Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet januar 2012


49 unbeaten

Recommended Posts

Kunne vi hente Barrios i kveld for en grei sum i kveld hadde jeg mer enn gjerne takka ja.

Hvem skal da forlate 25 mannstroppen og bli satt på tribunen eller selges? Park tror jeg kan bidra med mål utover vårsesongen og Chamakh kan finne tilbake til godformen igjen med Oxlade-Chamberlain, Sagna og Gibbs tilbake i startoppstillingen, 3 spillere som kan slå innlegg.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 827
  • Created
  • Last Reply

Hvem skal da forlate 25 mannstroppen og bli satt på tribunen eller selges? Park tror jeg kan bidra med mål utover vårsesongen og Chamakh kan finne tilbake til godformen igjen med Oxlade-Chamberlain, Sagna og Gibbs tilbake i startoppstillingen, 3 spillere som kan slå innlegg.

 

+1

Link to comment
Share on other sites

Må le litt......

 

Synes du (stefanB) virker som å ha god kunnskap på spillere der ute i verden. Jeg får uansett mye info på mye av det du skriver om enkelt spillere, både på ting jeg selv har lest/sett/hørt, og på spillere jeg har ingen/minimal info om.

Og det gjør det litt lettere og mer interessant, når man leser det fra noen som har kunnskap og som ønsker å innhente informasjon om spillere. (kvaliteter, spillestil, osv)

 

Bra jobba!

Link to comment
Share on other sites

Hvem skal da forlate 25 mannstroppen og bli satt på tribunen eller selges? Park tror jeg kan bidra med mål utover vårsesongen og Chamakh kan finne tilbake til godformen igjen med Oxlade-Chamberlain, Sagna og Gibbs tilbake i startoppstillingen, 3 spillere som kan slå innlegg.

 

Squillaci

Link to comment
Share on other sites

Må le litt......

 

Synes du (stefanB) virker som å ha god kunnskap på spillere der ute i verden. Jeg får uansett mye info på mye av det du skriver om enkelt spillere, både på ting jeg selv har lest/sett/hørt, og på spillere jeg har ingen/minimal info om.

Og det gjør det litt lettere og mer interessant, når man leser det fra noen som har kunnskap og som ønsker å innhente informasjon om spillere. (kvaliteter, spillestil, osv)

 

Bra jobba!

 

Takk for det du! Følger kanskje altfor mye med på fotball for mitt eget gode, hehe. :)

 

Tipper det er Ozyakup ut på lån.

 

Samme her. Tipper det er Özyakup.

Link to comment
Share on other sites

Everton hentet Jelavic, Spurs hentet Louis Saha og Ryan Nelsen, United hentet en tenåring fra City...

 

Summerer opp vinduet ganske greit. Januarvinduet er ikke perioden for de store overgangene, foruten PSG, Inter og Borussia Dortmund er det få store klubber som har hentet noe særlig kvalitet.

Link to comment
Share on other sites

Ikke uventet og jeg er meget skuffet. Lurer litt på hva som egentlig foregår bak lukkede dører i Arsenal. Har styret innsett at topp 4 er en tapt sak denne sesongen og derfor gitt beskjed til AW om at vi ikke skal handle?

 

Det var vel akkurat det topp 4 ikke var. Muligheten hadde vært meget stor såfremt en forsterkning eller to hadde kommet inn. Nå dessverre er sjansene langt mindre.

 

Vi får begynne på nytt i morgen/i dag og se hvordan kampen mot Bolton går. Det er ytterst få kamper vi kan tillate oss å tape poeng i nå og mot kampene mot Chelsea, Newcastle, Liverpool og Tottenham så må vi rett og slett vinne.

Link to comment
Share on other sites

En takk til Wenger for at han ikke gjorde som enkelte andre klubber og kjøpte kun for å kjøpe, når det ser ut til at ingen virkelig kvalitetsspillere var tilgjengelig i dette vinduet.

Jeg hadde vært langt mer skuffet i dag om vi hadde gjort som QPR eller Tottene og kjøpt Zamora eller Saha.

Link to comment
Share on other sites

En takk til Wenger for at han ikke gjorde som enkelte andre klubber og kjøpte kun for å kjøpe, når det ser ut til at ingen virkelig kvalitetsspillere var tilgjengelig i dette vinduet.

Jeg hadde vært langt mer skuffet i dag om vi hadde gjort som QPR eller Tottene og kjøpt Zamora eller Saha.

Zamora er et varp for et QPR lag som sliter med å score mål. Saha er hentet inn fordi Paven er på vei til Russland.

Link to comment
Share on other sites

En takk til Wenger for at han ikke gjorde som enkelte andre klubber og kjøpte kun for å kjøpe, når det ser ut til at ingen virkelig kvalitetsspillere var tilgjengelig i dette vinduet.

 

Til syvende og sist er vel omtrent samtlige spillere til salgs dersom prisen er den rette, samt at et fremstøt gjøres tidlig i overgangsvinduet, slik at selgende klubb kan finne evt. erstattere?

 

Selv om det blir litt hallelujastemning fordi spillere kommer tilbake fra skade, så hadde jeg helst sett at Wenger hadde tatt noen grep. Vi kommer trolig til å få det tøft om karantener og/eller nye skader rammer oss.

Link to comment
Share on other sites

Bobby Zamora sliter jo selv med å score mål så ser ikke helt at han er ett varp? Saha har vel ikke vært spesielt god siden 2005 eller deromkring?

Zamora har etterhvert blitt en forholdsvis god spiller og for QPR så må det sies å være en brukbar forsterkning. Når det gjelder Saha så er han kun lånt inn for å spille 3. fiolin siden Roman Pavlusjenko mest sannsynligvis skal tilbake til Russland

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...