Jump to content

Javel, what`s the verdict?


Chaz

Recommended Posts

Og da bryr jeg meg lite om hva parhestene Stig "the moneymaker" og Jan Åge "I was big in Europe" Fjørtoft mener. For de har tydeligvis en annen ageda enn folk flest. I følge Fjøra så er vel strengt Arsenal CC materiale allerede nå. What a dickhead!

 

Men sånn ellers mener jeg? Mine konklusjoner, hvis man kan konkludere natt til 1 september da, er som følger: Tja, mye nytt kjøtt inn. Pesien er fin-fin. har likt ham i flere år, koreaneren er good, landslagskaptein i et lag der man stort sett løper til man stuper, dead or alive, føles helt fint ut for meg. Tar nok litt til til å settle, men det gir vi ham, ikke sant? Santos, who knows? Jækla bra navn, og jeg liker brasser. Thumbs up! Arteta, absolutt brukandes, kan faktisk fylle et hull eller to. Og så har vi til slutt Yossi; prove me wrong, will `ya?

 

Summasumarum: Bra jobba rundt PCen, printeren, scanneren og faxen (for de har fremdeles fax hos de erkekonservative i FA, ha de ikke?), Arsene. Seven out of ten, spør dere meg. Og jeg tror strengt tatt vi har tapt 2-8 for siste gang denne sesongen. 2-8 og vinner av PL i en og samme sesong, det høres vel ok ut? Og såpass skrudd at det godt kunne falle Arsenal inn å gjøre den slags. Jo takk, vi går for det!

Link to comment
Share on other sites

Liker tråden din.

 

Min kjappe oppsummering:

Høyreback backup med Jenkinson i stedet for Eboue. Njaaaa, liker det ikke.

Venstreback med brassen i stedet for Clichy; Wohoo!!!!

I midten bak har vi fått inn en kjempestopper ved siden av The Verminator, som også kan hjelpe til med å få ut det potensialet som i hvert fall jeg ser i Koscielny. Dette er en +++++++++ posisjon i forhold til fjoråret.

Midten. Fabregas og Nasri. Liker Gervinho, og tror han har et enormt potensiale. Han har huet i klubben i motsetning til Nasri det siste halve året. Arteta og Yossi for Fabregas, tror faktisk det totalt sett er bra for laget. Vi slipper mye uroligheter for resten av laget i forhold til overganger, Arteta er en kvalitetsspiller i Premier League, får vi tilbake Diaby, Wilshere fra skader rimelig kjapt er min mening vi ikke er veldig mye svekket. Den defensive delen tar Song seg av på en eksemplarisk måte, og jeg har tro på Frimpong og Coquelin som backup.

Foran har vi en Walcott og Van Persie som gjør mye. Jeg har ikke mye kunnskap om Park selv om jeg har sett mye kamper fra den franske ligaen siste par årene. Jeg har tro på mannen, med sin arbeidsinnsats og vilje kan han bli god. I tillegg har jeg hittil sett at han ikke er redd for fysisk kontakt og taklinger. Mannen er koreansk og gir det remmer og tøy kan holde så lenge det varer.

Sier ++ i denne posisjonen.

 

Totalt gir jeg Wenger med utgangspunktet han hadde 8/10 dette overgangsvinduet. Hadde han holdt på Eboue( som er på ryggen til min nye Arsenal drakt som jeg bestilte dager før han ble solgt) så hadde han fått 10/10 i forhold til forutsetninger.

Link to comment
Share on other sites

Etter den katastrofale kampen paa OT ble det endelig tatt grep etter at spiller etter spiller forsvant ut mens de snakket om Arsenals manglende ambisjoner osv. Og for noen grep.

 

Santos inn har jeg trua paa. Kan ikke si veldig mye om ham basert paa det faktum at jeg har sett fint lite, men hvis han slaar bedre innlegg enn Clichy saa er han allerede en suksess! Gibbs sammen med Santos er veldig ok paa venstre.

 

Per kan bli en legende. Han er tysk. Det aa vaere tysk betyr mye i fotballsammenheng! Han kan organisering og han har motor selv om han er stopper. Helt sikkert en kar som aldri gir seg og som slett ikke er redd for aa bruke kjeftamentet! V5, Kos og naa Per der bak burde vaere mer enn bra nok. Jeg har fartsatt trua paa Kos og hans potensiale.

