlain er så jævla rå, gleder meg til å se han litt mer disiplinert, fokusert, trent og klokere. Enormt talent.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...