zaldor Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Har noen oversikt over sjansestatistikk? Jadda AOC! Fineste målet jeg har hørt. Et av de fineste jeg har lest også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir.torsteinsen Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Jadda AOC! Fineste målet jeg har hørt. Hehe, Ja fineste jeghar hørt også. Gleder meg til å se det senere :-) Fant forøvrig ut at den "audio-streamen" som er på yanying-adressen er det som sendes på Arsenal Player så da har jeg switchet til å følge vår egen offisielle! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Godt å høre at AOC åpner målkontoen sin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner For Life Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Noen som har regna ut snittalderen på laget i dag ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Noen som har regna ut snittalderen på laget i dag ? Regnet det ut raskt, den ligger på 22.63, kraftig trukket opp av Benayoun, Chamakh og Park Link to comment Share on other sites More sharing options...
andfje Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Jeg kom nå! Etter hva jeg har fått med meg har folk bare audiostreams? Hvordan sies det at vi gjør det? Hva er stillingen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjafs Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 3-1. Bønna Kilde: twitter Link to comment Share on other sites More sharing options...
eastviolence Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 3-1, Bønna putta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir.torsteinsen Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Snittalderen har vel gått ned litt nå som som 18-åringene Ryo og Ozyakup er kommet inn :-) Sterk debut av Ozyakup med assist til Benayoun etter kun et par minutter på banen. Da har vi 3 som har scoret sitt første for klubben på A-lags nivå i dag ved Gibbs, Chamberlain og Benayoun. Men så var det vel også kun Chamakh som hadde scoret for klubben før kampstart i dag så kanskje ingen bombe akkurat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Jeg kom nå! Etter hva jeg har fått med meg har folk bare audiostreams? Hvordan sies det at vi gjør det? Hva er stillingen? Vi leder 3-1. I første omgang ble vi nesten rundspilt av Shrewsbury. De hadde blant annet et stolpeskudd i tillegg til målet. Etter at Gibbs scoret 1-1 målet har vi tatt fullstendig over. I andre omgang har vi så vidt jeg har hørt hatt full kontroll og kjørt over dem. Høres ut som Chamberlain og Coquelin har vært våre beste spillere, og først nevne klinket til med det som skal være et kjempeskudd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Det virker som United vinner uansett hvem de stiller med. Den dagen SAF går av skal jeg feste som aldri før! Berbatov danner stopperpar sammen med Carrick nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir.torsteinsen Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Snittalder på banen nå er 21,82 og det med 31 år gamle Benayoun på banen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Herlig å høre Arsenal-fansen synge Wengers navn Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Jada, dette går jo som smurt til slutt. Stiller med meget urutinert lag og vinner ihvertfall, som forventet selvfølgelig! Vi har gjort en dårlig sesonginnledning, men må bare si at Inter har gått på noen smeller nå, taper mot Novara nå, 1 poeng på 3 kamper, uten å møte all verdens av motstand vel? Ikke bare vi av topplaga som sliter:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir.torsteinsen Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 For øvrig et annet gammelt "storlag" som sliter i seriestarten. Inter ligger under 2-0 mot Novara og kommer til å ha kun 1 poeng etter 3 kamper i Serie A Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir.torsteinsen Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Jada, dette går jo som smurt til slutt. Stiller med meget urutinert lag og vinner ihvertfall, som forventet selvfølgelig! Vi har gjort en dårlig sesonginnledning, men må bare si at Inter har gått på noen smeller nå, taper mot Novara nå, 1 poeng på 3 kamper, uten å møte all verdens av motstand vel? Ikke bare vi av topplaga som sliter:P Den kommenterte vi tydeligvis omtrent likt Forøvrig er resultatet der nå 3-1 og Inter har gjort en annen ting vi også har blitt vant med i seriestarten. Pådratt seg et rødt kort mot slutten av kampen Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Jada, dette går jo som smurt til slutt. Stiller med meget urutinert lag og vinner ihvertfall, som forventet selvfølgelig! Vi har gjort en dårlig sesonginnledning, men må bare si at Inter har gått på noen smeller nå, taper mot Novara nå, 1 poeng på 3 kamper, uten å møte all verdens av motstand vel? Ikke bare vi av topplaga som sliter:P Hadde 200 kr på Inter, 200 på Arsenal og 1000 på United. Vant over 500 kroner til sammen uansett Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Da har fløyta gått. 3-1-seier til Arsenal og direkte avansement til neste runde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andfje Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Vi leder 3-1. I første omgang ble vi nesten rundspilt av Shrewsbury. De hadde blant annet et stolpeskudd i tillegg til målet. Etter at Gibbs scoret 1-1 målet har vi tatt fullstendig over. I andre omgang har vi så vidt jeg har hørt hatt full kontroll og kjørt over dem. Høres ut som Chamberlain og Coquelin har vært våre beste spillere, og først nevne klinket til med det som skal være et kjempeskudd. Takker! Har kjøpt meg Arsenal Player for de neste 24 timene, så får hørt resten nå Jeg hører rykter om at filmen sendes der etterpå? Er det hold i de ryktene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Da har fløyta gått. 3-1-seier til Arsenal og direkte avansement til neste runde. Dette var befriende! Vi alle trengte denne. En solid andreomgang, men ikke så mye å rope hurra for i starten av kampen. Kunne fort ha vært mer enn 0-1. Når det er sagt, så er det kanskje vår tur til å ha litt marginer på vår siden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Forøvrig også herlig at Bønna åpner scoringskontoen Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted September 20, 2011 Author Report Share Posted September 20, 2011 Takker! Har kjøpt meg Arsenal Player for de neste 24 timene, så får hørt resten nå Jeg hører rykter om at filmen sendes der etterpå? Er det hold i de ryktene? Det stemmer at Arsenal Player skal vise kampen i reprise, men er ikke satt noe tidspunkt for når det er tilgjengelig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir.torsteinsen Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Synes det er sterkt av disse unge og urutinerte spillerne å heve seg etter å ha startet fomlende og fått 0-1 i mot i starten. Ut fra det jeg hørte så virket det faktisk som om Djorou var vår svakeste i dag, og det som kaptein (!!) i tillegg. Virket som om Chamberlain (The Ox), Gibbs, Coquelin og Benayoun spilte bra. Trekker gjerne et lag til fra litt lenger ned i ligasystemet slik at unggutta får spille neste runde også! Håper at Gibbs starter er inne igjen på laget til lørdag, og at Miquel tar plassen til Djourou på benken og at AW også finner plass til Chamberlain på benken om ikke fra start Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Morro med seier a gitt ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.