kebabslasken Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Jeg er SÅ kritisk!! Fy F*** jeg har aldri sett en så drålig utgave av Arsenal noen gang!! Aldri, åhh ja! har vi skader... Det har jo aldri skjedd før! innen 5 matcher vedder jeg på at Gibbs, Djorou, Vermalen, Walcott, RVP og Rosicky er ute! Nå er det katastrofe her, vi blir spilt ut av Udinese på hjemmebane. Italiensk fotball er ræva!! Hvordan i alle dager kan vi ta poeng mot feks United?? Jeg skjønner ikke at Wenger ikke ser detta, vi har sett det i snart 5 år!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Hvis Wenger ikke evner å se at dette laget her er altfor dårlig så burde han få fyken på dagen. Det er rett og slett horribelt å se Arsenal spille om dagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Dette er den svakeste midtbanen jeg har sett siden 80-tallet. Ubenyttet reserve Andrey Arshavin. Den mest kreative spilleren vi har kampklar. Nicklas Bendtner looks sharp in training sa AW, spøkelset av avdøde Marouane Chamakh står hele kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Tenk at eg skulle få sjå mitt Arsenal febrilsk prøve å ri på ei 1-0 - leiing på heimebane mot ein middelhavsfarar frå Italia... Eg blir deprimert... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andy Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Chamakh er så utrolig dårlig. fy fader. grøss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Dette er den svakeste midtbanen jeg har sett siden 80-tallet. Ubenyttet reserve Andrey Arshavin. Den mest kreative spilleren vi har kampklar. Nicklas Bendtner looks sharp in training sa AW, spøkelset av avdøde Marouane Chamakh står hele kampen. Chamakh er virkelig svak.. tror aldri han vil komme opp til halvparten av den formen han var i forrige høst. Bendtner, Campbell, Vela, Afobe og Walcott er alle bedre alternativer enn han som backup. Når det gjelder Arshavin så hadde han vel kommet på banen hvis det ikke hadde vært for at Gibbs og Djourou ble skadet og at vi må "safe" inn 1-0 mot Udinese på hjemmebane ved å sette inn en 18 år gammel DM ved navn Frimpong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kebabslasken Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Dette er den svakeste midtbanen jeg har sett siden 80-tallet. Ubenyttet reserve Andrey Arshavin. Den mest kreative spilleren vi har kampklar. Nicklas Bendtner looks sharp in training sa AW, spøkelset av avdøde Marouane Chamakh står hele kampen. Deg er jeg helt enig med! Bygg opp Arshavin igjen da, la han spille en hel match en dag!! Danskepølsa og Chamack kan ta seg en bolle, de holder absolutt ikke nivå! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkamp Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Aron Ramsey har vært god i dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
kebabslasken Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Aron Ramsey har vært god i dag Helt ok! En av Arsenals beste... Men hva har han egentlig skapt i dag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Aron Ramsey har vært god i dag Enig! Og eg skal bite i meg litt av det eg sa ang Theo før kampen, han har vore betre enn frykta.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Man of the match for min del = Theo Walcott. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Dette er den svakeste midtbanen jeg har sett siden 80-tallet. Ubenyttet reserve Andrey Arshavin. Den mest kreative spilleren vi har kampklar. Nicklas Bendtner looks sharp in training sa AW, spøkelset av avdøde Marouane Chamakh står hele kampen. Godt poeng! Ganske utrolig at både Arshavin og Bendtner ikke slipper til. Selvsagt har byttene forklusset dette noe, men det er jo en gåte at Chamakh fortsatt får vandre i blindgata. Han har jo omtrent ikke vært i nærheten av å være farlig siden i fjor høst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Meget bra spilt av Gervinho og en god avslutning av Walcott, men FOR EN REDNING! Der var jeg 100% sikker på at det ble 2-0! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Greit resultat, men når det gjelder halve laget er prestasjonen "krise". 