Jump to content

24.09.11 Bolton Wanderers (H)


49 unbeaten

Recommended Posts

Theo var ok i 2.omgang, mens første var langt under hva vi kan forvente. Det er på bakgrunn av dette jeg mener at en skade på Walcott kan være en såkalt "blessing in discuise". Wilshere var vel i samme posisjon i fjor, og han ble spilt flere kamper på rad pga skader. Vi husker jo alle hvordan det gikk???

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 174
  • Created
  • Last Reply

Gunstig å møte et så forferdelig bortelag som det Bolton er slik at vi kan få litt selvtillit inn i gruppa. Etterhvert komfortabel seier (ikke ofte en kan si det (!)og fine scoringer!

 

Som flere sier kan man ikke akkurat friskmelde laget, men pokker heller, nå får man nyte seieren og lørdagskvelden ;)

 

Up the Arse !!

Link to comment
Share on other sites

Korrekt, er også fascinerende hvor mye vi trenger 18-åringer etter en tre-null seier kontra et 4-3 tap hvor vi trenger selge hele laget og kjøpe nytt.

Det er også fasinerende hvordan man friskemelder Arsenal med en gang etter at vi har tatt en trepoenger.

Link to comment
Share on other sites

Er utrolig formøyd med seieren i dag. Noe vi trengte for å få opp trua igjen.

Men er fortsatt skeptisk til forsvaret vårt. Bolten er ikke akkurat et angreps lag.

Men vi kan takke keeperen vår for at vi ikke fikk en tidlig scoring mot oss.

Kos og Mert gjør en grei kamp, men de har ikke akkurat noe motstand mot seg.

Gleder meg ikke akkurat til kampen neste helg. Og når vi møter Chelsea.

Men håper dette løfter laget litt, og at vi tar Spuds neste helg.

 

Go Gunners!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hei.

En hel grei kamp. Første omgang dårlig, mye bedre i den andre. Walcott med en målgivende og ellers igjen viser han at han har mye å jobbe med i avslutningsfasen. Moro å se Koscielny gjøre en god jobb. Szczesny igjen på topp. Van Persie king!!!

Rart det med midtbanen og særlig Ramsey. Som mange påpeker her hadde det kanskje funket bedre med 4-4-2.

 

Fornøyd med 3-0, seieren er det viktigste nå. Spillet kommer etter hvert;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde anledning ti å se kampen i opptak først nå i kveld, men det ble jo en riktig trivelig lørdagskveld med velfortjent seier og tapte poeng for united :-)

 

Fortsatt litt grums innimellom bakover, men kjempefremgang fra forrige kamp. Linja var som regel snorrett og jeg synes vi var veldig gode tile å bryte høyt og også unngå så mye balltap på midten som vi ofte har. I motsetning til et par andre innlegg over her ( må unnskylde at jeg ikke har lest alle innleggene siden jeg så kampen først i kveld) så synes jeg faktisk at midtbanen fungerte meget bra i da og jeg likte at de byttet på i hvem sl. Lå dypt. Vi fikk til skikkelig trykk på Bolton når Song og Arteta lå høyt og R

Amsey lenger bak. Ser gjerne at v fortaetter å bytte plasser slik da der gir oss mer dynamikk og blir mindre forutaigbare.

 

Banens beste i dag var RVP. Hans klart beste kamp for sesongen og GRATULERER MED 100 MÅÅÅÅÅL.

 

Walcott fikk enormt med rom i dag og burde ha scoret minst to mål. Vi burde vel ha vunnet mer enn 3-0 i dag, men mtp den siste tiden er jeg storfornøyd med 3 -0 , 3 poeng, clean sheet og ut fra det jeg kunne se ingen gule kort :) Strålende

 

Nå har klatringen begynt. Vi er kun 5 poeng bak 4 plass ( 6 poeng bak tredje). Seier neste helg ville smakt vidunderlig :-)

Link to comment
Share on other sites

Song helt ufattelig god og ingen på dagens lag er i nærheten av den gjennomførte kvaliteten han har i alt han gjør. Ett dårlig gjennombruddspass i første, ellers feilfri. Målet han scorer viser alt han står for: nærkontroll, hurtig ballbehandling, ekstrem balanse, teknikk og styrke. Utvilsomt lagets viktigste spiller.

Ellers er Mertesacker, Arteta, van P og Sagna strålende. Walcott og Arshavin viser at de er på vei og Gervinho morsom. Hav vil bli ekstremt god når selvtillit og teknikk sittet. Honnør til Szcz for første inngripen. Ramsey god når han får motta ball i fart fremover, men bør ikke være den som bygger opp bakfra.

Deilig seier, to til så er selvtilliten tilbake

Link to comment
Share on other sites

:ph34r:

Vil bare si at noen andre får lage kamptråd til Champions League oppgjøret mot Olympiacos, siden jeg vil være opptatt med elgjakt i uken som kommer :D

Skal heller lage igjen til borteoppgjøret mot tottene til helgen.

 

Syns heller du bør skyte spurver :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ah, smakte utrolig godt med seier, og ikke bare en 1 - 0 seier heller. Andreomgangen er meget bra, skaper masse sjanser å kunne fort vunnet med mere, førsteomgangen derimot, er elendig. Null bevegelse uten ball, og alt blir for stasjonært og for lett å lese. Det er en ting jeg kan si etter sesong starten, mister vi Arteta og Song, er vi ille ute. Da er midtbanen vår på tynn is, Arteta slår utrolig mange gode pasninger, å mister ca. ikke en eneste ball. Song i andre enden, rydder opp som en gud og bidrar også offensivt. Nå er det viktig at vi bygger videre på dette, og starter med å slå Olympiacos!

 

Proud to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Så ble det endelig en god natt søvn... :)

3-0 er bare herlig, selv om det var Bolton.

Jeg skal ikke komme med friskmelding, den tar vi etter hottentottkampen skulle det bli seier der.

Kos og Ramsay imponerte ikke, her skulle vi så gjerne hatt Vermaelen og Wilshere.

De andre på laget får godkjent pluss. Iallefall for 2.omgangen.

Link to comment
Share on other sites

Var på jakt i helga, så fikk ikke sett kamp, fikk kun en melding om sluttresultat laangt oppå fjellet. Etter bomskudd på noen ryper, ble meldinga oppturen :)

Herlig å se van Persie! Nå har funnet formen endelig!

 

Walcott kan være tilbake til onsdag, uansett han skal spares da, for han trenger vi mot Spurs neste helg!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...