Jump to content

20.09.11 Shrewsbury (H)


49 unbeaten

Recommended Posts

Tviler på at vi starter med Coquelin og Frimpong sammen som ballfordelere. Ønsker heller at Ramsey/Benayoun tar plassen til Frimpong slik at vi får noe mer kreativitet inn for å slå pasningene ut til kantene og stikkere mellom stopperne når Shrewsbury parkerer bussen på egen 16 meter.

 

Virker faktisk å være et troverdig lag utifra Wenger's intervju, men hadde gjerne sett Ozyakup eller Aneke sammen med Coquelin på midten. Håper også Afobe får et innhopp på topp etterhvert hvis vi stiller i 4-4-2.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Woho :). Tror nok jeg skal klare å finne en stream, men herlig at Arsenal tv viser det hvis jeg ikke finner kampen på nettet.

no chance of streams (unless someone finds a return feed during the game, has happened before). It's not being broadcast anywhere.

 

Er nok dessverre veldig liten sjanse for å se denne kampen live.

Link to comment
Share on other sites

Skulle selv gjerne sett Afobe, men han er skadet og derfor uaktuell. Ryo er også nettopp tilbake fra skade og mest sannsynlig at han starter på benken og kommer inn.

 

Har hørt noen rykter om at Martinez er med som reservekeeper.

 

Av de ryktene jeg har hørt i dag så starter vi slik:

Fabianski

Jenkinson-Djourou-Miquel-Gibbs

Chamberlain-Coquelin-Frimpong-Benayoun

Park-Chamakh

 

Subs:Martnez, Boateng, Yennaris, Aneke, Ozyakup, Ryo, Watt

 

I så fall veldig mange unge. Boateng var veldig svak i det klippet jeg så av reservekampen mot Bolton i forrige uke.

 

Chamberlain blir spennende å følge. Han har jeg faktisk tro på at kan spille seg inn i 11'ern i løpet av året. Han er ut fra det jeg har sett og hørt langt bedre enn Theo defensivt og mye mer en tilrettelegger enn Theo selv og i tillegg har han veldig bra fart og bra skudd.

 

Håper det finnes noen streamer der ute et sted, men mest sannsynlig så må vi vel vente til kampen er ferdig og se den på Arsenal Player etter at kampen er ferdig. Kan bli en sen kveld mao

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette laget:

 

Marouane Chamakh-Ju Young Park

 

Ryo-Emmanuel Frimpong-Francis Coquelin-Alex Chamberlain

 

Kieran Gibbs-Ignasi Miquel-Johan Djourou-Carl Jenkinson

Lukasz Fabianski

 

Come on you Gunners!!

Mitt tips: 4 - 0, Ryo, Chamakh, Park, Chamberlain

 

EDIT: Har forøvrig utrolig lyst til å se litt av Ozyakup, husker jeg så han i en reserve kamp for noen år siden, ble utrolig imponert!

Link to comment
Share on other sites

Dette er i hvert fall troppen til kampen:

 

Chuks Aneke

Yossi Benayoun

Daniel Boateng

Marouane Chamakh

Francis Coquelin

Johan Djourou

Lukasz Fabianski

Emmanuel Frimpong

Kieran Gibbs

Carl Jenkinson

Damian Martinez

Ignasi Miquel

Alex Oxlade-Chamberlain

Oguzhan Ozyakup

Ju Young Park

Ryo

Sanchez Watt

Nico Yennaris

 

Da er det bare å forsette med litt mer kvalifiserte spekulasjoner!

Link to comment
Share on other sites

Dette er i hvert fall troppen til kampen:

 

Chuks Aneke

Yossi Benayoun

Daniel Boateng

Marouane Chamakh

Francis Coquelin

Johan Djourou

Lukasz Fabianski

Emmanuel Frimpong

Kieran Gibbs

Carl Jenkinson

Damian Martinez

Ignasi Miquel

Alex Oxlade-Chamberlain

Oguzhan Ozyakup

Ju Young Park

Ryo

Sanchez Watt

Nico Yennaris

 

Da er det bare å forsette med litt mer kvalifiserte spekulasjoner!

Link to comment
Share on other sites

Da hadde jo min kilde bra info siden post'en min viste eksakt de samme 18 spillerne!!

Så laget jeg har blitt tipset om stemmer nok også!

 

Ryo ryktes å starte på benken siden han nettopp er tilbake fra skade. Han spilte vel ca 60 min i reservelagskamp forrige uke. Jeg er dog 99% på at vi får se Ryo i løpet av kampen (så fremt vi får sett kampen da :)

 

Har kjempetro på en god debut og minst et mål av Park i dag. Skal vi satse på hatrick i debuten?

Link to comment
Share on other sites

I Arsenal-appen er det vel såkalt "Live text commentary", men det fordrer at du har iPhone eller iPad riktignok. Mulig at det er tilsvarende på arsenal.com også siden dette er en offisiell app. Selv skal jeg se kampen om jeg så må sitte oppe for å se den på arsenal player etter at kampen er ferdig!

Får bare håpe de ikke reklamerer for sluttstillinga på Arsenal player. utrolig surt hvis "Watch Arsenals 3-1 win over Shrewsbury" er overskriften klokka 22.05 :)

Link to comment
Share on other sites

Får bare håpe de ikke reklamerer for sluttstillinga på Arsenal player. utrolig surt hvis "Watch Arsenals 3-1 win over Shrewsbury" er overskriften klokka 22.05 :)

 

Det er min bekymring også. Greit å se kamepen forsinket når man ikke vet resultatet, men ikke akkurat det samme om man vet resultatet på forhånd!

Link to comment
Share on other sites

Guest Tipuciegheyti

Får bare håpe de ikke reklamerer for sluttstillinga på Arsenal player. utrolig surt hvis "Watch Arsenals 3-1 win over Shrewsbury" er overskriften klokka 22.05 :)

 

Får håpe at de som legger ut kampen ikke er så tilbakestående, for det hadde ødelagt all spenninga. Regner med at dem ikke sier noe som helst om stillinga siden det også blir vist snakk før kampen, pausesnakk og snakk etter kampen. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvor kan man få god skriftlig liveoppdatering på denne kampen? Går ut i fra at vglive er lite nyttig...

 

Eurosport har jeg brukt opptil flere ganger når Arsenal ikke har blitt vist på TV e.l. Fin liveoppdatering med fortløpende kommentarer om hva som skjer utpå matta!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal.com

Arsenal: Fabianski, Jenkinson, Miquel, Djourou ©, Gibbs, Oxlade-Chamberlain, Coquelin, Frimpong, Benayoun, Park, Chamakh.

 

Subs: Martinez, Yennaris, Boateng, Ozyakup, Aneke, Ryo, Watt.

 

Blir en spennende kamp med et spennende lag. Håper på å finne en stream etter hvert.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...