Jump to content

17.09.11 Blackburn Rovers (B)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 241
  • Created
  • Last Reply

SZCZ

Sagna-Merte-Kos-Santos

Arteta-Song

Walcott-Benayoun-Gervinho

RvP

Meget positiv til dette laget. Jeg tror Benayoun kommer bedre til rette i den posisjonen enn det han gjør i leddet bak. Tipper han får brukt ferdighetene sine på en bedre måte, når det tetner seg til foran 16 metern til Blackburn. Smidigheten, teknikken og kreativiteten hans kan han bruke til å penetrere den bakre fireren til motstanderlaget, noe vi har slitt med i de senere sesonger.

Arteta er nok også best i den Cesc rollen, der han får tid til å prikke inn presise pasninger (forhåpentligvis i litt bakrom).

Resten av laget sier seg selv. Er veldig klar for kamp nå, og kjenner blodpumpas frekvens øker i takt med klokka! Dette tar vi!

 

 

COME ON YOU ARSENAL!!!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal team to play Blackburn: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Santos, Song, Arshavin, Arteta, Ramsey, Gervinho, Van Persie

Subs: Fabianski, Djourou, Walcott, Gibbs, Chamakh, Benayoun, Coquelin

 

Blir vell noe slik da:

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Santos

Song - Arteta

Gervinho - Ramsey - Arshavin

van Persie

 

Edit: ser ut som Petter Myhre har lært seg og uttale Szczesny riktig :o

Link to comment
Share on other sites

Arsenal team to play Blackburn: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Santos, Song, Arshavin, Arteta, Ramsey, Gervinho, Van Persie

Subs: Fabianski, Djourou, Walcott, Gibbs, Chamakh, Benayoun, Coquelin

 

Blir vell noe slik da:

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Santos

Song - Arteta

Gervinho - Ramsey - Arshavin

van Persie

 

Edit: ser ut som Petter Myhre har lært seg og uttale Szczesny riktig :o

 

Tror Ramsey og Arteta bytter plass, ellers fikk du rett.. Skuffende å ikke få se AOC eller Ryo på benken.. Dette er et lag som burde slå Blackburn..

 

Lykke til folkens..

 

Faen trenger en godkamp nå

Link to comment
Share on other sites

Arsenal team to play Blackburn: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Santos, Song, Arshavin, Arteta, Ramsey, Gervinho, Van Persie

Subs: Fabianski, Djourou, Walcott, Gibbs, Chamakh, Benayoun, Coquelin

 

Blir vell noe slik da:

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Santos

Song - Arteta

Gervinho - Ramsey - Arshavin

van Persie

 

Edit: ser ut som Petter Myhre har lært seg og uttale Szczesny riktig :o

 

Ser ut som det ble akk slik som du spådde.. Ramsey ser ut til å ligge høyest i banen av han og Arteta.. Noe jeg mener blir riktig, da Ramsey ikke liker seg noe annet sted enn i Cesc rollen

Link to comment
Share on other sites

En ting jeg ikke skjønner er hvorfor forsvaret og Koscielny nesten hele tiden skal satse på og sette spissen i offside? Koscielny kunne ganske enkelt stilt seg i ryggen på Yakubu der og nektet han og vende opp for å skyte, men gambler på at resten av forsvaret løper ut setter han i offside. Merkelig valg. For alt for ofte henger det da igjen en av backene, i dette tilfellet Santos.

Link to comment
Share on other sites

En ting jeg ikke skjønner er hvorfor forsvaret og Koscielny nesten hele tiden skal satse på og sette spissen i offside? Koscielny kunne ganske enkelt stilt seg i ryggen på Yakubu der og nektet han og vende opp for å skyte, men gambler på at resten av forsvaret løper ut setter han i offside. Merkelig valg. For alt for ofte henger det da igjen en av backene, i dette tilfellet Santos.

 

Jepp. Det er noe av det som irriterer meg også..

Link to comment
Share on other sites

Jepp. Det er noe av det som irriterer meg også..

Kos har gjort mange dårlige valg idag. Pasningene hans er livsfarlige.

Håper han spiller seg opp for til nå har han vært skremmende svak.

 

Herlig Arteta/Ramsay!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Gervinho med 2 elendige valg nå.

 

Men faen hvor livlig han er

 

Han kommer til utrolig mange sjanser og skaper utrolig mye farlig, men vi må også huske at dette kun er hans 2 Premier League kamp. Vi må nok gi han litt tid, men han viser takter til å være ordentlig klasse.

 

Ramsey og Arshavin har vært meget gode i dag forøvrig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...