Jump to content

20.09.11 Shrewsbury (H)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Tror at BBC har rettighetene til denne kampen men velger å ikke sende den, derfor blir det eneste alternativet Arsenal Player. Da jeg skal la min snille mor få fiksa kampen slik at jeg unngår alt av resultater :)

Kvalmt egentlig at man kan kjøpe rettigheter og ikke sende. Da kunne man vel heller solgt til noen som ville sende.

Link to comment
Share on other sites

United stiller et rutinert lag. Eneste jeg ikke har hørt om der er Ezekiel Fryers. De sparer også hele laget som startet sist (slik som vi gjør), men de er jo i en ekstrem flytsone og det smitter selvsagt over. Ut fra det jeg har lest og hørt fra første omgang virker det som det er Djourou som sliter mest og at det er Coquelin og Frimpong som tar tak i kampen igjen. Burde jo vært de rutinerte som Djourou og Benayoun, men virker som om det er mer tak i noen av disse unge spillerne.

Link to comment
Share on other sites

United knuser Leeds. 0-3.

Manchester United med èn forsvarspiller i startoppstillingen (fabio), fremstår like solide bakover mot "hat motstander" Leeds som ellers i ligaen. Vi stiller med 4 forsvarere og 2 deffansive midtbanespillere hjemme mot lille Shrewsbury, men klarer likevell å slippe inn mål etter 16 minutter. Mangel på deffansiv trening sa du? Neida, bare å lage flere mål enn det man slipper inn det :D

Link to comment
Share on other sites

Virker soleklart at Wenger må hente inn hjelp til å få orden på forsvaret. Alle lag han har sendt ut på banen i det siste sliter stort defensivt og det påvirker selvsagt laget ellers på banen også siden det blir mye usikkerhet i laget. Til og med et League 2 lag skaper masse sjanser mot oss og da må han da vel skjønne at han må gjøre noe :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Vi stiller med 2. laget, og da må vi regne med litt ekstra slit mot Shrewsbury. Dersom vi klarer å karre oss videre i denne kampen, er jeg fornøyd.

Vi må ikke tro at vi skal rundspille motstanderen. Og selv om vi skulle tape kampen, er det nye muligheter til helgen.

 

Jeg er såpass gammel at jeg husker Hereford-kampen... Men da spilte vi i tillegg en forferdelig fotball.

Mye er bedre i dag, og selv med en sesong uten pokaler og uten plass blant de 4 beste er det håp for klubben.

Wenger og co har gitt klubben et utrolig flott fundament å gå videre på!

Link to comment
Share on other sites

Chamberlain. Deilig, Hørtes da ikke ut som noe kjempemål,men mål er mål;-)

£15m man Oxlade-Chamberlain has scored his first goal for The Gunners with a low effort after the usual patient build-up, however Smith has had a howler., letting the slot slip under his body and into the net.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...