Jump to content

2011.13.08 Newcastle B


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

0-25 minutter var meget løfterikt, men så døde iniativene litt bort. 60%/40% Arsenal, men får ikke overtaket ut i klare sjanser (hørt det før?). Så langt er Szczesny og fireren bak på høyden, men det er ennå en omgang igjen ......

 

Vermaelen ++

Szczesny +

Gervinho +

 

Litt på minussiden setter jeg Ramsey. Ikke så kreativ fremover og litt usikker bakover. Kan så mye bedre.

Link to comment
Share on other sites

Song ser fortsatt slapp ut. Virker lite motivert, bortsett i fra i en duell. Sagna har ikke trent på innlegg i sommer. Bortsett fra det, ser det hele svært lovende ut. Vermaelen og Rosicky er i en klasse for seg så langt. Gervinho må bare tørre å prøve, så er ha i gang. Arshavin og Van Persie nærmer seg også å lykkes med det de gjør. Ellers ser det meste ok+ ut.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan virkelig ikke fordra den formasjonen vi spiller. Van Persie får nærmest aldri noen ballberøringer og hver eneste gang Gervinho drar seg forbi og legger inn i boksen (eller Sagna/Gibbs for den del også) så er det aldri noen der. Arshavin er helt usynlig mens Rosicky er god til å holde på ballen og holde spillet flytende, men han er ikke på langt nær kreativ nok til å få tosifret antall assists. Ramsey er svak og er fortsatt en del hakk unna å starte for Arsenal.

 

Kieran Gibbs er konstant feilplassert og ruser fremover (og trekker veldig ofte inn i banen, men dette kan være et innøvd trekk fra Wenger's side) og det er egentlig bare et spørsmål om tid før han blir gjenkjent som et svakt ledd. Bidrar ei heller noe særlig bortsett fra et meget godt innlegg på tampen i andre (hvor det forøvrig ikke var en eneste Arsenal spiller i nærheten).

Link to comment
Share on other sites

Song ser fortsatt slapp ut. Virker lite motivert, bortsett i fra i en duell. Sagna har ikke trent på innlegg i sommer. Bortsett fra det, ser det hele svært lovende ut. Vermaelen og Rosicky er i en klasse for seg så langt. Gervinho må bare tørre å prøve, så er ha i gang. Arshavin og Van Persie nærmer seg også å lykkes med det de gjør. Ellers ser det meste ok+ ut.

 

Syns du dette ser lovende ut? Og ok+?

 

Har vi sett samme kamp?

Link to comment
Share on other sites

Song ser fortsatt slapp ut. Virker lite motivert, bortsett i fra i en duell. Sagna har ikke trent på innlegg i sommer. Bortsett fra det, ser det hele svært lovende ut. Vermaelen og Rosicky er i en klasse for seg så langt. Gervinho må bare tørre å prøve, så er ha i gang. Arshavin og Van Persie nærmer seg også å lykkes med det de gjør. Ellers ser det meste ok+ ut.

 

Det her skjønner jeg ikke noe av, Song var en av våre bedre spillere. Det er rart at det går ann å se samme kamp så forskjellig.

Link to comment
Share on other sites

Bra første omgang, synes jeg. Mange fine ting, men ikke presist og raskt nok i den siste tredjedelen.

 

Foreløpig sliter vi igjen når vi møter den faste anti-Arsenal-oppskriften: Mange mann bak ballen, alle jobber som helter for å nekte Arsenal rom og så vente på (den ofte uungåelige) forsvarsfeilen pluss dødball...

 

Når vi klarer å løse slike utfordringer kan vi håpe å utfordre de beste lagene igjen.

Link to comment
Share on other sites

0-25 minutter var meget løfterikt, men så døde iniativene litt bort. 60%/40% Arsenal, men får ikke overtaket ut i klare sjanser (hørt det før?). Så langt er Szczesny og fireren bak på høyden, men det er ennå en omgang igjen ......

 

Vermaelen ++

Szczesny +

Gervinho +

 

Litt på minussiden setter jeg Ramsey. Ikke så kreativ fremover og litt usikker bakover. Kan så mye bedre.

 

+ Gibbs og så er vi enig

Link to comment
Share on other sites

Det her skjønner jeg ikke noe av, Song var en av våre bedre spillere. Det er rart at det går ann å se samme kamp så forskjellig.

 

Refser velger alltid ut Song som kampens svakeste noen ganger fortjent og andre ganger ufortjent. Bortsett fra det gule kortet har Song vært meget god sammen med Rosicky, Vermaelen og Gervinho (selv om han gjerne skulle hatt langt mer bevegelighet fra lagkameratene sine).

 

Håper at Ramsey blir tatt av og Walcott kommer inn mens Arshavin tar plassen på midten. Selv om jeg syntes Arshavin har vært svak i dag så er han en av ytterst få spillere i stallen som kommer med geniale gjennombruddspasninger (lobben til van Persie tidligere i kampen).

 

Kommer dette laget ut i andreomgang så tror jeg det blir en langt mer livlig affære:

 

Szczesny

 

Sagna - Koscielny - Vermaelen - Gibbs

 

Song - Rosicky

 

Walcott - Arshavin - Gervinho

 

v. Persie

Link to comment
Share on other sites

Det skulle vært et rødt kort til Song for en stempling og Gervinho for "slaget" mot Barton, men Barton skulle hatt et soleklart rødt kort der.

 

Fy faen så latterlig. Vi får jo så mange fantastisk dårlige avgjørelser mot oss!

 

Forøvrig mister vi Gervinho nå i 3 kamper og han er den eneste spilleren som har virket som en trussel. Yay.

Link to comment
Share on other sites

Greit at Gervinho blir utvist, men Barton skulle helt klart også vært utvist. For å ta det på barnehagenivå: han startet. Likevel er vi heldige som ikke er med ni mann.

Åååå, når skal dette laget vokse opp og takle sånne situasjoner??

 

Av og til så kan man lure på om fotballspillere generelt er lite smarte. Dersom noen kommer for å filleriste noe, stå og ta i mot! Så ender det i gult og bestefall rødt kort.

Link to comment
Share on other sites

Er så irritert nå, vi hadde vunnet kampen visst ikke det hadde vært for en viss idiot med navn Joey Barton! Vil nå foreslå om at tråden ang. overgang for Barton til Arsenal blir slettet fra dette forumet for ikke faen om den spilleren der kan i kle seg i en Arsenal drakt!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...