Jump to content

2011.13.08 Newcastle B


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Serieåpning borte mot Newcastle lukter alltid trøbbel, men det var før kampen vel og merke, etter kampen føler jeg meg snytt.

Den første omgangen var det divisjonsforskjell på lagene faktisk, Gervinho, Vermaelen, Koscielny og Gibbs overbeviser stort.

Jeg føler meg allikevel usikker på kvaliteten på hjemmelaget, noe sier meg at dette laget får trøbbel utover i sesongen, svinet Barton klarte allikevel på nytt å ødelegge kampen for oss, på akkurat samme måte som han gjorde det i fjor i 4-4 kampen, mannen både ser ut og oppfører seg som en nynazist, fytti faen.

Song burde hatt rødt for stemplingen, men Gervinho skulle selvfølgelig hatt straffespark for overfallet fra nynazisten mens ballen var i spill.

Kampen viser for øvrig at Ramsey og Rosicky IKKE innehar de kvalitetene vi trenger for å være med helt i toppen denne sesongen, Cesc og Nasri må erstattes allerede mandag, med Wilshere på plass trenger vi allikevel minst 1 offensiv midtbanespiller for å konkurrere med de beste.

 

Er stort sett 100% enig med deg, men jeg ville vært svært forsiktig med å kaste rundt uttrykket nynazist.

Link to comment
Share on other sites

forsvaret var et positivt syn i dag, men om Vermaelen blir ute så er man ute på tynn is igjen der også.. forover var det egentlig like håpløst som i vår.. skuddvegring og mye rare valg.

 

ikke gidder jeg å forsvare Song eller Gervinho.. hodeløst og unødvendig.

Link to comment
Share on other sites

Vi tapte sansynligvis ikke 2 poeng av den grunn. Feil fokus, igjen ......

Så intervjuet, han ble spurt om det røde kortet og nesten bare det, ikke rart at det er det avisene da plukker opp. Wenger kan ikke snakke om kreativitet fremover(Som det er tydelig vi trenger) når han blir spurt om Gervinho-Barton situasjonen

Link to comment
Share on other sites

Så intervjuet, han ble spurt om det røde kortet og nesten bare det, ikke rart at det er det avisene da plukker opp. Wenger kan ikke snakke om kreativitet fremover(Som det er tydelig vi trenger) når han blir spurt om Gervinho-Barton situasjonen

 

Ikke så vanskelig det: "yes, but ....."

Link to comment
Share on other sites

Det som er litt synd med at forsvaret vårt var meget bra idag, er at Wenger la nok merke til dette, og tenker at her sparer vi penger og kjøper ikke en ny stopper eller VB.

MEN, hva skal man si den dagen Vermaelen eller Gibbs blir langtidskadet? Og i værste fall at begge to er ute samtidig.

 

Midtbanen må gjøres noe med. Og angrepet, makan! Effektivitet eksisterer ikke, og det virker som om man er egoistisk, så kan du glemme spilletid..

Link to comment
Share on other sites

Tja, hva skal man si?

 

Forsvaret var bedre enn ventet, ellers er mye fortsatt som det var i sesonginnspurten. Det er noe halvhjerta over det hele. Skaper ikke de gode mulighetene og det ligger nærmest i kortene at kampen blir vrien.

 

Veldig skuffet over at Gervinho og muligens Song innleder den nye sesong med karantene. Snakk om gjøre det vanskelig for seg selv. Skuffende er det også at Wenger nok en gang klarer å lire av seg de vante glosene etter en slik forestilling. Ting skal bortforklares opp i mente, samtidig som vårt eget spill nærmest skal roses opp i skyene.

 

Har lenge hatt problemer med å se at Arsenal er et lag som skal kjempe i toppen. Etter dagens kamp har jeg overhodet ikke blitt mer overbesvist at ting er på gang. Dagens innsats og dagens innbytterbenk forteller sitt tydelig språk. Dette er for dårlig. De nærmeste dagene vil kanskje gi oss noen positive overraskelser når det kommer til spillerkjøp, men jeg må innrømme at troen på dette nærmest er lik null.

 

De resterende kampene i august består av Udinese, Liverpool, Udinese og Man U.... Noen som er sterke i troen? :blink:

Link to comment
Share on other sites

0-0 var som fortjent, greit resultat etter spel og sjansar.

