Jump to content

Midt oppi all elendigheten


Bergkamp88

Recommended Posts

VI for alltid nye skader heletiden og stallen tåler det ikke den er for liten å Wenger kan svelge stoltheten sine og ta hatten og gå.

Han har sikker 800-900 mill til spille kjøp, men nei da han kjøper unge spillere for små penger som ikke er goe nok for PL for øyeblikke.

Reded for at vi havner langt nede på tabbelen i går, men den spillestallen vi har nå så er vi ikke bedre. :blink:

 

He he, her fant du mye positivt gitt! Se navnet på tråden Dannialdo B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Sola skinner. Hetsinga fra United supporterne er over.

Wenger ser ut til å kvitte seg med mer daukjøtt(Traore), ny venstreback inn,

og forhåpentlig et par til + Park. Lover godt.

Link to comment
Share on other sites

Visstnok skal Squillaci være tilbudt til Ligue 1 laget Evina i følge Jamie Dalton på twitter. Hvem skal være vår nye huggestabbe nå da? Denilson, Squillaci og Almunia ute av laget. Forslag?

Link to comment
Share on other sites

Visstnok skal Squillaci være tilbudt til Ligue 1 laget Evina i følge Jamie Dalton på twitter. Hvem skal være vår nye huggestabbe nå da? Denilson, Squillaci og Almunia ute av laget. Forslag?

Diaby har jo vært en tidligere favoritt. Jenkinson kan være vise-stabb

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Selv om klubben er inne i en tung periode etter den svakeste starten i Wengers periode, velger jeg å se på fremtiden vår. Og den er lys!

 

Et lag som kunne vært morsomt og spilt i Carling Cupens tidlige runder, om alle hadde vært skadefrie og ikke utlånt:

 

Shea

Eastmond - Jenkinson - Bartley - Gibbs

Wilshere - Frimpong - Ramsey

Walcott - Afobe - Oxlade-Chamberlein

 

Det største "problemet" til klubben er å få frem solide midtstoppere, så Jenkinson blir trukket inn og Eastmond ned på backen. Fremover på banen er det kvalitet over alt. Er klar over at Ramsey er fra Wales, men tar han med likevell, evt. sette inn Lansbury? Om 2-3 år så kan vi stille med et engelsk lag sterkere enn Cappellos landslag! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

+ 1 !

 

Forresten. Noen som så Shrewsbury-kampen? Hvordan virket han "tyrkerhollenderen" Ozyakup ?

 

Har sett og hørt svært lite om han, men virker spennende !

 

Jeg så ikke kampen, men jeg skrev det i kamptråden: Ozyakup er en spiller jeg har stor tro på, jeg så han i en u-18 eller reserve kamp, der han briljerte, minnet om en hviss Cesc Fabregas. Han viste seg verdig spilletiden med assist også. Håper han får flere sjanser iår, stort talent.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...