Jump to content

18.12.11 Manchester City (B)


49 unbeaten

Recommended Posts

Hva feiler det Alsaaker ? Sier det er 1-0 før balotelli får skutt på mål, er faen ikke garantert mål når City har en sjanse!

 

Alsaker kommenterer aldri det som skjer. Han kommenterer det han tror skal skje og det som eventuelt kan skje. Alsaker=mute.

 

Ellers lever denne kampen på en knivsegg, men jeg frykter at City har flere potensielle matchvinnere i denne kampen, inkludert Phil Dowd. Time will show!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Koscielny er halvt polsk, så han har nok noe rett i det han sier.

 

Forvirring fortsetter TV2 sin evinnelige nedrakking av Arsenals forsvarsspill, trekker fram en negativ forsvarsjobb, og nevner ikke noe av det City gjorde, ikke spesielt imponert over forsvarsspillet til City i Ramsey situasjonen for eksempel. Skuffende at de finner seg huggstabber som det ikke virker som om kan bli bedre i det hele tatt.

 

Alsaker syns jeg da ikke er så aller værst, men jeg irriterer meg sjeldent over hva komentatorene sier..

Link to comment
Share on other sites

Føler det blir feil å klage på Walcott denne gang, siden han har måttet hjelpe til mer deffensivt for å dekke opp løpene til Nasri og Zabaleta mens Djourou trekker seg inn som en 3. midtstopper. Har absolutt tro på at vi kan komme fra denne kampen med poeng, men da må vi fortsette løpene og tette igjen mer rommet foran midtstopperne våre. Ser gjerne at Vermaelen eller Koscielny bruker den flotte pasningsfoten sin med lange baller over forsvaret.

Link to comment
Share on other sites

Må må faen meg Dowd se til å bli kosekvent. At ikke det er kort på Barry er helt sinnssykt! Miquel inn for Djourou, Koscielny ut på back.

 

Dowd er selve eksempelet på det å være inkonsekvent så det kan du drømme lenge om.

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli så forbanna lei av innsatsen vår fremfor mål! Effektivitet eksisterer ikke! Mangler en som kan spille med van Persie på topp som vet å banke inn målene!

 

Enten sammen med van Persie på topp eller bak han. Arshavin KUNNE ha vært den mannen hvis Wenger ikke hadde prioritert Ramsey som "offensiv" midtbane fremfor russeren. Ramsey er forøvrig nok en gang veldig svak i den offensive fasen av spillet.

Link to comment
Share on other sites

Savner den Arshavin vi så i starten av hans Arsenalkarriere, det han presterer nå er håpløst.

 

Kopierer et innlegg jeg la inn på et annet forum:

 

Syntes virkelig synd på Arshavin jeg. Fyren har jo egentlig bøttevis med kvalitet i seg, men får det faen ikke ut. Attpåtil blir en tenåring som er middelmådig stort sett 90% av tiden prioritert i den posisjonen hvor Arshavin helt klart kommer best til rette.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...