 

Arteta? Passer glimrende sammen med Ramsey/Jack/Song/Diaby/Rosicky saa lenge han er skadefri. Mye rutine og en mann det har vaert snakket om tidligere mtp Arsenal. Han er mer moden enn Fab og Nasri til sammen og vil kunne vaere en mentor for vaare talenter. Ramsey og Jack er fortsatt fremtiden, men naar Arteta og Yossi kommer inn saa har de alle muligheter til aa laere og lykkes! Meget positivt!

 

Koreaneren kommer til aa loepe til han stuper og gjoere livet surt for mange forsvarspillere. Ingen notorisk GG, men se hva Park gjoer for united hvis de kan sammenlignes.

 

Til slutt: Hvir mye erfaring har vi faatt inn? Sinnsykt mye!! Og det er akkurat det vi har manglet en del av.

 

Da setter jeg meg snart i bilen med kun positive tanker rundt Arsenal i hodet. 6 timer lang tur ut i den Kinesiske bushen blir slett ikke ille i dag!

Link to comment
Share on other sites

Etter den katastrofale kampen paa OT ble det endelig tatt grep etter at spiller etter spiller forsvant ut mens de snakket om Arsenals manglende ambisjoner osv. Og for noen grep.

 

Santos inn har jeg trua paa. Kan ikke si veldig mye om ham basert paa det faktum at jeg har sett fint lite, men hvis han slaar bedre innlegg enn Clichy saa er han allerede en suksess! Gibbs sammen med Santos er veldig ok paa venstre.

 

Per kan bli en legende. Han er tysk. Det aa vaere tysk betyr mye i fotballsammenheng! Han kan organisering og han har motor selv om han er stopper. Helt sikkert en kar som aldri gir seg og som slett ikke er redd for aa bruke kjeftamentet! V5, Kos og naa Per der bak burde vaere mer enn bra nok. Jeg har fartsatt trua paa Kos og hans potensiale.

 

Arteta? Passer glimrende sammen med Ramsey/Jack/Song/Diaby/Rosicky saa lenge han er skadefri. Mye rutine og en mann det har vaert snakket om tidligere mtp Arsenal. Han er mer moden enn Fab og Nasri til sammen og vil kunne vaere en mentor for vaare talenter. Ramsey og Jack er fortsatt fremtiden, men naar Arteta og Yossi kommer inn saa har de alle muligheter til aa laere og lykkes! Meget positivt!

 

Koreaneren kommer til aa loepe til han stuper og gjoere livet surt for mange forsvarspillere. Ingen notorisk GG, men se hva Park gjoer for united hvis de kan sammenlignes.

 

Til slutt: Hvir mye erfaring har vi faatt inn? Sinnsykt mye!! Og det er akkurat det vi har manglet en del av.

 

Da setter jeg meg snart i bilen med kun positive tanker rundt Arsenal i hodet. 6 timer lang tur ut i den Kinesiske bushen blir slett ikke ille i dag!

Enig i mye av det du sier her gooner6. Håper at Arteta og Benayoun får en ny vår, under Wenger. Det hadde jo ikke vært overraskende med Wengers egenskaper. Prove me wrong boys!

Link to comment
Share on other sites

Wenger har gjort gode grep i vinduet. Hvem hadde trodd han skulle smelle til sånn.

 

Per og Arteta er de 2 store signringene og lån fort bli 2 av de beste i england. Er meget fornøyd og veldig close til 10.

 

Spesielt forsvaret er meget bra håndtert.

Pesien er hva vi har savna lenge.

Vermaelan og Per.......klasse.

 

Trua er tilbake og gleder meg ennå mer til jeg skal over å se de mot wba.

 

Meget bra Wenger. Nå har du tent håpet igjen hos meg.

Link to comment
Share on other sites

ser etterkvart ut som om vi har betre dekning på dei fleste plassar denne sesongen enn forrige, med klart unntak av høgre back, Blir krise med evt skade på Sagna. Kan også bli litt tynt på midtspissplass i tida rundt det afrikanske mesterskapet.

