Jump to content

Hvem av unggutta slår igjennom sesongen 11/12?

Arsenalboy93

Recommended Posts

• Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Er det ingen som tror Ryo blir årets hit av ungguttene? Noen andre og hvorfor?

Har snakket med en del hollendere på jobben og de skryter vanvittig av han. De syns

det var utrolig dumt at han ikke tok en sesong til. Tempo og teknikk har vi sett han har.

Det blir spennende å se hvordan han tackler PL.

Jeg tror faktisk Ryo er den som kan overaske mest.

Er det ingen som tror Ryo blir årets hit av ungguttene? Noen andre og hvorfor?

Joda. Foreslo for en stund siden han sammen med Gibbs og Chamberlain.

Hvorfor Ryo? På grunn av fart og at han har hatt et godt år i Feyenoord. Så også i preseasonkampene vilje til initiativ. Litt overivrig men med mye vilje og talent.

Det er mange "ung" gutter jeg tror kan slå igjennom såfremt de faktisk bare får en sjanse.

Carlos Vela: Som midtspiss tror jeg han kunne gjort det veldig bra. En veldig bevegelig og bakromshissig spiss med god teknikk, fart og avslutningsegenskaper. Dog slitt litt med tempoet og fysikken i Premier League, men dette har også mye med å gjøre at han aldri engang har fått et par kamper fra start i en periode hvor laget har vært i nogenlunde flyt. Fortsetter Chamakh den umåtelig dårlige formen sin syntes jeg Vela burde få en ordentlig sjanse. Fortsatt et meget stort talent som er ørsmå skritt fra å ta karrieren et steg videre.

Ryo Miyaichi: Burde vel strengt talt ikke ha noen stor introduksjon for denne gutten. Lynrask med meget god teknikk. Jobber som en slave og er utrolig ydmyk. Burde få en del innhopp i slutten av kamper hvor han møter litt trege forsvarsspillere slik at han får spilt på seg litt selvtillit og får kjenne litt på nivået i Premier League.

Et meget stort potensiale på denne gutten og burde matches forholdsvis forsiktig.

Gibbs/Traoré: En av de to må ta det store steget opp. Begge to er meget raske og har god teknikk og slik situasjonen er nå trenger vi desperat en av de til å ta steget opp et par hakk. Gibbs har vel hodet foran pdd. mtp. at han er en av favorittene til Wenger, men hvis han ikke blir klar mot Newcastle kan Traoré fort hoppe foran.

Ellers har vi Frimpong og Lansbury som begge to kan få en del innhopp, men jeg tror ingen av de vil ta oss med storm som Wilshere gjorde forrige sesong (eller Song sesongen før der) såfremt det ikke kommer en skade på noen av konkurrentene.

Tror Miyaichi blir den som virkelig slår igjennom i løpet av sesongen og at Wilshere begynner å score litt mål.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...