Jump to content

Arsenal julebord på Three Lions Pub i Trondheim


Kim

Recommended Posts

Hei folkens!

 

Jeg arrangerer julebord for Arsenalsupportere på Three Lions Pub i Tronheim, lørdag 10.12.11.

 

Det er oppmøte allerede kl. 14:00, hvor vi starter med quiz (undertegnede er quizmaster, og det blir spørsmål om Arsenal, og om engelsk fotball generelt). Kl. 16:00 er det selvfølgelig kamp, og denne dagen vises Arsenal vs Everton. Ca kl, 18:30 serveres julemat (kan velge mellom norsk og engelsk), og når maten er unnagjort, blir det fest :)

 

Pris: 200,- (inkludert i prisen er 1 porsjon julemat og 1 pils, eller brus for de som måtte ønske det)

 

Det er 20 års aldersgrense på arrangementet, og de som eventuelt ønsker å delta, kan sende meg en PM, og melde seg på. I påmeldingen trenger jeg navn på deltager(e) og om man ønsker norsk eller engelsk julemat. Påmelding må være meg i hende innen 01.12.11

 

Jeg reiser til London i morgen, og er tilbake på mandag. Dersom noen sender PM og melder seg på mens jeg er borte, kommer jeg til å svare på disse når jeg har kommet hjem

 

Mvh

 

Kim

Link to comment
Share on other sites

Skulle virkelig ønske det ikke var midt i eksamensperioden min. Kan jeg være så frekk at jeg spør hva engelsk julemat består av?

 

Engelsk julemat er kalkun, mens den norske består av ribbe og medisterkaker

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...