Jump to content

27.12.11 Wolverhampton Wanderers (H)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Et greit bytte å ta ut Djourou for Chamakh, men da må vi bruke styrkene hans og slå innlegg fra kantene. Nytter ikke å bytte inn han om vi skal fortsette med kortpasningsspillet rundt straffefeltet.

 

Edit: 1 minutt på banen før han må sy bakhodet; er vell bare hos oss slikt går ann? :P

Link to comment
Share on other sites

Vi kan vel se forventningene fra vår egen side også. De er nok litt vel høye. Frispark er det uansett lenge siden RvP har hatt noen stor suksess med. Dessverre.

 

Sunderland i oktober forøvrig var det forrige frisparket han scoret på.

Link to comment
Share on other sites

Rosicky har vært god. Men når en trenger mål, er det vel liten vits å kaste inn Chamakh.

 

Chamakh er like målfarlig som John Jensen.

 

Kan ikke skjønne at Chamberlain ikke blir kastet inn i en kamp som dette. Han er den eneste på hele benken som faktisk er i stand til å score mål.

Link to comment
Share on other sites

Er stygt å si det, men dette var en latterlig forestilling fra de fleste. Med tårnhøye spillere, burde det vel være mulig å få til flere avslutninger etter innlegg. Men fu fan i helvette, hvor elendig Djorou er. Møkkaspiller uten like. Song spiller også på det nivået i dag. Skrekkelig å ikke ta 3 poeng på en slik dag. Gledelig å se at Rosicky er god, og at Arshavin får et godt innhopp. Per er også god. Men det hjelper så fryktelig lite når de svakeste spillerne er mye dårligere enn de Wolves mønstrer.

Link to comment
Share on other sites

Helt utrolig at han som liksom skal være den store stjernen, ødelegger så til de grader for arsenal i dag!!!

Man kan snakke om at keepere har en tendens til å storspille mot Arsenal (unntaket er mot Swansea), men vPersie har flere store sjanser i dag og kunne godt ha vært rekordholder for mål i ett kalenderår nå!

Link to comment
Share on other sites

Uansett hvordan dette ender så må jeg gi skryt til hvordan moralen i begge lagene er. To lag som kjemper med det de har for svært viktige poeng, og bare kombinasjonen dårlige avsluttninger og en god Hennessay gjør at vi ikke leder med 2-3 mål.

 

Du har helt rett. Jeg ser ingen grunn til å lage forumopprør i kveld.

 

Spurs møter Norwich borte klokken 20:30. Om det ikke blir Spurs-seier, er jeg fornøyd med PL-runden totalt sett.

Link to comment
Share on other sites

Tanker etter kampen:

 

- Starter kampen godt og tar ledelsen oppskriftsmessig, men mangler spikeren i kisten

- Markeringstabbe fører til mål imot; skal ikke slippe til såpass enkle skudd fra 16 meteren rett foran mål på dette nivået

- Song mister hodet totalt og burde blitt utvist med direkte rødt kort

- Spillerne som kommer inn lukter ikke mål og løper i veien for hverandre

- Sluttspurten kommer for sent

- Og til slutt; van Persie var preget av stundens alvor

Link to comment
Share on other sites

Spurs møter Norwich borte klokken 20:30. Om det ikke blir Spurs-seier, er jeg fornøyd med PL-runden totalt sett.

Mens jeg vil gå så langt som å si at hvis de vinner denne vil de bli vanskelige i kampen om 3. plassen med tanke på hengekampen. Riktignok har de møtt City, Chelsea, Liverpool og oss hjemme og bare United av de store lagene borte - i motsetning til oss som kun har Liverpool hjemme

Link to comment
Share on other sites

Utrolig irriterende. Det er ikke lov å ikke vinne en kamp som denne. Mange frustrerte over at dommer ikke gir noe på etterslenger og høye tacklinger i hele matchen og Song mister hodet fullstendig. Bra at han blir tatt av, det er utilgivelig å gjøre noe slikt. Ingen av hendelsene direkte rødt, men begge er dumme og kan koste laget.

Det er selvfølgelig bare marginer som skiller fra en klar seier, men det står likefullt 1-1 og to tapte poeng. Der kunne vi distansert både Chelsea og Liverpool, i stedet så gjør vi det på nytt like vanskelig for oss selv som alltid. Det mangler så lite, men likevel så mye i disse kampene...

 

Mertesacker MoM, var veldig nære å avgjøre fremover og hadde gode involveringer bakover hele kampen.

Link to comment
Share on other sites

Uansett hvordan dette ender så må jeg gi skryt til hvordan moralen i begge lagene er. To lag som kjemper med det de har for svært viktige poeng, og bare kombinasjonen dårlige avsluttninger og en god Hennessay gjør at vi ikke leder med 2-3 mål.

 

Tenkte det samme selv, kan ikke skylde på viljen ihvertfall. Det var et vanvittig trøkk på slutten, synd det ikke ble 3 poeng men det er sånn som skjer når vi slipper inn billige drittmål. Wolves hadde bare en sjanse og den scoret de på. All honnør til dem for det, så kan gutta våre granske seg selv og de forferdelige avslutningene. Kanskje Thierry Henry ville gjort en forskjell i dag?

 

Ellers må jeg si jeg liker lagmoralen i laget for tiden. Song, Koscielny og Vermaelen er beinharde og ingen av gutta lar seg bølle av Wolves som gikk aktivt inn for å provosere og sette oss fysisk ut av matchen etter de fikk målet sitt. Tror ikke vi ville fått sett et slikt stormløp mot mål i fjor.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...