Eg tykkjer det er merkeleg at ikkje Gervinho er advart mot Barton sine triks. No klarte han og lure oss i andre kamp på rad, i forrige kamp var det Diaby som gjekk på triksa til Barton. Bakover var det godkjent, framover er det tydelege manglar.

Link to comment
Share on other sites

Serieåpning borte mot Newcastle lukter alltid trøbbel, men det var før kampen vel og merke, etter kampen føler jeg meg snytt.

Den første omgangen var det divisjonsforskjell på lagene faktisk, Gervinho, Vermaelen, Koscielny og Gibbs overbeviser stort.

Jeg føler meg allikevel usikker på kvaliteten på hjemmelaget, noe sier meg at dette laget får trøbbel utover i sesongen, svinet Barton klarte allikevel på nytt å ødelegge kampen for oss, på akkurat samme måte som han gjorde det i fjor i 4-4 kampen, mannen både ser ut og oppfører seg som en nynazist, fytti faen.

Song burde hatt rødt for stemplingen, men Gervinho skulle selvfølgelig hatt straffespark for overfallet fra nynazisten mens ballen var i spill.

Kampen viser for øvrig at Ramsey og Rosicky IKKE innehar de kvalitetene vi trenger for å være med helt i toppen denne sesongen, Cesc og Nasri må erstattes allerede mandag, med Wilshere på plass trenger vi allikevel minst 1 offensiv midtbanespiller for å konkurrere med de beste.

 

Jeg mener Risicky helt klart har de egenskapene som skal til. Han vinner til og med flere dueller enn Song i tillegg til å være den som skaper det meste av offansive forsøk fra Arsenals side.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener Risicky helt klart har de egenskapene som skal til. Han vinner til og med flere dueller enn Song i tillegg til å være den som skaper det meste av offansive forsøk fra Arsenals side.

 

Jeg syns også Mozart har vært positiv i det siste!

Link to comment
Share on other sites

Dette ble en kamp som jeg regnet med egentlig..bortsett fra utvisningen av Gervinho.

 

Vi spiller en ok 1.omgang, men som Wenger nevnte i intervju etter kampen blir det for lite kreativt og presist i avslutningsfasen.

Gervinho gjør en bra kamp og setter fart, men slet med avleveringene og innleggene.

2. omgang er daffere og det kommer tydelig frem at vi ikke er kreative nok og ikke minst går det for sakte på overganger, men også mot etablert.

Tempo og presisjon må opp de neste kampene!

 

Der det trøbler mest i dag synes jeg er på midtbanen. Syns vi godt at Wilshere, Fabregas og Nasri mangler.

Jeg skjønner ikke helt all skryten Rosicky får her på forumet. Han er god med ball, men det blir for mye dulling og lite pasninger fremover samtidig som tempoet hans ikke er godt nok. Går for lite på "Freddie-løp" og det blir lite ut av det han prøver på.

Ramsey er ikke i slag syns jeg han blir veldig anonym og som Rosicky spiller mer på tvers enn fremover.

Song skal ha smekk på fingrene for stemplingen på Barton. Gjør en ganske bra kamp, men jeg syns han har blitt vel "bøllete" siste året.

Positivt at han er aggresiv, men det må være en balanse. Han er rett og slett urydding i taklingsstilen sin.

Lager mye frispark, pådrar seg gule kort og virker ofte amper. Vet jo han har tilfeller med hendelser utenfor banen også + i Kamerun-troppen siste året så vet ikke hva som går av han for tiden.

 

Ellers er Arshavin og Van Persie ok. Mangler litt foran mål hos dem også. Walcott lite involvert etter innbytte og det blir lite offensivt spill pga. utvisningen.

 

Vermaelen er vår desidert beste mot et Newcastle-lag som ikke er all verdens god. Kos også Sagna gjør en solid kamp. En god opptreden av Sczezny også.

Ser mange skryter av Gibbs og jeg kan vel si meg ganske enig bortsett fra at jeg mener han fortsatt sliter med feilposisjonering...spesielt i 1.omgang og litt FOR offensiv til tider. Men ellers ryddet han opp greit.

Som kollektiv defensivt vil jeg vente med å uttale meg til etter kampene mot Udinese, Liverpool og Manure.