 

har fått tilbake trua på at dette skal bli bra. kanskje var nedsablinga vi vart utsatt for på old trafford ein "blessing in disguise", for eg trur ikkje wenger hadde endt opp med rødglødande visa-kort hvis vi hadde tapt 1-3 <_<

Link to comment
Share on other sites

Wenger får 3/10 av meg på overgangsvinduet.

Vi har fått meget god kvalitet bakover og god kvalitet fremover.

Han har solgt spillere han har sagt han skal beholde.

Han har solgt for sent og kjøpt for sent. Resultatet var at vi gambler oss videre i Champions league og ble ydmyket på det sterkeste av vår argeste konkurrent

Siste dagene bærer preg av panikk, og da kommer sjelden førsteønske inn. Lurer på hvilket nummer på listen yussi var

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Etter den famøse avslutningen av forrige sesong trodde jeg AW skulle handle 3 spillere umiddelbart som vi åpenbart trengte for å komme et steg videre. Dette skulle han gjøre for å få Nasri til å skrive ny kontrakt og for å beholde Cesc i noen år til. Jeg trodde han ville hoppe på Cahill, M`Villa og Gervinho med en gang for å please de nevne to og forsvare et tillegg på 6% i billettpris.

 

Dette gjorde han ikke.

 

Clichy, Nasri, Cesc og Eboue forlot det synkende skipet, Gervinho kom inn.

 

Nedturen ble endeløs og selve symbolet på Wengers inkompetanse som startet i Carling Cup finalen (det startet lenge før det, men det var har det ble tydelig for alle til å se) og endte med klubbens mørkeste dag noensinne på Old Trafford forrige søndag var et faktum.

 

Dette kunne ikke fortsette! Var det styret som grep inn, var det Wenger som til slutt forsto at dette “kidsprosjektet” var “doomed”? Jeg vet ikke! Noe må ha skjedd i timene etter skandalen på Old Trafford.

 

Traore, Lansbury, Sunu var alle på OT, de er borte nå.

 

Wenger har gjort noen grep og dette gjør at vi sitter igjen med dette:

 

A: Szezny- Sagna, Vermaelen, Mertersacher, Santos- Song, Wilshire, Arteta- RVP, Gervinho, Walcott

 

B: Fabiaski- Jenkinson, Djoruou, Kocielny,Gibbs-Frimpong,Benayoun,Ramsey-Park,Rosicky,Arshavin

 

I tillegg har vi Almunia, Schuilachi, Chamack og AOC

 

Jeg tror ikke dette laget taper 2-8 på Old Trafford og det er muligens nok til å kapre en plass mellom 4 og 6 på PL tabellen.

 

Karakter til Wenger?

 

5 av 10

Link to comment
Share on other sites

Wenger får 3/10 av meg på overgangsvinduet.

Vi har fått meget god kvalitet bakover og god kvalitet fremover.

Han har solgt spillere han har sagt han skal beholde.

Han har solgt for sent og kjøpt for sent. Resultatet var at vi gambler oss videre i Champions league og ble ydmyket på det sterkeste av vår argeste konkurrent

Siste dagene bærer preg av panikk, og da kommer sjelden førsteønske inn. Lurer på hvilket nummer på listen yussi var

 

enig at det ble kjøpt og solgt for sent. Det er jo indirekte årsaken til 2-8 tapet for ManU. Men aldri så galt at det ikke er godt for noe. Om et 2-8 tap var den oppvåkningen som trengtes, så var det kanskje verdt det i det lange løpet? For hvis Chaz sitt scenario slår inn - uansett hvor usannsynlig det virker i dag - så kan vi kanskje "takke" for at vi fikk denne trøkken av ManU. For uten den hadde det neppe blitt så mye handling nå, en handlerunde jeg mener det står all respekt av. Wenger har gjort kloke, om ikke fantastiske kjøp. Og det viktigste er at man dermed kan få nullstilt seg og få optimismen inn i laget. Men jeg tror likevel løpet er kjørt i forhold til ligagull allerede i år. Neste år derimot...! ;)

Link to comment
Share on other sites

Totalt sett har vi skipet ut 10 spillere som var en del av A-stallen på dette tidspunkt i fjor. 4 utlån og 6 rene salg som har gitt ca. £73M i kassa.

Jeg registrerer at Manuel Almunia som forventet ikke er mulig å omsette. Alle andre som var planlagt overflødige er borte.

