Jump to content

RastaPinkys Betting, Stats og Funfacts


termax

Recommended Posts

Her kommer en liten funfact til:

 

Tottenham have not had a penalty all season, apart from the ones in the Europa League quarter-final shoot-out defeat at Basel.

 

Har noen andre lag klart dette kunststykket RastaPinky?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Steve Harper la opp etter en lang karriere som inbytter med å få en ball i balla og en i trynet som i tillegg gikk inn. Har du ,RastaPinky, noen funfact som viser en mindre glamorøs måte å avslutte en ikke-glamorøs karrier på?

 

Hahaha.

Link to comment
Share on other sites

Her kommer en liten funfact til:

 

Tottenham have not had a penalty all season, apart from the ones in the Europa League quarter-final shoot-out defeat at Basel.

 

Har noen andre lag klart dette kunststykket RastaPinky?

Swansea og Tottenham har ikke fått noen straffer i år. Manchester United på sin side har ikke fått noen straffer i mot.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Oddsen på neste sesongs vinner av PL har begynt å røre på seg. De første par månedene har Arsenal stått til 17 i odds.

 

Løp og kjøp!

 

Oddsen synker! Etter et par uker med 15 i odds er den nå nede i 14 som høyeste (hos ett selskap). De fleste bettingsidene tilbyr nå mellom 11 og 13 for at Arsenal skal vinne PL 2013/14. ManC, ManU og Chelsea ligger alle mellom 3,00-3,50. http://www.oddschecker.com/football/english/premier-league/winner

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Oddsen på Arsenal som seriemester startet på 17 tilbake i mai. Den falt gradvis ned til 11 før seriestart, før den spratt opp til 19 etter Villa-kampen. Etter det har vi tatt 4 strake seire og signert Özil, Flamini og Viviano. Oddsen er fortsatt på 15 hos noen bookies.

 

Ladbrokes har minst tro på Arsenal og jeg har nå bestemt meg for årets betting. 10 lapper blir min investering denne sesongen:

 

Arsenal top-3: 3,20 i odds 7000 innsats

Arsenal top-2: 6,00 i odds 2000 innsats

Arsenal win: 15,00 i odds 1000 innsats

 

Det skal gi meg følgende nettogevinster:

 

3. plass: + 12.400

2. plass: + 24.400

1. plass: + 39.400

 

Håper jeg rekker å opprette paypalkonto, overføre penger, opprette Ladbrokeskonto, overføre penger, før oddsen endrer seg.

Link to comment
Share on other sites

 

Ladbrokes har minst tro på Arsenal og jeg har nå bestemt meg for årets betting. 10 lapper blir min investering denne sesongen:

 

Arsenal top-3: 3,20 i odds 7000 innsats

Arsenal top-2: 6,00 i odds 2000 innsats

Arsenal win: 15,00 i odds 1000 innsats

 

Det skal gi meg følgende nettogevinster:

 

3. plass: + 12.400

2. plass: + 24.400

1. plass: + 39.400

 

Håper jeg rekker å opprette paypalkonto, overføre penger, opprette Ladbrokeskonto, overføre penger, før oddsen endrer seg.

 

Veddemål satt!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

 

Ladbrokes har minst tro på Arsenal og jeg har nå bestemt meg for årets betting.

 

Det virker som om Ladbrokes har fått litt kalde føtter ;D .

 

Etter at jeg satte mitt veddemål satt de ned oddsen fra 15 til 13 uten at vi spilte noen kamper, og Özil var i boks før jeg satte mitt bet. Så slo vi Sunderland og de satte oddsen videre ned til 11. Nå har de satt den ned ytterligere og gir kun 9 i odds på at vi vinner PL. Jeg liker det... :D

Link to comment
Share on other sites

Det er bare spilt 5 serierunder så ikke legg for mye i disse tallene, men det er moro lell.

 

Aaron Ramsey har hatt en strålende seriestart. Ikke bare scorer han i bøtter og spann.

 

Gjennomsnittlige taklinger pr kamp:

 

1. 6,3 Clyne, Southampton

2. 5,3 Ward, Crystal Palace

3. 5,2 Ramsey, Arsenal

4. 5,2 Lucas, Liverpool

8. 4,3 Fellaini, Man U

30. 3,0 Capoue, Tottenham

32. 3,0 Ramires, Chelsea

33. 3,0 Gerrard, Liverpool

42. 2,8 Fernandinho, Man C

47. 2,7 Mikel, Chelsea

49. 2,7 Flamini, Arsenal

63. 2,3 Cabaye, Newcastle

69. 2,2 Paulinho, Tottenham

84. 2,0 Toure, Man C

93. 2,0 Carrick, Man U

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

HAR EMIRATES BLITT ET FORT?

 

Tenk dere tilbake til slutten av oktober. Norwich, Stoke og Villa hadde scoret til sammen 5 mål på Emirates. Vi hadde bare 3 clean sheets mot Fenerbache, Napoli og Tottene. Så var det Dortmundt som kom og scoret to, og Chelsea kom på besøk i ligacupen. De scoret to, og snipp snapp snute men pytt pytt. Vi hadde to seire og ett tap i CL, toppet tabellen og var 6 og 8 poeng foran Manchesterlaga.

 

Etter den Chelseakampen har vi spilt åtte hjemmekamper. Tolv timer fotball. Eneste baklengs på de 12 timene var Deulofeus sene utligning for Everton i starten av desember.

 

Liverpool

Southampton

Marseille

Chelsea

Cardiff

Totts

Fulham

 

...alle måtte dra tomhendt hjem

 

Jeg kan ikke huske noen bedre hjemmeperioder på Emirates. Kanskje jeg tar feil? Kan huske lignende perioder på Highbury. Det er digg.

Link to comment
Share on other sites

Ladbrokes har minst tro på Arsenal og jeg har nå bestemt meg for årets betting. 10 lapper blir min investering denne sesongen:

 

Arsenal top-3: 3,20 i odds 7000 innsats

Arsenal top-2: 6,00 i odds 2000 innsats

Arsenal win: 15,00 i odds 1000 innsats

 

Det skal gi meg følgende nettogevinster:

 

3. plass: + 12.400

2. plass: + 24.400

1. plass: + 39.400

Odds på topp-3 PL 2013/14:

 

1,02 Man City

1,06 Chelsea

1,20 Arsenal

4,50 Liverpool

17 Man U

 

Bookmakerne har tro på veddemålet mitt!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...