Jump to content

Månedens bruker: Oktober


Arsenalboy93

Hvem fortjener tittelen denne gangen?  

25 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Månedens bruker: Oktober

 

pokal.gif

 

 

 

 

Jaja månedene går fort, altfor fort når man starter på jobbe mener nå jeg. Derfor kom november litt brått på meg og kåringen for oktober kommer nå. Beklager. Jeg har heler ikke nok tid på forumet til å greie å få frem noen kandidater, så jeg trenger hjelp. Fint om dere brukere kan komme med forslag

 

Kåringen foregår som vanlig, en periode med nominasjon og etterpå en kåring. Det er kun plass til 10 nominerte, så her er det første man til mølla. Om det er noen spørsmål rundt dette er det bare å spørre. Enten ved å sende en PM eller legge ut spørsmålet her i tråden.

 

LYKKE TIL! :D

 

Nominasjon: fra i dag, til mandag

Kåring: 7-11 november

Link to comment
Share on other sites

Meget vanskelig å stemme, da alle er gode debattanter her på forumet, men min stemme går til Sir John :)

 

Min stemme gikk også til Sir John, men syntes selv det var meget vanskelig å stemme denne måneden siden forumet har vært utrolig ustabilt og hatt mye nedetid :P

Link to comment
Share on other sites

 

Min stemme gikk også til Sir John, men syntes selv det var meget vanskelig å stemme denne måneden siden forumet har vært utrolig ustabilt og hatt mye nedetid :P

 

Min stemme gikk også til Sir John, men syntes selv det var meget vanskelig å stemme denne måneden siden forumet har vært utrolig ustabilt og hatt mye nedetid :P

 

Det er jo derfor Internettansvarllig ble nominert!

 

Jeg gjorde som BE!

Link to comment
Share on other sites

Min stemme gikk til Sir John, denne måneden var jeg ikke i det minste tvil. Han er normalt en meget reflektert herremann og nå som han ikke er fult så negativ som han var for noen måneder siden er det en fryd og lese hans innlegg.

 

Slik jeg ser det så er det to debattanter som går oss andre en høy gang, Sir John og RP7. Sistnevnte har vært lite aktiv denne gangen og det gjør at Sir John er uten konkurranse denne måneden.

 

Hilsen Tapapa som ikke liker mobbing av internettansvarlig, selv om det later til å være et snev av humor fra Oraklet og BE sin side. Jeg vil heller takke internettansvarlig for at han legger ned gratis arbeid slik at vi andre kan få skrive på et alt i alt meget godt forum.

Link to comment
Share on other sites

RP7!

Gode innlegg, selv om aktiviteten i oktober ikke har vært som i de beste dager.

 

Sender en tommel opp til Tapapa, som står opp for en som kanskje får vel mye pepper denne måneden (mobbing....?). Er kanskje flere faktorer som har påvirket systemet og de utfordringene som har vært her inne med jevne mellomrom, enn internettsansvarlig og hans muligheter.

Link to comment
Share on other sites

mobbing?

 

Det er 2 ord folk i Norge har en tendens til å kaste ut av seg uten å vektlegge hva ordene faktisk betyr - Rasisme, og mobbing.

 

Mobbing opplever man gjentatte ganger over lang tid - et par småstikk kan betraktes som erting - men mobbing? ikke pokker. Å bruke et slikt ord i en slik sammenheng er et hån mot de som opplever dette daglig i flere år av livet sitt (noe jeg selv har gjort på barneskolen).

 

Men ja - det er et "snev" av humor - og en tendens til litt erting. Men nå er det jo slik at enkelte her inne skriker om mobbing, personangrep og tull så fort anledningen byr seg. (Neida onkel, mener ikke deg i det sistnevnte her)

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe problem Orakelet, og jeg er faktisk helt enig med deg.

For min del; så synes jeg ikke dette er mobbing, og det var derfor jeg skrev dette i parentes siden andre mente at dette gikk under mobbing.......

 

Jeg synes kanskje det var/har vært litt mye kritikk mot en, som kanskje ikke har så mye skyld i disse problemene selv. Jeg spiste iallefall internettsansvarlig sin forklaring på forumets nedetid og problemer, og aksepterer at andre elementer kan ha spilt en større rolle....

Men; at noen av disse tilbakemeldingene har et snev av humor i seg, ja det tror jeg mange ser.

:)

Link to comment
Share on other sites

RP7!

Gode innlegg, selv om aktiviteten i oktober ikke har vært som i de beste dager.

 

Sender en tommel opp til Tapapa, som står opp for en som kanskje får vel mye pepper denne måneden (mobbing....?). Er kanskje flere faktorer som har påvirket systemet og de utfordringene som har vært her inne med jevne mellomrom, enn internettsansvarlig og hans muligheter.

Se hvem som har stått opp fra de døde! Velkommen tilbake.

 

Men i stedet for en tommel opp, hadde det ikke vært enklere med en liten "+1"? :P

 

Enig i hva du sier om internettansvarlig. Jeg er evig takknemlig for at han legger ned så mye tid og energi i dette forumet så min stemme går til han.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...