 

Inn i A-stallen har også kommet 10 nye spillere, hvorav en er på lån og en er lånt ut igjen. Dette til en kostnad på £56M.

Arsene Wenger har altså nok en gang gått gjennom et transfervindu med profitt. Denne gang på rundt £17M.

Arsene Wenger har fått utrolig mye for pengene. Imponerende rett og slett.

 

Som nevt her er den eneste posisjonen det virker å være svak dekning på nå høyrebacken der Carl Jenkinson har vist at han er på meget dypt vann ennå. Jeg tror også Koscielny kan gjøre en fullt brukbar jobb der ute om nødvendig. Forøvrig vurderer jeg stallen som styrket på alle posisjoner bortsett fra i den kreative midtbanedelen. Nå er det tilnærmet umulig å finne en erstatter til noen av verdens beste spillere i Fabregas/Nasri, og Mikel Arteta er så nær som det var mulig å komme på den siste dagen. At det ble siste dagen er imidlertid ikke mye imponerende, det er rett og slett amatørmessig.

 

Mertesacker/Arteta er vel de største navnene som er kommet inn, men jeg savner likevel prikken over i'en - en Bergkampsk signering. Nå er det imidlertid kommet inn sårt tiltrengt rutine og lederskikkelser i form av klubb- og landslagskapteiner og spillere med årevis av PL & CL erfaring, så kanskje vi ikke er kommet så ille ut likevel? Jeg tror ikke det. Vi har kanskje ikke de toppene vi hadde, men vi har en langt mer komplett stall nå.

 

Så etter å ha stått med hodet i sanden, enten det er styret eller Wenger som er ansvarlig for det, våknet de til liv i grevens tid og landet på beina. Ny optimisme råder, så nå er det bare å gi gass.

Link to comment
Share on other sites

At det ble siste dagen er imidlertid ikke mye imponerende, det er rett og slett amatørmessig.

 

ja, det er det liten tvil om. Skremmende at man trenger et 2-8 tap for å se tegninga på veggen på dette nivået...

 

Så etter å ha stått med hodet i sanden, enten det er styret eller Wenger som er ansvarlig for det, våknet de til liv i grevens tid og landet på beina. Ny optimisme råder, så nå er det bare å gi gass.

 

helt enig. Nå må vi legge det som har skjedd bak oss, se fremover, og gi laget vår full støtte, selv om det fortsatt nok er på sin plass med en viss nøkternhet. Laget er bra, men det spørs om de har noen muligheter til å kjempe mot Manchester-lagene og Chelsea? time will show som det heter.

Link to comment
Share on other sites

 

Mertesacker/Arteta er vel de største navnene som er kommet inn, men jeg savner likevel prikken over i'en - en Bergkampsk signering. Nå er det imidlertid kommet inn sårt tiltrengt rutine og lederskikkelser i form av klubb- og landslagskapteiner og spillere med årevis av PL & CL erfaring, så kanskje vi ikke er kommet så ille ut likevel? Jeg tror ikke det. Vi har kanskje ikke de toppene vi hadde, men vi har en langt mer komplett stall nå.

 

Så etter å ha stått med hodet i sanden, enten det er styret eller Wenger som er ansvarlig for det, våknet de til liv i grevens tid og landet på beina. Ny optimisme råder, så nå er det bare å gi gass.

 

Helt enig i at stallen virker bedre balansert nå. Vi har i årevis slitt med manglende rutine/guts/karakter når det røyner på. DET ser det omsider ut til at Wenger har gjort et forsøk på å rette på.

 

Jeg tror dette gjør oss i stand til å komme topp-4 igjen. Har vanskelig å se oss slå Manchester-lagene, men håpet er nå alltid der :-)

Link to comment
Share on other sites

I natt, i min forskrekkelse og til dels skuffelse (jeg er ikke helt fornøyd med midtbanesigneringene), kom jeg på at Wilshere, Ramsey, Frimpong, Song og Diaby allerede eksisterer. Det er en lang og god Arsenaltradisjon når en "stjerne" drar, at noen andre tar steget. Wilshere har allerede tatt steget, og sannsynligvis kommer en til susende inn i de fantastiskes rekker. Tør jeg tippe på en bombe? Diaby med tidenes sesong og endelig full blomst i Arsenaltrøya? Ramsey finner formen på nyåret, når det begynner å dra seg til? Kanskje blir dette året, da skadene ikke skal ødelegge alt?