Motstanden i dag var langt dårligere enn det blir mot de nevnte lagene og jeg frykter Vermaelen/Kos + Gibbs skal få slite veldig mot Carroll samt vingspillet til Manure når den tid kommer.

Da får vi "dommen".

Vi vet Kos er veldig ujevn fra kamp til kamp ift. hvem vi møter, så jeg mener fortsatt vi trenger en bedre makker til Vermaelen. Syns fortsatt Samba og Cahill bør være høyaktuelle.

 

Ang. røde kortet er det vel ingenting å si på at Gervinho får det, men selvsagt skal Barton også ha rødt!

For det første faller kanskje Gervinho lett, men det er en viss kontakt som kunne blitt straffe. Ingen direkte filming i mine øyne. Enig med Thorstvedt...må da gå an å falle uten at hylekoret er i gang.

Derimot er oppførselen til Barton bare patetisk og egentlig langt værre enn noe annet. Men det er vel ingen overraskelse. Han er jo en nutcase som burde vært stengt inn på lukket avdeling for lenge siden. Han har ingenting å gjøre på en fotballbane! Svin!

Vi skal jo også ha straffespark i den situasjonen noe dommerne fullstendig "glemmer". Utrolig!

Uansett må Gervinho lære seg å unngå å ta igjen mot en spiller samme hvor provosert han blir. Regner med han lærer det til neste gang.

Passet veldig dårlig å miste han i tre kamper nå. Kanskje blir også Song suspendert?

Blir opp til Theo og Frimpong å prestere da!

 

Alt i alt er 1 poeng ok borte mot Newcastle i serieåpningen og spesielt når vi fikk en utvist.

Synes laget ser "uferdig" ut og ikke helt i shape til serieåpning pr. dags dato så det tar nok sin tid før vi er på topp igjen.

 

Avklaringer rundt Nasri/Fabregas og eventuelle nye kjøp bør ordnes i løpet av kommende uke, Mr. Wenger!

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til at vi ikke vinner serien:

 

Subs: Fabianski, Walcott, Oxlade-Chamberlain, Djourou, Jenkinson, Frimpong, Chamakh

 

Er det noen som er overasket over at vi presterer så dårlig som vi gjør?

 

Er vel ingen her som tror vi skal vinne serien med det laget Arsenal har nå.

 

Et par skader på noen nøkkel spillere som er krisa der med en gang, må være det svakeste spillerstallen Arsenal har hatt på mange år vis Nasri og Cesc blir solgt :blink:

Link to comment
Share on other sites

Rosicky var den store overraskelsen i dag. Han var i stand til å skape noe fremover. Men etter de første 30 minuttene var det stopp. Vi virket trette, og akkurat det uroer mest med tanke på Udinese. Klarer vi å kvalifisere oss til mesterligaen, og skaffe oss 3 poeng i løpet av de to neste seriekampene er jeg fornøyd. Og det er nesten ille at jeg vil bruke Gary Neville som talerør for å oppmuntre: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2025700/Gary-Neville-Arsenal-fans-shouldnt-criticise-Arsene-Wenger.html?

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener Risicky helt klart har de egenskapene som skal til. Han vinner til og med flere dueller enn Song i tillegg til å være den som skaper det meste av offansive forsøk fra Arsenals side.

 

I motsetning til deg så synes jeg Rosicky virket svært tam. De første 30 var helt OK, men deretter var det lite sprut i tsjekkeren.

 

Song derimot synes jeg var bunnsolid. Han tapte knapt en duell, og det var ikke en spiller som fikk Song over endre. Sinnsykt sterk den mannen!

 

Synes de som fortjener skryt etter kampen er:

 

Szczesny - mye mer offensiv i feltet enn hva han har vært tidligere (til og med den minste bror Grim syntes det(BE)). Han nølte ved en situasjon for Koscielny forventet en utrusende keeper - ellers var han solid.

 

Vermaelen - Viser at han er en leder i forsvaret, noe vi manglet i hele 2010/2011.

 

Koscielny - Utrolig dyktig til å bryte forran. Spiller på høy risiko, men gjør det særdeles bra.

 

Song - taper knapt en duell. Pasningene sitter bra, og han gjør virkelig den jobben han er satt til å gjøre på en glimrende måte.