15 days and counting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Vi var dritdårlig, men eg trur vi kan kontre inn eit mål i Italia.. Håpar berre at Udinese ikkje scorer meir enn to.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Forbaska synd at det ikke ble 2-0 der. Da hadde det sett en smule bedre ut foran returoppgjøret. Uansett så er vel 1-0 ganske greit sett ut i fra hvordan kampen ble. Klarer vi å putte et mål på bortebane, så er mye gjort. Håper virkelig at flere spillere er klare til dyst da. Håper at DJ og Gibbs lever i beste velgående etter byttene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjervell Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Godt poeng! Ganske utrolig at både Arshavin og Bendtner ikke slipper til. Selvsagt har byttene forklusset dette noe, men det er jo en gåte at Chamakh fortsatt får vandre i blindgata. Han har jo omtrent ikke vært i nærheten av å være farlig siden i fjor høst. Det så veldig ut som Rosicky også småhalta av banen, så det siste byttet ga seg vel selv. Når du sliter og leder 1-0 er IKKE Arshavin mannen å sette inn på midtbanen... Ellers enig i at Chamakh igjen får til null og niks. Dessverre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Vi mangler mange spillere. En midtbane uten Nasri,Wilshere(Fabregas) og Diaby. Vi mangler RvP,og spiller en solid kamp. Det er faktisk lenge siden jeg har sett et Arsenallag kjemnpe som løver som de gjorde idag. Idag er ikke tiden for å kritisere,men berømme spillere som gir alt. Spesielt Sagna syns jeg er fantastisk idag. Vi er bedre defensivt enn på lang lang tid. Ikke strålende fotball,men en innsats George Graham ville vært stolt av. Klem på med mer kreativitet i midtbaneleddet så kan faktisk dette bli bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Vår sentrale midtbane er en vits, Chamakh er tidenes dårligste Arsenalspiss og skadeproblemene har startet. Dette Arsenallaget er det dårligste under Wenger, og muligens det dårligste vi har sett siden 80-tallet. Vi hadde jævli flaks i dag, kommer nok til å bli verre senere i sesongen om jeg kjenner Arsenal rett. Spend some fucking money! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Wenger satt på tribunen som fansen alltid gjør. Med det utgangspunktet må han ha sett hva vi mangler. Det trengs noe og jeg håper at det skjer noe i løpet av denne uka. Tipper et par spillere inn før fredag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tangen Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Vi mangler mange spillere. En midtbane uten Nasri,Wilshere(Fabregas) og Diaby. Vi mangler RvP,og spiller en solid kamp. Det er faktisk lenge siden jeg har sett et Arsenallag kjemnpe som løver som de gjorde idag. Idag er ikke tiden for å kritisere,men berømme spillere som gir alt. Spesielt Sagna syns jeg er fantastisk idag. Vi er bedre defensivt enn på lang lang tid. Ikke strålende fotball,men en innsats George Graham ville vært stolt av. Klem på med mer kreativitet i midtbaneleddet så kan faktisk dette bli bra. Jeg bruker dette innlegget og gir to ganger tommel opp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Når du sliter og leder 1-0 er IKKE Arshavin mannen å sette inn på midtbanen... Ja, som jeg vel har skrevet før i tråden blir vi fratatt handlingsrom av skadene, men spørsmålet er vel heller hvorfor vår potensielt mest kreative spiller ikke starter en slik kamp på hjemmebane? Overgår min begripelse så sant han ikke er småskadet han også da...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Sagna kampens desidert beste spiller, herregud for en back! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Sagna var helt sykt god i dag. Verm og Song de to nest beste synes jeg. Men herregud å elendig Chamakh er! Håper Wenger så det vi ser fra sin plass på tribunen i dag. Kunne nesten virke slik på kroppsspråket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian96 Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Fikk ikke sett kampen pga. trening, men godt at vi får en seier, det er veldig viktig. 1 - 0 er ikke det beste, men vi slapp unna bortemål, og selvtilliten fikk nok et lite løft. Godt at Theo scorer. Men er bekymringsverdig at vi allerede har 3 mulige skader i forsvaret.. Proud to be a Gooner! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.