Jump to content

20.09.11 Shrewsbury (H)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Spennende lag, men skulle likt å se Ryo, men regner med han kommer inn å får prøve seg. Lykke til alle Gooners!

 

COME ON YOU GUNNERS!!

 

Hadde likt å se han fra start, men mtp. at han har vært skadet i en måneds tid og kun har spilt en reservekamp etter han ble skadefri så er det nok like greit at han heller får et innhopp i andreomgang.

Link to comment
Share on other sites

Laget jeg kom med tidligere i dag stemte det ;)

 

Da er det ut på nettet og lete etter en stream !!

 

Ikke dårlig! ;)

 

Du får si ifra hvis du finner en stream, men jeg sier som tidligere at det er veldig usannsynlig at man finner en livestream for dagens kamp, men lykke til! :)

Link to comment
Share on other sites

Kaptein Johann Djourou skal ha vært feilplassert både ved stolpeskuddet og baklengsmålet. Hva i all verden har skjedd med JD??

 

Tja, han glimter jo til med noen solide kamper i ny og ne, men akkurat nå viser han vel egentlig sitt sanne seg. Fortsetter der han slapp mot Blackburn... :(

Link to comment
Share on other sites

Tja, han glimter jo til med noen solide kamper i ny og ne, men akkurat nå viser han vel egentlig sitt sanne seg. Fortsetter der han slapp mot Blackburn... :(

 

Periodevis i fjor synes jeg han var meget solid, men etter CC-finalen har han virket som en isbjørn i jungelen, som så mange andre.

 

Forøvrig så virker det som om Shrewsbury er livsfarlige foran mål. Dvs, alle som spiller mot Arsenal er tilsynelatende særdeles giftige og effektive foran kassa...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...