Jump to content

16.08.11 Udinese H


Arsenalboy93

Recommended Posts

gun__1312533079_ucl_udinese.jpg

 

Arsenal vs Udinese

 

UEFA Champions League Kvalifisering

Emirates Stadium

Tirsdag, August 16.08.2011 19:45

 

71158_164830202058_268244_n.jpg

 

 

 

Etter en "ok" match mot Newcastle, er det nå virkelig alvor når vi tar imot Udinese. Første kamp er på Emirates og gjør at vi må ta med oss det gode forsvarspillet fra Newcastle, slik at vi ikke får unødvendig bortemål i bagen. På den andre siden er det viktig at vi klarer å lage mål og blir litt mer målrettet i den siste tredjedelen.

 

Når det gjelder min kjenskap til Udinese, så er den dårlig. Men, Arsenal's skade situasjon er vel den litt på stede hvil. Wilshere og Nasri burde vel være tilbake til denne kampen, spesielt Nasri som var hjemme på grunn av sykdom da laget dro til Newcastle.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Nasri burde vel være tilbake til denne kampen, spesielt Nasri som var hjemme på grunn av sykdom da laget dro til Newcastle.

 

Nasri er vell suspandert, sammen med van Persie og Wenger.. Udinese er ett lag Arsenal skal ta på papiret, men tror det kan bli ett tøft oppgjør i Italia og ett godt resultat på Emirates er viktig..

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette laget:

 

Szczesny

 

Sagna - Djourou/Koscielny - Vermaelen - Gibbs/Traore

 

Walcott - Song - Rosicky - Gervinho

 

Vela - Chamakh

 

Er fullstendig klar over at dette er en livsviktig kamp og at dette ikke kommer til å skje og at vi mest sannsynligvis stiller som dette:

 

Szczesny

 

Sagna - Koscielny/Djourou - Vermaelen - Gibbs

 

Song - Rosicky

 

Gervinho - Ramsey - Arshavin

 

Chamakh

 

Men, jeg mener at det første laget mitt i 4-4-2 vil være sterkere enn nevnte lag i 4-2-3-1.

Link to comment
Share on other sites

Udinese er betydlig svekket fra forige sesong, men de har fortsatt en stor trussel i Di Natale. Mener vi bør spare noen få spillere i denne kampen, vil ikke risikere skader og jeg mener dette er en kamp vi bør vinne uansett. Håper på dette laget:

 

Marouane Chamakh

 

Carlos Vela-Andrey Arshavin-Gervinho

Aaron Ramsey-Alex Song

 

Armand Traore-Laurent Koscielny-Johan Djourou-Bacary Sagna

Wojciech Szczesny

 

Mitt tips: 2 - 0: Gervinho, Ramsey

Link to comment
Share on other sites

Gervinho må vel med.

Står vel ikke over i denne konkurransen.

Og hvorfor ikke van Persie eller wilshere?

 

Van Persie er suspendert sammen med Nasri og Wenger mens Wilshere hadde på seg en "protective cask because of an inflamed ankle" for et par dager siden. Regner altså med at han må stå over her..

 

Forøvrig er også Ryo Miyaichi som Wilshere påpeker ovenfor ikke tilgjengelig heller siden papirarbeidet gikk litt for sakte til at han kunne bli registrert innen fristen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg for min del, er spent på hvem av Ramsey og Rosicky som har den sentrale offensive midtbanerollen. Og så er jeg spent på om Ramsey er klar til å fylle denne rollen? Om Wenger tenker han vil gå for Ramsey, kan vi glemme spillerkjøp. Da har vi nok av spillere å fylle på med når Ramsey må hvile innimellom.

 

Jeg tror Wenger er ferdig med sommerens handel, og at Ramsey nå blir satset på. Udinese på hjemmebane er en fin anledning til å sette standarden;-)

Link to comment
Share on other sites

Guest ProudGooner

Dette kan gå bra eller fryktelig galt. Uten Van Persie og Wilshere her kan det bli vanskelig.

Likevel velger jeg å være svak optimist.

TIPS: 2-0(Gervinho x2)

Link to comment
Share on other sites

Rosicky er visstnok ute i kveld også. Så da mangler vi Nasri, van Persie, Wilshere, Diaby, Rosicky og Traoré.

 

Lurer virkelig på hvordan vi stiller i kveld nå da, men jeg håper virkelig at Arshavin spiller i Cesc-rollen med Walcott og Gervinho på hver side med enten Chamakh, Bendtner eller Vela i midten. Ved siden av Song kan enten Ramsey eller Frimpong spille, men jeg regner med det blir førstnevnte.

Link to comment
Share on other sites

Rosicky er visstnok ute i kveld også. Så da mangler vi Nasri, van Persie, Wilshere, Diaby, Rosicky og Traoré.

 

Lurer virkelig på hvordan vi stiller i kveld nå da, men jeg håper virkelig at Arshavin spiller i Cesc-rollen med Walcott og Gervinho på hver side med enten Chamakh, Bendtner eller Vela i midten. Ved siden av Song kan enten Ramsey eller Frimpong spille, men jeg regner med det blir førstnevnte.

 

Ber om at vi endelig får se Arsha i den offensive playmakerrollen nå. Den eneste vi har tilgjengelig som kan true mål fra midtbanen og skape ubalanse i et forsvar.

Link to comment
Share on other sites

Ber om at vi endelig får se Arsha i den offensive playmakerrollen nå. Den eneste vi har tilgjengelig som kan true mål fra midtbanen og skape ubalanse i et forsvar.

Da er vi to. Skjer det ikke i kveld så må jeg vurdere å konvertere til en annen trosretning :)

Link to comment
Share on other sites

Da er vi to. Skjer det ikke i kveld så må jeg vurdere å konvertere til en annen trosretning :)

 

Rosicky skadet(?), Nasri suspendert, Wilshere skadet og Fabregas solgt. Hvis ikke Arsha får den rollen nå, kommer det aldri til å skje.

 

Synes dette laget hadde vært spennende:

Szczesny

Sagna - Koscielny - Vermaelen - Gibbs

 

Song Billong - Frimpong

Walcott - Arshavin - Gervinho

 

Bendtner

 

Med Frimpong og Song på midten veier vi opp for Arshavins defensive svakheter, samtidig som vi har ekstrem fart på kantene. På topp vil jeg heller se Bendtner enn Chamakh, uansett hvor mye han er på vei bort fra klubben. Chamakh har stinket siden i vinter, og han overbeviste ikke i pre-season. Vi trenger også noen som kan score mål og da er Bendtner et bedre alternativ i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Rene julaften. Kan nesten ikke vente til klokka blir kvart på ni. Denne kampen blir en av de viktigste på mange år. Tryner vi så vil det akselererer den negative spiralen enormt. Med tap kan vi nok bare glemme å beholde Nasri og det er vel trolig at spillere vi burde kjøpt for en måned siden ikke er interessert i å komme til oss for å spille EL.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal: SZCZ - Sagna - Vermaelen - Kos - Gibbs - Song - Ramsey - Rosicky - Walcott - Gervinho - Chamakh

 

EDIT: Som vi ser, ingen Arshavin i startoppstillingen. Han er dog å finne på benken sammen med Bendtner, Frimpong, Chamberlain, DJ, Fabianski og Jenkinson

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...