Jump to content

24.09.11 Bolton Wanderers (H)


49 unbeaten

Recommended Posts

Jeg ser tre klare endringer fra 1.omgang:

 

1.Arteta og Ramsey har fått klar melding om å søke pasninger fremover i banen

2.Walcott har fått klar melding om å løpe mer fremover og buet

3.Song tar mer deffensivt ansvar istedenfor Arteta

 

Vips så har vi et nytt lag.

 

Aye. Har hele tiden sagt at vi trenger en spiller som gjør de løpene som Cesc gjorde når vi spiller dagens formasjon samtidig som at Song kun skal ta det defensive og ikke det offensive som han gjorde i førsteomgang.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 174
  • Created
  • Last Reply

Det er han alltid. Dessverre er det sjeldent pasningene har kommet denne sesongen, men når Arteta og Ramsey begge prøver å tre han gjennom så blir han langt mer synlig.

Tror at motstanderne står høyt er en langt større faktor, men med Gervinho og Walcott på vingene har vi en perfekt gjennombruddskraft.

Link to comment
Share on other sites

Oops, glemte en ting. Finishing: 0!

Håper virkelig du er ironisk nå! Walcott har herjet med Bolton forsvaret i denne andreomgangen og har ved flere anledninger vist stor fotballforståelse. Chippen inn i feltet hvor van Persie er centimetre fra en perfekt heading, assisten inn til van Persie mellom keeper og forsvar og timingen i alle løpene bak Robinson. Det var han som hadde det avgjørende løpet hvor Wheater ble utvist. Avslutningene hans har vært noe svake, men kommer helt sikkert med økende selvtillit. Vil nesten dra det så langt at hadde ikke Walcott vært på banen i dag, ville vi heller ikke vært i ledelsen. Men noen mennesker må alltid klage og ikke se det posetive...

Link to comment
Share on other sites

Hn kan ikke være svakere enn det han viser idag? Syns an er vår klart farligste spiller idag.

Det der skrev jeg i 1.omgang. Da var hasn elendig. Vært bedre i 2.omgang, men ikke så god som mange vil ha det til. Hadde det vært 0-0 enda, hadde han vært ubrukelig. Han kan kun benyttes når laget allerede leder!

Står fremdeles for ytringene om hans egenskaper som jeg har skrevet om her!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...