 

Men i påvente av dette, og ved eventuelle skader, er dekningen nå god, med de nye signeringene.

Link to comment
Share on other sites

Wenger viste at han er i stand til å endre mening, endre taktikk. Det var nok den viktigste endringen vi så i Arsenal i går. Ut av handleposene er jeg redd det ramler både ett og to kattedyr. Nuvel. Vi var uansett nødt til å gamble i går - og da er Wenger en trygg mann å støtte seg til.

 

At Liverpool solgte Meireles helt på tampen kan også få stor betydning. Plutselig var den lagdelen med best dekning blitt et potensielt problemområde. Lucas, Spearing, Adam, Henderson og kjeksen Gerrard. Den siste transfertimen kan vise seg helt avgjørende i kampen om fjerdeplassen.

 

Prosessen i dette vinduet står til stryk. Men vi fikk til slutt et helt avgjørende psykologisk løft. Det blir en ganske annen stemning på treningsfeltet nå. Totalt: 6/10

Link to comment
Share on other sites

Noe av det kuleste med gårsdagens signeringer, var det typisk “Arsenalske” å gå for Per til gunstig pris i stedet for overprisede Cahill. Ikke et vondt ord om Cahill’s kvaliteter, men når man får en fantastisk spiller som Per til DEN prisen, har man fått veldig mye for pengene. Kanonkjøp!

 

Park og Santos er spennende. Arteta-signeringen liker jeg også godt og håper han fortsetter krigen mot Gamsten! Vi har fått inn nødvendig kvalitet og erfaring. Drømmen hadde selvsagt vært enda en super-signering på midtbanen, men......

 

I likhet med de fleste andre stusser jeg litt over Benajoun, men jeg tror han rett og slett bare skal være Tveita-gjengen’s representant i London. Kjører sikkert hvit BMW med litt for brede felger.

 

“Alle” er enige om at timing av sommerens kjøp og salg var på trynet, men jeg er totalt sett brukbart fornøyd med resultatet av gårsdagen.

 

PS! For ordens skyld: Teddy is still a cunt!

Link to comment
Share on other sites

9/10 til Wenger og apparatet rundt ham.

 

Arteta har jeg i flere år sagt at jeg kunne tenke meg som erstatter for cesc, men trodde han var blitt for gammel for Wenger.

 

Dette er det mest positive med hele overgangsvinduet. Wenger/klubben har lagt bort tankesettet om å bare kjøpe unggutter. Alle de vi har kjøpt de siste dagene trekker alderen opp. Det er stort sett kapteiner, ledere, vinner vi får. Bare tanken på hva det kommer til å gjøre på trening er besnærende.

 

Fantastiske kjøp med Arteta som den store gullklumpen for min del. Santos og Mertesacker blir forhåpentligvis gode. Benayon og Park er glimrende stallspillere. Fyll på med Gervinho som er bankers og oxen som kommer til å bli god, så har vi et GODT lag.

 

En cup i år? Hadde vært herlig - sammen med fjerdeplass i serien.

 

Up the arse.

Link to comment
Share on other sites

Clichy -> Santos - Her vil jeg tro vi er styrket

Nasri -> Gervinho - Som flankespiller synes jeg Gervinho virker mer direkte i stilen. Liker det jeg har sett til nå.

Fabregas -> Arteta - Vanskelig å erstatte Fabregas, men Arteta er vel det beste vi kunne håpe på for Arsenal.

Eboue -> Jenkinson - Svekket på kort sikt, men kan være fornuftig på lengre sikt.

Bendtner -> JU Park - Vet ikke nok om koreaneren, spillertypen til Bendtner passet kanskje ikke helt inn i The Arsenal way?

Denilson -> Yossi B. - Tja, Benni er vel hakket mer offensiv, og hvis han kan komme tilbake til 09/10-formen blir det bra.

JET -> AOC - Hurra for fremtiden!

 

-> Per - Hurra!

-> Joel Campbell - Tja?

 

Vi har fått masse rutine inn i laget. Vi har fått et sterkere forsvar. Vi har fått flere alternativer offensivt.

Dersom vi nå kan få litt lavere risiko bak og litt høyere risiko framover - kan dette bli veldig bra.

