Jump to content

25.10.11 Bolton Wanderers (H)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Unibet gir 6,25 i odds på Bolton

 

Noen som vet laget til Bolton? Om de stiller førstelag kan vi få det tøft med det laget vi stiller i dag!

 

Bolton stiller med:

 

Bogdan

Steinsson

Cahill

Muamba

Tuncay

Gardner

Knight

Davies

Klasnic

Pratley

Kakuta

 

Er ikke i bestemt rekkefølge

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som det er den samme sendinga som nå går på arsenal player, hvor det nå vel bare skal være "radiokommentering" under kampen.

Kan bekrefte at dette er samme kommentering som på Arsenal Player. Tror det bare er å gi opp å lete etter en stream så lenge Sky Sports som har rettigheter har valgt å ikke produsere noen sending fra kampen utover høydepunkter. Synd at Arsenal da ikke får lov til å vise den live på Arsenal Player, men slik er det nå engang med disse rettighetene

Link to comment
Share on other sites

Morsomt å høre fotball på radio, har aldri gjort det før!

 

Frustrerende er vel ordet. Spenningen er der, men man forsøker konstant å visualisere det man hører, hvilket ikke fungerer mer enn i svært grove trekk.

 

"Hørte du det flotte målet?"

 

Nei. Men jeg gleder meg til å se det siden.

Link to comment
Share on other sites

 

Frustrerende er vel ordet. Spenningen er der, men man forsøker konstant å visualisere det man hører, hvilket ikke fungerer mer enn i svært grove trekk.

 

"Hørte du det flotte målet?"

 

Nei. Men jeg gleder meg til å se det siden.

 

He he, morsom kommentar. Skulle gjerne gitt deg +1 for den :D

Link to comment
Share on other sites

 

Flotte scoringer, særlig det siste målet! Jeg burde vel gitt deg en imaginær + for at du la dem ut, men bildet var for lite ;D

 

Bedre enn radio i det minste! Ja, det var to flotte scoringer. Avslutningen til Park er av ypperste kvalitet. Vi ser Arshavin trives mye bedre sentralt, som mange her inne har påpekt flere ganger tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...