 

 

Gervinho viser nok at PL er en annen hverdag enn fransk liga og våre pre-season kamper. Han viser at han har et flott rykk, og kommer seg lett forbi spillere, men siste touchen var dårligere enn hva vi har sett tidligere. Dette tillegger jeg Newcastle en del av æren på da de er mye sterkere til å legge press på ballfører selv etter at motstanderen (i dette tilfellet Gervinho) har komme seg forbi. De gir seg aldri! Gervinho kan bli en hit - men han trenger tid på å lære seg tempoet og fysikken i PL.

 

Men Rosicky er ikke bra nok til å være vår kreative midtbane - absolutt ikke. Arshavin kan ta den rollen, og kanskje Van Persie hvis vi henter inn en annen spiss - men Rosicky er intet mer enn en squad-player slik han fremstår nå.

 

Med mindre Wenger får en skriftlig garanti fra Fabregas og/eller Nasri om at de blir/skriver ny kontrakt - så må han ut å handle. PUNG UT FOR HAZARD!

Link to comment
Share on other sites

I motsetning til deg så synes jeg Rosicky virket svært tam. De første 30 var helt OK, men deretter var det lite sprut i tsjekkeren.

 

Song derimot synes jeg var bunnsolid. Han tapte knapt en duell, og det var ikke en spiller som fikk Song over endre. Sinnsykt sterk den mannen!

 

Synes de som fortjener skryt etter kampen er:

 

Szczesny - mye mer offensiv i feltet enn hva han har vært tidligere (til og med den minste bror Grim syntes det(BE)). Han nølte ved en situasjon for Koscielny forventet en utrusende keeper - ellers var han solid.

 

Vermaelen - Viser at han er en leder i forsvaret, noe vi manglet i hele 2010/2011.

 

Koscielny - Utrolig dyktig til å bryte forran. Spiller på høy risiko, men gjør det særdeles bra.

 

Song - taper knapt en duell. Pasningene sitter bra, og han gjør virkelig den jobben han er satt til å gjøre på en glimrende måte.

Skulle bare ønske Song hadde vært bunnsolid i hue hele kampen gjennom også... Stemplinga på Barton er ikke pen, og er et soleklart rødt kort. At fjerdedommer som står rett ved ikke "ser" den, er bare latterlig.

 

Gervinho var den eneste som virkelig prøvde offensivt, men sleit veldig med avleveringene. Og det er jo ikke bra sånn som han reagerer mot Barton. Hender opp i ansiktet til motstander skal ikke skje, uansett om det er et klaps eller et slag. Når det er sagt, skjønner jeg hvorfor han tar igjen. Barton ser jo gal ut, og med mord i blikket må man jo forsvare seg. Håper likevel han lærer av dette og heller går vekk fra situasjonen neste gang.

 

Men i følge regelboka ble vi snytt for et straffespark i den situasjonen. Ballen er i spill og Barton gjør noe som er ulovlig mot en motspiller inne i straffefeltet. Altså straffe.

 

Og helt latterlig at ikke også Barton måtte ut med rødt kort.

Link to comment
Share on other sites

Skulle bare ønske Song hadde vært bunnsolid i hue hele kampen gjennom også... Stemplinga på Barton er ikke pen, og er et soleklart rødt kort. At fjerdedommer som står rett ved ikke "ser" den, er bare latterlig.

 

Gervinho var den eneste som virkelig prøvde offensivt, men sleit veldig med avleveringene. Og det er jo ikke bra sånn som han reagerer mot Barton. Hender opp i ansiktet til motstander skal ikke skje, uansett om det er et klaps eller et slag. Når det er sagt, skjønner jeg hvorfor han tar igjen. Barton ser jo gal ut, og med mord i blikket må man jo forsvare seg. Håper likevel han lærer av dette og heller går vekk fra situasjonen neste gang.

 

Men i følge regelboka ble vi snytt for et straffespark i den situasjonen. Ballen er i spill og Barton gjør noe som er ulovlig mot en motspiller inne i straffefeltet. Altså straffe.

 

Og helt latterlig at ikke også Barton måtte ut med rødt kort.

 

Synes song var bunnsolid i hue jeg - så det på smilet etterpå ;)

 

Neida.. vi liker selvsagt ikke slikt... Men så lenge det var Joey Barton så ser jeg mellom fingra på den der.