 

Oddsen for topp-4 plassering er senket bittelitt etter deadline day. Fra 2,88 til 2,75. Spillbart i mine øyne. :)

Link to comment
Share on other sites

Etter så mye frustrasjon, sinne og irritasjon så virker de fleste å være rimelig fornøyde. Jeg er faktisk mest fornøyd med at Wenger virker å ha lært litt av Ferguson: ikke vær sentimental, kvitt deg med de som ikke bidrar selv om de kanskje er gode nok. Litt frykt for arbeidsplassen er bra for alle og spesielt unge og talentfulle spillere. De må vite at de dømmes kun ut i fra prestasjoner og er ikke de gode nok så er det takk og farvell.

Arteta blir god, det samme blir nok Per. Er usikker på Benayon, men han er en mann som kan dra med seg ballen i stor fart og det trenger vi. Santos og Park blir spennende og jeg tror spesielt Park kan bli en hit. De lille jeg har hørt og sett av mannen er imponerende og mange klubber var ute etter ham. Når han velger oss så viser det at Wenger og Arsenal fortsatt blir regnet for å være en stor klubb. Han kunne vunnet ligaen i Frankrike med Lille, men velger i å komme til en stor klubb i krise. Vitner om en spiller som ønsker å komme.

Gervinho har allerede bevist sin verdi og kommer til å bli god. De andre må få tid, men både Jenkinson, Chamberlaine og Ryo har talent så det holder. Så får vi se om de kan ta steget helt opp.

 

At Wenger starter transfervinduet med 35 mill (i følge Hill-Wood!!) og ender 17 i pluss etter dirkete kjøp og salg (i følge Sir John) er smått utrolig etter tidenes overgangsvindu for vår del. De 35 mill er nå blitt til 52 og i følge årsregnskapet 2009/2010 blir alle gevinster fra kjøp og salg direkte overført til neste års budsjett for spillerkjøp. Har vi noe å glede oss til kl 2359 den 310112?

Link to comment
Share on other sites

At Wenger starter transfervinduet med 35 mill (i følge Hill-Wood!!) og ender 17 i pluss etter dirkete kjøp og salg (i følge Sir John) er smått utrolig etter tidenes overgangsvindu for vår del. De 35 mill er nå blitt til 52 og i følge årsregnskapet 2009/2010 blir alle gevinster fra kjøp og salg direkte overført til neste års budsjett for spillerkjøp. Har vi noe å glede oss til kl 2359 den 310112?

 

Om det er som du skriver at alle gevinster overføres transferbudsjettet neste år får vi håpe spillerene Wenger nå kjøper inn slår til og Wenger igjen oppdager verdien av å være aktiv i overgansmarkedet.

Kanskje vi da allerede i januar får se feks en Hazard inn som garantert vil gi oss en real boost mot slutten av sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Sånn som hele vinduet utviklet seg så må jeg si meg meget fornøyd. Selv om Benayoun og Arteta på ingen måte er så gode som Nasri og Fabregas så har de et ferdighetsregister som kanskje gjør oss mer direkte og mindre forutsigbare. Benayoun er en utrolig smart spiller som jeg tror passer godt til det småspillet vi bedriver. Han er meget dyktig uten ballen og det er ofte noe vi savner. Arteta tror jeg også vil passe bedre høyt i banen enn Cesc da Arteta er en spiller som kan vende opp og som fint kan forsere en spiller eller to, samt avslutte fra distanse.

 

Mertesacker er en spiller jeg har ønsket lenge og jeg tror han og Vermaelen vil danne et av de beste stopperparene i England. Tror ikke tempoet vil være særlig problematisk. Som tysk landslagsspiller så vil nok svært mange kamper være mot motstandere som legger seg lavt og satser på kontringer. Klarer han den jobben for Tyskland så klarer han den for oss. Det han mangler av fart kompenserer han for med plassering og smartness.

 

Santos vil gi oss en helt ny dimensjon framover på venstresiden. Som de fleste brasilianske backer så kan han være et angrep alene på sin side, men det kommer til å gå utover det defensive så det er viktig at han fungerer bra sammen med spilleren foran seg.

 

Park kommer til å gi oss mye løpsstyrke og innsats framover noe som har vært sårt savnet ved mang en anledning når det butter imot

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...