Jump to content

Andre Santos

king-bergkamp

Recommended Posts

• Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Hvis Gibbs blir skadet, og Santos må spille uke efter uke, regner jeg med at prestasjonene hans ville tatt seg opp. Han har 22 landskamper for Brasil, og må således ha kvaliteter. Men det å være reserve er kanskje ikke det som motiverer ham mest?! Han fikk nok også med seg hvor mye populariteten hans sank efter trøyebyttet på Old Trafford. Både blant fansen og hos Wenger. Kanskje føler han seg mentalt ferdig i Arsenal allerede?!

Men hva er skjedd? For han var jo faktisk ikke så verst!

Synes Santos har vært svak i hele sin Arsenal tid og i fall Gibbs blir skadet vil jeg heller ha noen andre på backen enn Santos. Han er ok framover, men han er direkte elendig til å forsvare.

en spiller som bør selges! ser ikke ut som han jobber det han kan for laget og han skaper noen farlige situasjoner med å drible i forsvar. Hadde sansen for hans offensive egenskaper i starten av Arsenal-karrieren, men etter diverse utenomsportslige og sportslige blundere er det tid for å se etter en ny venstre-back!

Synes Santos har vært svak i hele sin Arsenal tid og i fall Gibbs blir skadet vil jeg heller ha noen andre på backen enn Santos. Han er ok framover, men han er direkte elendig til å forsvare.

Har et par fantastiske taklinger, men skaper alltid bakrom og om Gibbs blir skadet er vi ille ute(Og Gibbs er ikke den minst skadeutsatte spilleren vi har akkurat..)

Syntes Gibbs klarte seg fint jeg. Helt til han måtte ut. Det var på sagnas side det virkelig var krise. Samt i midten hos vermalen og per.

Santos er ikke egna som forsvarer. Han satser alt på ett kort i taklingene, og bommer han er vi blottlagt bakover.

Det funka første halvdel i hans første sesong, nå har motstanderene lært hva han driver med.

Problemet med Santos er jo at han ruser fremover hver eneste gang vi har ballen i vår besittelse. Han er ikke interessert i å forsvare og som forsvarsspiller er han heller ikke allverden. Offensivt også så går han aldri på overlapp, men trekker inn sentralt. Lå jo ofte som en sentral midtbane i går blant annet.

Skal Santos spille så får han spille på kanten. På backen så er han ikke veldig mye å skryte av.

Jeg skjønner heller ikke så mye av kritikken mot Santos. Pasningen på slutten var horribel, men jeg gir ikke ham skylden for 0-2 målet.

BE

Vil heller ikke skylde på han for den scoringen. Hvis han rører Henderson så er det nok straffe, og den siste touchen før Henderson scorer er bare en freak accident.

Ikke vært den største fanen av Santos denne sesongen, men jeg likte han egentlig veldig godt sist sesong, han har en merkelig form for takling, egentlig alltid stående taklinger med høy risk. Han viste ifjor at det kunne funke og det kan sikkert funke igjen. Vi burde uansett støtte opp om laget og ikke hakke på enkeltspillere. Lov å være kritisk, det har jeg i aller høyeste grad vært selv og, og jeg er glad Monreal har kommet inn. Uansett er han cuptied i CL og Santos kommer sikkert til å spille de kampene og da gjelder det å støtte han tror jeg, Santos med dårlig selvtillit mot Ribery/Robben kan fort bli stygt, Santos med selvtillit mot Robery/Robbern kan funke ganske så bra faktisk.

Ikke vært den største fanen av Santos denne sesongen, men jeg likte han egentlig veldig godt sist sesong, han har en merkelig form for takling, egentlig alltid stående taklinger med høy risk. Han viste ifjor at det kunne funke og det kan sikkert funke igjen. Vi burde uansett støtte opp om laget og ikke hakke på enkeltspillere. Lov å være kritisk, det har jeg i aller høyeste grad vært selv og, og jeg er glad Monreal har kommet inn. Uansett er han cuptied i CL og Santos kommer sikkert til å spille de kampene og da gjelder det å støtte han tror jeg, Santos med dårlig selvtillit mot Ribery/Robben kan fort bli stygt, Santos med selvtillit mot Robery/Robbern kan funke ganske så bra faktisk.

Er mye enig med deg om at vi faktisk bør støtte opp under spillerne våre. LIkte absolutt ikke at det ble pepet mot Santos på Emirates på onsdag (hvis det stemmer) og vi skal støtte opp om alle spillere som ikler seg drakten vår. Når det er sagt, så er jeg rimelig sikker på at det blir Vermaelen som spiller VB mot Bayern, såfremt BFG og Koc er friske og ikke Gibbs er tilbake tidligere enn forventet (når skjedde det sist?).

Er mye enig med deg om at vi faktisk bør støtte opp under spillerne våre. LIkte absolutt ikke at det ble pepet mot Santos på Emirates på onsdag (hvis det stemmer) og vi skal støtte opp om alle spillere som ikler seg drakten vår. Når det er sagt, så er jeg rimelig sikker på at det blir Vermaelen som spiller VB mot Bayern, såfremt BFG og Koc er friske og ikke Gibbs er tilbake tidligere enn forventet (når skjedde det sist?).

Ikke så lett når han løper etter RVP til pause på Old Trafford for å sikkre seg hans drakt å ikle seg.

Der og da ble mitt beger for Santos brukt opp. Syntes han er ubrukelig som venstre forsvarer. Kan til nød brukes som venstre midt når vi leder masse.

Liten tvil om at han ikke har de kvalitetene som en venstreback i den engelske toppserien bør ha. Men han har tidligere vist at han innehar kvaliteter når det kommer til det offensive spillet. Mulig tempoet i England ikke passer han. Vil nok gjøre det rimelig greit i Tyrkia, Portugal, Nederland osv. Men det holder ikke i Arsenal.

Ikke så lett når han løper etter RVP til pause på Old Trafford for å sikkre seg hans drakt å ikle seg.

Der og da ble mitt beger for Santos brukt opp. Syntes han er ubrukelig som venstre forsvarer. Kan til nød brukes som venstre midt når vi leder masse.

I kampen på OT så var forøvrig Santos så dårlig at selv United supporterne ristet på hodet å lurte på hva han gjorde på banen. Som tidligere nevnt. Når Arsene Wenger henter en spiller de siste minuttene av januarvinduet da brenner det på dass. Det er vel ingen som gir folk så mange sjanser som Wenger og når han henter en erstatter i januar da snakker vi Andre SquIllaci eller Andre Silvestre om man vil

I kampen på OT så var forøvrig Santos så dårlig at selv United supporterne ristet på hodet å lurte på hva han gjorde på banen. Som tidligere nevnt. Når Arsene Wenger henter en spiller de siste minuttene av januarvinduet da brenner det på dass. Det er vel ingen som gir folk så mange sjanser som Wenger og når han henter en erstatter i januar da snakker vi Andre SquIllaci eller Andre Silvestre om man vil

Kanskje han ser for seg Santos som en type venstreving etterhvert? Som back er han for dårlig defensivt, men offensivt har han kvaliteter som kan være med å avlaste Poldi til tider.

• 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...