Link to comment
Share on other sites

Stort pluss til keeper, midtstoppere, Song og vP. God sentralrekke som må prestere for at vi skal slå fra oss.

Ramsey stort sett ute av posisjon. I denne kampen styrte Song midten alene, samt at N'castle var ute etter uavgjort på hjemmebane, så det ble ikke like synlig som tidligere.

Gervinho gjorde en god debut, men manglet det siste lille. Det kommer etter at han får trent litt de neste ukene..

Arshavin og TR gjør en ok jobb sammen sidebackene uten å dominere eller stå spesielt frem.

Alt i alt en ok kamp og typisk åpningsmatch. Dette kan bli veldig bra når ting setter seg.

 

Neste runde er mot Liverpool og etter å ha sett dem i går så er jeg meget sikker på seier. De har brukt enorme summer på spillere som i går var så svake at jeg ikke trodde det jeg så. Downing (15 mill) med ett raid, defensivt en katastrofe. Henderson (20 mill) uten en involvering fremover eller bakover. Adam (8 mill) en god dødball ellers tung, treg, og håpløst feilplassert på midten. Stakkars Lucas var den eneste som gjorde en jobb på midten og han måtte dekke for de tre andre. Sunderland kunne stort sett spasere mellom 16 metrene uten å bli presset. Helt utrolig. Carroll(35 mill) tung, ufattlig treg og ufarlig i alt annet enn hodespill. Suarez (25 mil) god, men utslitt etter 60 min. Enrique (6 mill) med fremover en gang i hele kampen. Liverpool skaper 2 sjanser inkl straffen i første omgang og to halvsjanser i andre omgang, dette på hjemmebane i sesongåpningen. Legger man sammen summene så er tallene rett og slett utrolige. Å kjøpe dyrt er noe Liverpool er gode på, valuta for pengen derimot..

Link to comment
Share on other sites

Det som forundrer meg etter å ha sett Gervinho-Barton-episoden noen ganger er hvorfor ingen Arsenal-spillere kommer for å stoppe Gervinho. Mens Barton har tre Newcastle-spillere rundt seg så han ikke får slått Gervinho (selv om han sikkert hadde lyst), er det ingen av våre som drar Gervinho unna og får roet han ned.

 

Også merkelig etter Songs stempling på Barton at Arsjavin går bort og stopper Barton når han skal bort til Song, tydelig rasende. La heller mannen gå bort til Song og miste hodet, og pass heller på at egne spillere oppfører seg!

Link to comment
Share on other sites

Stort pluss til keeper, midtstoppere, Song og vP. God sentralrekke som må prestere for at vi skal slå fra oss.

Ramsey stort sett ute av posisjon. I denne kampen styrte Song midten alene, samt at N'castle var ute etter uavgjort på hjemmebane, så det ble ikke like synlig som tidligere.

Gervinho gjorde en god debut, men manglet det siste lille. Det kommer etter at han får trent litt de neste ukene..

Arshavin og TR gjør en ok jobb sammen sidebackene uten å dominere eller stå spesielt frem.

Alt i alt en ok kamp og typisk åpningsmatch. Dette kan bli veldig bra når ting setter seg.

 

Neste runde er mot Liverpool og etter å ha sett dem i går så er jeg meget sikker på seier. De har brukt enorme summer på spillere som i går var så svake at jeg ikke trodde det jeg så. Downing (15 mill) med ett raid, defensivt en katastrofe. Henderson (20 mill) uten en involvering fremover eller bakover. Adam (8 mill) en god dødball ellers tung, treg, og håpløst feilplassert på midten. Stakkars Lucas var den eneste som gjorde en jobb på midten og han måtte dekke for de tre andre. Sunderland kunne stort sett spasere mellom 16 metrene uten å bli presset. Helt utrolig. Carroll(35 mill) tung, ufattlig treg og ufarlig i alt annet enn hodespill. Suarez (25 mil) god, men utslitt etter 60 min. Enrique (6 mill) med fremover en gang i hele kampen. Liverpool skaper 2 sjanser inkl straffen i første omgang og to halvsjanser i andre omgang, dette på hjemmebane i sesongåpningen. Legger man sammen summene så er tallene rett og slett utrolige. Å kjøpe dyrt er noe Liverpool er gode på, valuta for pengen derimot..

