Jump to content

16.08.11 Udinese H


Arsenalboy93

Recommended Posts

De som får godkjent av meg er SCZC, Sagna, Vermaelen, Song, Walcott og Gervinho. Resten leverte langt under det som forventes.

 

BE

 

Her mener jeg du glemmer Koscielny. Han var like god som Vermaelen i går

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Jeg ser mange har gitt Sagna MOM prisen i denne kampen. Han spilte veldig bra og det er en fryd å se hans innsats, men han hadde en helt hasardiøs involvering hvor jeg lurte på hva i alle dager han drev med. Jeg snakker om situasjonen der Song mistet ballen i farlig posisjon og løp hele veien tilbake og avluttet med en nydelig blokk. I den situasjonen sto Sagna som en kjegle og jeg lurte på hva han drev med. Bortsett fra den kortslutningen spilte han fantastisk.

 

Jeg synes det er vanskelig å velge MOM i denne kampen. Rett og slett fordi laget bestod av enten eller i går. Enten var du bunnsolid og gjorde jobben med bravur eller så var du ute å kjøre. De som får godkjent av meg er SCZC, Sagna, Vermaelen, Song, Walcott og Gervinho. Resten leverte langt under det som forventes.

 

BE

Helt sant BE, Gibbs og Sagna blir begge stående på linje uten at en går i press og den andre faller av. Fryktelig feilvurdering og Sagna burde være rutinert nok til ikke å gjøre slikt. Resten av matchen var han outstanding.

Link to comment
Share on other sites

Skremmende svakt. Det er betenkelig i forhold til retur-kampen, og den svake bortestatistikken Arsenal har i CL.

Chamakh var makkverk, svakere enn både Hawley og Hankin i sin tid. En slett innsats at gratisspilleren.

Kos får skryt her på forumet, men han hadde noen livsfarlige raid med avsluttende feilpasninger.

Ramsay spilte seg opp i løpet av kampen, men var stort sett grå og treg.

Jenkinson stakkar, opptrådte som han var hentet fra tribunen. Tror venstrefotingen Miguel bør få plassen som reserve.

 

Det blir nedtur når Mozart plutselig er vår kreative midtbanespiller. Det forteller hva som mer skjedd med laget.

Våkn Wenger! Kjøp hva faen det er, de kan ikke være verre.

 

Stort pluss til Sagna, Vemaelen, Gardina og en takk til Walcott som ga oss et ørlite håp.

 

Fortsetter dette ender vi bak Spurs. Grøss og gru.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er jo til vanlig en superoptimist. I starten av denne sesongen ser jeg allikevel mange skjær i sjøen. Dersom vi skulle bli utspilt og tape mot både Liverpool og Man U, vil jeg få fysisk vondt langt inn i tarmen. Enda verre vil det føles dersom vi ikke kvalifiserer oss til CL.

 

Jeg trøster meg der med at Bookmakerne har stor tro på oss.

 

Til å gå videre:

Arsenal: 1,29 (SkyBet)

Udinese: 4,25 (Unibet)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...