Jump to content

10.09.11 Swansea City (H)


49 unbeaten

Recommended Posts

Barclays Premier League

10.09.2011 KL. 16.00

Emirates Stadium, London

 

Hjemmelaget kommer fra en historisk storsmell borte mot Manchester United (8-2). Forrige gang vi gikk på et slikt tap var tilbake i 1896, når vi tapte 0-8 mot Loughborough Town (det andre laget som har gått ubeseiret gjennom en hel sesong). Ironisk nok vant vi 12-0 mot det samme laget 4 år senere, så vi får håpe historien gjentar seg mot de røde djevlene. Det vil bli spennende å se om landslagspausen har fått spillerne bort fra tapet i nord og fokusert på denne kampen, for uten 100 % innsats blir alle kamper vanskelige.

Nye spillere er kjøpt inn siden forrige kamp, og det er ventet at alle de vil være klare til denne kampen. Arteta og Santos går trolig rett inn i start 11eren, mens Koscielny vil ta plassen til Vermaelen om han fortsatt er skadet. Benayoun vil konkurrere med Arshavin og Miyaichi om plass på venstresiden siden Gervinho fortsatt er suspendert.

 

Skader:

Wilshere

Diaby

Squillaci

Eastmond

Suspendert:

Gervinho

Song

Min ønskede lagoppstilling:

Szczesny

Sagna Mertesacker Vermaelen Santos

Ramsey Frimpong

Walcott Arteta Miyaichi

v.Persie

Grunn:

Jeg ønsker at Mertesacker skal starte ovenfor Koscielny fordi han skal lære seg samarbeidet med resten av laget og tempoet i England fortest mulig. Wilshere tror jeg ikke blir klar til kampen, så da blir Ramsey makker med Frimpong og en dypere playmaker med Arteta foran i en treer. Kantene med Walcott og Miyaichi skal løpe for å skape plass og pasningsmuligheter for Arteta og v.Persie, og til sammen lager dette laget en målfest for Emirates publikummet!

 

Start diskusjonen, for sjelden har jeg gledet meg så mye til å se hvordan laget svarer på den svake sesongåpningen. (fant ikke ut hvordan man la inn bilder av logoene)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Håper vi mønstrer følgende startoppstilling:

 

Szczesny

 

Sagna - Mertesacker - Vermaelen(Koscielny) - Santos

 

Walcott - Frimpong - Arteta - Benayoun

 

Arsjavin

 

Van Persie

 

Men tror det blir sånn:

 

Szczesny

 

Sagna - Mertesacker - Vermaelen(Koscielny) - Santos

 

Ramsey - Frimpong

 

Walcott - Arteta - Arsjavin

 

Van Persie

 

Uansett ligger det an til en grei seier dette her! Tips: 4-0. 2x RvP, Walcott og Arteta

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes denne lagoppstillingen hadde vært morsom å se:

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Vermaelen(?) - Santos

 

Frimpong

Walcott - Arteta - Benayoun

 

van Persie

Chu-Young

 

Vi møter et Swansea som vel står for mange av de samme tingene som Blackpool gjorde i fjor. De kommer til å prøve og spille fotball, men jeg tror ikke de kommer langt med det på Emirates. Det blir viktig å få igang de nye signeringene våre med en gang, og dette er en perfekt mulighet. Tror desverre ikke det blir plass til Chu-Young i lagoppstillingen, og at Ramsey får plass ved siden av Frimpong. Håper likevel at kjøpet av Young er starten på en ny 4-4-2-æra. Hadde vært gledelig å se Wilshere tilbake på matta, men jeg tviler på at han blir klar...

Link to comment
Share on other sites

Ikke for tidlig med en kamptråd nå nei. Gleder meg som en unge gleder seg til julaften!

Jeg håper, som denne ungen, en STOR gave i denne kampen!

 

Med de historiene vi har hatt før er det vel lite poeng i å sette opp en startoppstilling før etter neste landslagsrunde.

Link to comment
Share on other sites

Fin innledning på kamptråden.

Vi er alle veldig spente på hva denne kampen bringer.

Nå har vi mange spillere og det er ikke opplagt hvem vi vil stille med.

 

Ser alle har håp om samme gjeng bakerst. Og den er sterk.

Fremover er det mange muligheter og det på tross av at Gervinho, Song, Diaby og kanskje Wilshere er uaktuelle.

Så dette begynner å smake av fugl.

 

Håper på å få sett Park i denne kampen. Jeg tror veldig på den mannen.

Link to comment
Share on other sites

Fyfaen hvor jeg gleder meg til kamp igjen! Har troen på en stor seier nå, de nye vil vise seg fram foran nytt publikum, mens resten vil hevne seg fra flausen på Old Trafford. Blir godt med en ekte playmaker ala Arteta på banen igjen, det vil gjøre underverker skal dere se. Setter opp lag senere.

 

Mitt tips; 5 - 0: van Persie 2, Arteta, Ramsey og Young

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg helt sykt til match. Måtte landskampene bli fort ferdig og la alle spillerne returnere skadefrie. Da vil jeg se dette laget entre Emirates neste lørdag:

 

Szczesny

Sagna-Mertesacker-Vermaelen-Santos

Frimpong-Ramsey

Walcott-Arteta-Arshavin

van Persie

 

Miyaichi, Park og Benayoun burde alle få spilletid.

Link to comment
Share on other sites

Nå skal den berømte kjerringa reises, og det bør gjøres på overbevisende vis! Jeg tørr ikke å sette opp en lagoppstilling enda, da det fortsatt er landslagspause, og vi vet alle hva det betyr. Minst to spillere hjem med skade. Håper å få se mange nye fjes på emirates matta, og at samtlige nyervervelser får en positiv opplevelse med fansen og vår storstue. Vi trenger minst en 4-0 seier, for selvtillitens del.