 

Det er heldigvis flere sider av en sak.

 

Før jeg begynner på andre lag (Liverpool) er det naturlig å se på hva vi presterte selv igår. Har vi en målsjanse på 90 minutter? Newcastle er et lag som vil kjempe i bunnen og 0-0 var et helt fair resultet der begge lag virket handlingslammet fra 25 meter og inn. Vi var fantasiløse, tamme og god HELT TIL VI KOM TIL DE AVGJØRENDE FASENE AV SPILLET- som før med andre ord.

 

Liverpool? Kommer nok til å bite fra seg på Emirates og har i mine øyne en 50/50 sjanse til å få med seg 3 poeng neste lørdag.

 

PS: Åpningskampen på hjemmebane denne sesongen mot et lag som Liverpool gikk nesten til "general sale" (!) I rest my case.

Link to comment
Share on other sites

Det er heldigvis flere sider av en sak.

 

Før jeg begynner på andre lag (Liverpool) er det naturlig å se på hva vi presterte selv igår. Har vi en målsjanse på 90 minutter? Newcastle er et lag som vil kjempe i bunnen og 0-0 var et helt fair resultet der begge lag virket handlingslammet fra 25 meter og inn. Vi var fantasiløse, tamme og god HELT TIL VI KOM TIL DE AVGJØRENDE FASENE AV SPILLET- som før med andre ord.

 

Liverpool? Kommer nok til å bite fra seg på Emirates og har i mine øyne en 50/50 sjanse til å få med seg 3 poeng neste lørdag.

 

PS: Åpningskampen på hjemmebane denne sesongen mot et lag som Liverpool gikk nesten til "general sale" (!) I rest my case.

Før jeg sa noe om Liverpool så sa jeg også noe om kampen i går.

Når du sier at "det er flere sider av en sak" så har du helt rett. Men, din ekstremt negative tolkning av matchen er i mine øyne like feil som du mener min lettere positive tolkning er.

Mitt poeng med å kommentere Liverpool var å understreke at å kjøpe 2,3,4 eller 5 spillere ikke nødvendigvis gir suksess. Vi er ikke så dårlig stilt som mange skal ha det til. Kampen i går var ingen stor kamp, men Newcastle i åpningskamp på St. Jamses er ingen enkel oppgave. Vi var best i går kampen gjennom, men manglet det lille ekstra. Jeg tror det kommer når laget får satt seg.

Link to comment
Share on other sites

Før jeg sa noe om Liverpool så sa jeg også noe om kampen i går.

Når du sier at "det er flere sider av en sak" så har du helt rett. Men, din ekstremt negative tolkning av matchen er i mine øyne like feil som du mener min lettere positive tolkning er.

Mitt poeng med å kommentere Liverpool var å understreke at å kjøpe 2,3,4 eller 5 spillere ikke nødvendigvis gir suksess. Vi er ikke så dårlig stilt som mange skal ha det til. Kampen i går var ingen stor kamp, men Newcastle i åpningskamp på St. Jamses er ingen enkel oppgave. Vi var best i går kampen gjennom, men manglet det lille ekstra. Jeg tror det kommer når laget får satt seg.

 

Det som bekymrer meg er at den eneste spilleren som klarte å skape ubalanse og problemer i Newcastle-forsvaret ikke kommer til å spille mot Liverpool eller Manchester United. Gervinho var den eneste som var villig til å utfordre 1 mot 1 med fart. Tror hans direkthet kommer til å bli savnet dyyypt i de tre neste PL-kampene.

Link to comment
Share on other sites

Synes vi var veldig gode jeg helt til vi kom på Newcastles siste banehalvdel,da var det tilbake på slik det har vært de siste to årene,veldig ubestemt! Vi mangler et par spillere som fokusrer 100% på å komme til avsluttninger..RVP virket rusten på førstetouchen,noe han må beherske skal han spille alene på topp! Rosciky var kampens gigant de første 30 da vi styrte kampen som værst! Tempoet dabbet litt av utover og da tok Song over å ryddet opp i det meste! Synes vi kom veldig bra ut i fra denne kampen med forholdene tatt i betrakning! Vi har ikke bruk for 2 spillere som vil helst spille for andre klubber! Heller en motivert Ramsey,Wilshere,Song og Rosicky på midtbanen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...