Jump to content

Mikel Arteta


bergkamp

Recommended Posts

  • Replies 365
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

En liten ting som også er positivt med denne karen, er at han ikke er god nok for landslaget sitt. Eller sagt på en annen måte; landslaget er for gode for han. Det fører til at han i pauser som denne kan fokusere fullt og helt på neste kamp, uten at vi supportere må bekymre oss for unødvendige skader og slitasje.

Link to comment
Share on other sites

En liten ting som også er positivt med denne karen, er at han ikke er god nok for landslaget sitt. Eller sagt på en annen måte; landslaget er for gode for han. Det fører til at han i pauser som denne kan fokusere fullt og helt på neste kamp, uten at vi supportere må bekymre oss for unødvendige skader og slitasje.

 

Jeg tenkte akkurat det samme. Det vil si at i landslagspausen nå, så kan han trene med de få gutta som ikke er på landslagsoppdrag, han får sikkert god anledning til å studere litt videoer, samt at han kan bli kjent med apparatet i Arsenal. Dette er meget positivt!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tenkte akkurat det samme. Det vil si at i landslagspausen nå, så kan han trene med de få gutta som ikke er på landslagsoppdrag, han får sikkert god anledning til å studere litt videoer, samt at han kan bli kjent med apparatet i Arsenal. Dette er meget positivt!

Kan være lettere å bli landslagsspiller via Arsenal enn Everton. Lettere å stå fram og presentert seg i et lag som spiller blendende fotball. Og detb skal vi gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Kan være lettere å bli landslagsspiller via Arsenal enn Everton. Lettere å stå fram og presentert seg i et lag som spiller blendende fotball. Og detb skal vi gjøre.

 

Men i en alder av 29, så tror jeg det blir vanskelig å danke ut Fabregas, Iniesta, Xavi og Alonso.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tenkte akkurat det samme. Det vil si at i landslagspausen nå, så kan han trene med de få gutta som ikke er på landslagsoppdrag, han får sikkert god anledning til å studere litt videoer, samt at han kan bli kjent med apparatet i Arsenal. Dette er meget positivt!

 

Ja han kan skyte så kan almunia hente ballen i målet og trille den ut til ham igjen. Resten er stort sett på landslags samling.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Denne karen fortjener litt skryt. Ikke like flashy og spektakulær som Cesc, men duverden så solid!

Legger med litt pasningsstatistikk:

Pass completed:

vs Swansea 91%

vs BvB 86%

vs Blackburn 94%

vs Bolton 88%

vs Olympiakos 90%

vs Totteham 91%

vs Sunderland 90%

vs Marseille 94%

vs Stoke 89%

vs Chelsea 94%

vs Marseille 92%

vs WBA 90%

 

ikke mange midtbanespillere i verden som holder et så høyt snitt. Imponerende!

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...