Link to comment
Share on other sites

Nå skal den berømte kjerringa reises, og det bør gjøres på overbevisende vis! Jeg tørr ikke å sette opp en lagoppstilling enda, da det fortsatt er landslagspause, og vi vet alle hva det betyr. Minst to spillere hjem med skade. Håper å få se mange nye fjes på emirates matta, og at samtlige nyervervelser får en positiv opplevelse med fansen og vår storstue. Vi trenger minst en 4-0 seier, for selvtillitens del.

 

Jeg håper på en gedigen seier for å virkelig vise PL hva vi kan. hørte jeg 8-0 ?

 

Lagoppstillingen blir spennende denne gangen. Jeg håper vi skal ha "flaks" til oss å være, og ikke få noen skader. Jeg håper vi får se alle nyervervelsen i løpet av kampen!

Link to comment
Share on other sites

Laget jeg vil se:

 

Szczesny

 

Sagna - Mertesacker - Vermaelen/Koscielny* - Santos/Gibbs**

 

Frimpong/Coquelin - Arteta

 

Walcott - v. Persie - Miyaichi

 

Park

 

* Hvis Vermaelen så foretrekker jeg Koscielny sammen med Mertesacker fremfor Djourou.

 

** Usikker på hvem av de jeg vil at skal starte, men holder en knapp på Santos.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det bare å håpe på mest mulig poeng utover høsten. Jeg er forferdelig usikker på laget.

Det er altfor mange utskiftninger på kort tid, og det er ikke rart vi sliter. Ifht kvaliteter er jeg svært usikker på hvorvidt

Ramsey skal satses på i en slik sårbar fase vi er inne i. Jeg tror jeg ville satt Arteta ned og israeleren inn på venstre kant.

Rosicky inn i midten.

 

Perfekt tidspunkt for Swansea å møte oss!

 

Flust av skader og suspensjoner:

 

Tror laget blir slik:

Szeszny

Sagna - Koscielny - Vermaelen - Santos

Frimpong - Ramsey

Walcott - Arteta - Rosicky

Van Persie

 

Håper laget blir slik:

Szeszny

Sagna - Koscielny - Vermaelen - Santos

Frimpong - Arteta

Walcott - Rosicky - Benayoun

Van Persie

Link to comment
Share on other sites

Sczcney

Sagna-Mertesacker-Vermaelen-Santos

--Frimpong--

--Ramsey-Arteta--

Benayoun---Walcott

---Park(van persie)----

Vil vi skal få kjørt inn de nye spillerne i laget tidligst mulig og dette er en 'enkel' kamp som vi har muligheten til å prøve oss litt frem i. Men vi må også passe oss for å undervurdere Swansea..

Link to comment
Share on other sites

Sczcney

Sagna-Mertesacker-Vermaelen-Santos

--Frimpong--

--Ramsey-Arteta--

Benayoun---Walcott

---Park(van persie)----

Vil vi skal få kjørt inn de nye spillerne i laget tidligst mulig og dette er en 'enkel' kamp som vi har muligheten til å prøve oss litt frem i. Men vi må også passe oss for å undervurdere Swansea..

Du har helt rett, men pga landslagspausen saa tror jeg ikke mange nye gaar rett inn paa laget. Muligens Arteta og Santos da de har faatt noen oekter med de som er igjen paa feltet. Kanskje Per, men frykter han starter paa benken.

Link to comment
Share on other sites

Du har helt rett, men pga landslagspausen saa tror jeg ikke mange nye gaar rett inn paa laget. Muligens Arteta og Santos da de har faatt noen oekter med de som er igjen paa feltet. Kanskje Per, men frykter han starter paa benken.

Arteta får nok starte fordi det rett og slett begynner å bli for tynt med andre midtbanespillere i troppen.. Per BØR starte. Men den jeg ser det som viktigst at starter er Theo, et forsvar som står høyt som Swansea sitt bruker å gjøre er da Walcott stiller sterkest, vil tro det også gir gode arbeidsforhold for Van Persie(Slik han hadde mot San Marinos forsvar som sto idiotisk høyt i forhold til fart) og Park

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil såklart se Arteta og Mertesacker mot Swansea, men jeg har også veldig lyst til å se de to unge asiatene i aksjon. Håper de får i det minste et innhopp. Føler meg litt som jeg gjorde i jula da jeg var liten, fikk åpne alle pakkene på julaften, men måtte reise på julebesøk hele romjula, så jeg ikke fikk bygd legoen før på nyåret. Denne landslagspausen er den teiteste noensinne.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil såklart se Arteta og Mertesacker mot Swansea, men jeg har også veldig lyst til å se de to unge asiatene i aksjon. Håper de får i det minste et innhopp. Føler meg litt som jeg gjorde i jula da jeg var liten, fikk åpne alle pakkene på julaften, men måtte reise på julebesøk hele romjula, så jeg ikke fikk bygd legoen før på nyåret. Denne landslagspausen er den teiteste noensinne.

 

Da er vi to :P

Link to comment
Share on other sites

Arteta får nok starte fordi det rett og slett begynner å bli for tynt med andre midtbanespillere i troppen.. Per BØR starte. Men den jeg ser det som viktigst at starter er Theo, et forsvar som står høyt som Swansea sitt bruker å gjøre er da Walcott stiller sterkest, vil tro det også gir gode arbeidsforhold for Van Persie(Slik han hadde mot San Marinos forsvar som sto idiotisk høyt i forhold til fart) og Park

Kjedelig å vente er det,men jeg tror det passer oss bra.Får tid til å bygge oss opp etter skrekkresultatet. Og litt mer tid til integrering av noen nye spillere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...