Jump to content

16.08.11 Udinese H


Arsenalboy93

Recommended Posts

Wenger the predictable. Frimpong burde få noe spilletid i dag slik at han kan bli "klar" mot Liverpool og Manchester United.. samtidig mener jeg fortsatt at Ramsey ikke er god nok og Rosicky i Cesc-rollen er ei heller ikke god nok til å vinne oss noe.

 

Arshavin derimot som faktisk har kvaliteter til å virkelig skinne i Cesc-rollen blir satt på benken fremfor en fortsatt "ordinær" Ramsey og Rosicky.. skuffende lite overraskende av Wenger. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Rosicky er visstnok ute i kveld også. Så da mangler vi Nasri, van Persie, Wilshere, Diaby, Rosicky og Traoré.

 

Lurer virkelig på hvordan vi stiller i kveld nå da, men jeg håper virkelig at Arshavin spiller i Cesc-rollen med Walcott og Gervinho på hver side med enten Chamakh, Bendtner eller Vela i midten. Ved siden av Song kan enten Ramsey eller Frimpong spille, men jeg regner med det blir førstnevnte.

 

Nasri mangler vel for han skal kunne spille CL for City når han blir klar der, ser ikke noen anne grunn til han ikke er med i kveld.

 

I kveld spiller vel Arsenal med det svakeste lage på papiret noen sinne under Wenger i en CL kamp.

 

Mangler jo et halv lag med klasse spillere, håper for Wenger sin del at dette ikke straffer seg i kveld :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nasri mangler vel for han skal kunne spille CL for City når han blir klar der, ser ikke noen anne grunn til han ikke er med i kveld.

 

I kveld spiller vel Arsenal med det svakeste lage på papiret noen sinne under Wenger i en CL kamp.

 

Mangler jo et halv lag med klasse spillere, håper for Wenger sin del at dette ikke straffer seg i kveld :blink:

Nasri er suspendert :)

 

Mangler en del klassespillere ja, men i kveld får vi være sterke i troen. utrolig viktig kamp

Link to comment
Share on other sites

Nasri mangler vel for han skal kunne spille CL for City når han blir klar der, ser ikke noen anne grunn til han ikke er med i kveld.

 

I kveld spiller vel Arsenal med det svakeste lage på papiret noen sinne under Wenger i en CL kamp.

 

Mangler jo et halv lag med klasse spillere, håper for Wenger sin del at dette ikke straffer seg i kveld :blink:

Maks tre spillere som ikke kunne vært i en førsteoppstilling med alle tilgjengelig.

Lenge siden vi har stilt med et bedre forsvar.'

Walcott og Gervinho blir en farlig kombinasjon. Song er en stor spiller.

Ramsey, Rocisky og Chamach er spillerne som ikke trengte spille om alle var tilgjengelig. Alle de andre er helt naturlige valg.

Håper vi blir positivt gledet i kveld.

Link to comment
Share on other sites

Nasri er suspendert :)

 

Mangler en del klassespillere ja, men i kveld får vi være sterke i troen. utrolig viktig kamp

 

Stemmer nok det du sier, men er ganske så sikker på at Nasri ikke hadde spilt vis han snart er klar for City, så vil han klart spille CL for den klubben vis det skjer at han går dit. BLir det samme med Cesc han hadde nok ikke spilt vis han var i Arsenal en uke til, for at han skulle få spilt CL for Barca.

PLuss prisen på spilleren hadde detti enda mere vis han ikke kunne spilt CL vis Arsenal hadde brukt spilleren ;)

 

Men Arsenal er mye mere svekka en Udinese er i kveld, så for håpe at flere at Arsenal spillere spiller sin livskamp for at Arsenal skal klare å vinne med noen mål ;)

Link to comment
Share on other sites

Håper og tror at salget av Fabregas skal gjøre at resten av laget hever seg mange hakk framover. med Nasri og Fabregas ute så er i alle fall to naturlige førstevalg borte noe som burde sette fart i de spillerne som gjerne overtar plassene deres

Link to comment
Share on other sites

Håper og tror at salget av Fabregas skal gjøre at resten av laget hever seg mange hakk framover. med Nasri og Fabregas ute så er i alle fall to naturlige førstevalg borte noe som burde sette fart i de spillerne som gjerne overtar plassene deres

Ofte sprudler de som er litt bak om stjerner forsvinner. Ofte går også mye av spillet via stjernene og kan bli litt for stakkato.

Så jeg tror du får rett, spillere vil komme til å sprudle.

Link to comment
Share on other sites

Hva gjør jeg??? Har ikke viasat fotball, og streamingmulighetene er få med Mac! Jeg savner pc`en. Noen tips der ute?

Eg har samme utfordringa og har kome til at Viaplay er ei dyr, men grei løysing.. Eit anna alternativ for mac er jo livesport247.com og VLC-player..

Link to comment
Share on other sites

Ramsey er virkelig farlig når han spiller bakover..

 

Skjønner ikke helt hva Szczesny gjorde på frisparket til Natale der heller.. :unsure:

Ballen til Di Natale skrur noe helt vanvittig. Tror rett og slett han feilberegner den

Link to comment
Share on other sites

Hva i alle dager driver Ramsey med? Han har jo vært Udineses farligste spiller :)

 

Han har hatt en del av de siden han kom tilbake fra skaden. Husker jo i sesonginnspurten at det ble et par mål og en del muligheter etter nogenlunde like situasjoner :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Man kan si mye om Song, men i den situasjonen der var det 100% innsats etter balltap. Løpte fra Udineses 16-meter til egen 16-meter og endte opp med en superblokk!

Meget bra ja, men det var jo han som klønet det til i utgangspunktet :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...