Stefanb Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Tviler på at vi starter med Coquelin og Frimpong sammen som ballfordelere. Ønsker heller at Ramsey/Benayoun tar plassen til Frimpong slik at vi får noe mer kreativitet inn for å slå pasningene ut til kantene og stikkere mellom stopperne når Shrewsbury parkerer bussen på egen 16 meter. Virker faktisk å være et troverdig lag utifra Wenger's intervju, men hadde gjerne sett Ozyakup eller Aneke sammen med Coquelin på midten. Håper også Afobe får et innhopp på topp etterhvert hvis vi stiller i 4-4-2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Kampen blir vist på arsenal tv rett etter kampslutt. Så jo, det blir kamp i kveld! Og spillerbørs. Woho . Tror nok jeg skal klare å finne en stream, men herlig at Arsenal tv viser det hvis jeg ikke finner kampen på nettet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Woho . Tror nok jeg skal klare å finne en stream, men herlig at Arsenal tv viser det hvis jeg ikke finner kampen på nettet. no chance of streams (unless someone finds a return feed during the game, has happened before). It's not being broadcast anywhere. Er nok dessverre veldig liten sjanse for å se denne kampen live. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir.torsteinsen Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Skulle selv gjerne sett Afobe, men han er skadet og derfor uaktuell. Ryo er også nettopp tilbake fra skade og mest sannsynlig at han starter på benken og kommer inn. Har hørt noen rykter om at Martinez er med som reservekeeper. Av de ryktene jeg har hørt i dag så starter vi slik: Fabianski Jenkinson-Djourou-Miquel-Gibbs Chamberlain-Coquelin-Frimpong-Benayoun Park-Chamakh Subs:Martnez, Boateng, Yennaris, Aneke, Ozyakup, Ryo, Watt I så fall veldig mange unge. Boateng var veldig svak i det klippet jeg så av reservekampen mot Bolton i forrige uke. Chamberlain blir spennende å følge. Han har jeg faktisk tro på at kan spille seg inn i 11'ern i løpet av året. Han er ut fra det jeg har sett og hørt langt bedre enn Theo defensivt og mye mer en tilrettelegger enn Theo selv og i tillegg har han veldig bra fart og bra skudd. Håper det finnes noen streamer der ute et sted, men mest sannsynlig så må vi vel vente til kampen er ferdig og se den på Arsenal Player etter at kampen er ferdig. Kan bli en sen kveld mao Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian96 Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Håper på dette laget: Marouane Chamakh-Ju Young Park Ryo-Emmanuel Frimpong-Francis Coquelin-Alex Chamberlain Kieran Gibbs-Ignasi Miquel-Johan Djourou-Carl Jenkinson Lukasz Fabianski Come on you Gunners!! Mitt tips: 4 - 0, Ryo, Chamakh, Park, Chamberlain EDIT: Har forøvrig utrolig lyst til å se litt av Ozyakup, husker jeg så han i en reserve kamp for noen år siden, ble utrolig imponert! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HaakonFG Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Dette er i hvert fall troppen til kampen: Chuks Aneke Yossi Benayoun Daniel Boateng Marouane Chamakh Francis Coquelin Johan Djourou Lukasz Fabianski Emmanuel Frimpong Kieran Gibbs Carl Jenkinson Damian Martinez Ignasi Miquel Alex Oxlade-Chamberlain Oguzhan Ozyakup Ju Young Park Ryo Sanchez Watt Nico Yennaris Da er det bare å forsette med litt mer kvalifiserte spekulasjoner! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HaakonFG Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Dette er i hvert fall troppen til kampen: Chuks Aneke Yossi Benayoun Daniel Boateng Marouane Chamakh Francis Coquelin Johan Djourou Lukasz Fabianski Emmanuel Frimpong Kieran Gibbs Carl Jenkinson Damian Martinez Ignasi Miquel Alex Oxlade-Chamberlain Oguzhan Ozyakup Ju Young Park Ryo Sanchez Watt Nico Yennaris Da er det bare å forsette med litt mer kvalifiserte spekulasjoner! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir.torsteinsen Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Da hadde jo min kilde bra info siden post'en min viste eksakt de samme 18 spillerne!! Så laget jeg har blitt tipset om stemmer nok også! Ryo ryktes å starte på benken siden han nettopp er tilbake fra skade. Han spilte vel ca 60 min i reservelagskamp forrige uke. Jeg er dog 99% på at vi får se Ryo i løpet av kampen (så fremt vi får sett kampen da Har kjempetro på en god debut og minst et mål av Park i dag. Skal vi satse på hatrick i debuten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian96 Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Har kjempetro på en god debut og minst et mål av Park i dag. Skal vi satse på hatrick i debuten? Har ikke troen på at Park starter egentlig.. Men håper det, og da kan vi vell alltids satse på hattrick ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir.torsteinsen Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Vel du får vente å se. Min kilde er tett på laget og hans info pleier å stemme. AW har vel også sagt i et par intervjuer at Park skal spille i denne kampen. Laget var tatt ut før Blackburn kampen på lørdag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runcie McAdams Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Hvor kan man få god skriftlig liveoppdatering på denne kampen? Går ut i fra at vglive er lite nyttig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir.torsteinsen Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 I Arsenal-appen er det vel såkalt "Live text commentary", men det fordrer at du har iPhone eller iPad riktignok. Mulig at det er tilsvarende på arsenal.com også siden dette er en offisiell app. Selv skal jeg se kampen om jeg så må sitte oppe for å se den på arsenal player etter at kampen er ferdig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 I Arsenal-appen er det vel såkalt "Live text commentary", men det fordrer at du har iPhone eller iPad riktignok. Mulig at det er tilsvarende på arsenal.com også siden dette er en offisiell app. Selv skal jeg se kampen om jeg så må sitte oppe for å se den på arsenal player etter at kampen er ferdig! Får bare håpe de ikke reklamerer for sluttstillinga på Arsenal player. utrolig surt hvis "Watch Arsenals 3-1 win over Shrewsbury" er overskriften klokka 22.05 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir.torsteinsen Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Får bare håpe de ikke reklamerer for sluttstillinga på Arsenal player. utrolig surt hvis "Watch Arsenals 3-1 win over Shrewsbury" er overskriften klokka 22.05 Det er min bekymring også. Greit å se kamepen forsinket når man ikke vet resultatet, men ikke akkurat det samme om man vet resultatet på forhånd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tipuciegheyti Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Får bare håpe de ikke reklamerer for sluttstillinga på Arsenal player. utrolig surt hvis "Watch Arsenals 3-1 win over Shrewsbury" er overskriften klokka 22.05 Får håpe at de som legger ut kampen ikke er så tilbakestående, for det hadde ødelagt all spenninga. Regner med at dem ikke sier noe som helst om stillinga siden det også blir vist snakk før kampen, pausesnakk og snakk etter kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Selvfølgelig kommer sluttresultatet til å stå på forsiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Resultatet kommer til å stå der. Tross alt ikke alle som har tilgang på Arsenal TV Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Blir spennende! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Mulig stream her: http://www.ilemi.me/28676/1/Watch-Arsenal-vs-Shrewsbury/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Hvor kan man få god skriftlig liveoppdatering på denne kampen? Går ut i fra at vglive er lite nyttig... Det får vi samarbeide om å finne ut når det er kamptid. Jeg regner med at for eksempel Skysports oppdaterer det meste av vesentlige hendelser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Selvfølgelig kommer sluttresultatet til å stå på forsiden. Arsenal Player er en egen side sånn at man fint kan omgå hovedsida. Hvis de derimot har resultatet i overskriften på playeren da er man fucked http://player.arsenal.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikl02 Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Hvor kan man få god skriftlig liveoppdatering på denne kampen? Går ut i fra at vglive er lite nyttig... Eurosport har jeg brukt opptil flere ganger når Arsenal ikke har blitt vist på TV e.l. Fin liveoppdatering med fortløpende kommentarer om hva som skjer utpå matta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
olem11 Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Tror at BBC har rettighetene til denne kampen men velger å ikke sende den, derfor blir det eneste alternativet Arsenal Player. Da jeg skal la min snille mor få fiksa kampen slik at jeg unngår alt av resultater Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 http://gunnersopinion.com/archives/843 Denne nettsiden har en del linker til streamer som kan komme til å fungere. Får se nærmere kampstart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jargen718 Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Arsenal.com Arsenal: Fabianski, Jenkinson, Miquel, Djourou ©, Gibbs, Oxlade-Chamberlain, Coquelin, Frimpong, Benayoun, Park, Chamakh. Subs: Martinez, Yennaris, Boateng, Ozyakup, Aneke, Ryo, Watt. Blir en spennende kamp med et spennende lag. Håper på å finne en stream etter hvert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.