Jump to content

2011.13.08 Newcastle B


Arsenalboy93

Recommended Posts

Jeg håper faktisk på en 4-2-3-1. Om ikke annet for å få Arshavin i rollen "sin". Jeg har så lyst til å se han der!

 

WS

 

Sagna - Djorou/Kos - Vermaelen - Gibbs

 

Song - Ramsey

 

Walcott - Arshavin - Gervinho

 

Van Persie

 

Jeg tror dette laget kunne slått godt fra seg! Det er viktig med en god start i dag, lykke til gutter :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

God morgen gooners!

 

Våknet opp i dag med den deilige kriblende følelsen, blir stort å komme igang. Håper gutta ikke har latt seg forstyrre av den litt brokete innledningen på sesongen og at de jobber skinnet av seg for klubben i vårt hjerte i dag.

 

Ønsker følgende lag: WS, Sagna, Kos, Ver, Gibbs, Song, Frimpong, Walcott, Rosicky, Gervinho, RVP.

 

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Våknet nettopp, for en følelse! Er hos en venn som er Liverpool fan, blir Premier League all day long. Håper gutta kommer med en positiv innstilling til kampen, vil se dette laget;

 

Robin van Persie

 

Gervinh-Andrey Arshavin-Theo Walcott

Aaron Ramsey-Alex Song

 

Kieran Gibbs-Thomas Vermaelen-Laurent Koscielny-Bacary Sagna

Wojciech Szczesny

 

Lykke til alle Gooners!

Mitt tips: 0 - 2: van Persie, Gervinho

Link to comment
Share on other sites

Tror dette her kan bli tøft for Arsenal med så mange goe mittbane spillere borte har jeg vansklig for å se Arsenal skal klare å domminere denne kampen.

Uten Cesc, Nasri, Diaby, Wilshere og Ramsey ser jeg for meg at dette kan bli tøffere en mange tror. Arsenal har jo en hel mittbane borte med stjerne spillere av høy klasse :blink:

Link to comment
Share on other sites

Våknet nettopp, for en følelse! Er hos en venn som er Liverpool fan, blir Premier League all day long. Håper gutta kommer med en positiv innstilling til kampen, vil se dette laget;

 

Robin van Persie

 

Gervinh-Andrey Arshavin-Theo Walcott

Aaron Ramsey-Alex Song

 

Kieran Gibbs-Thomas Vermaelen-Laurent Koscielny-Bacary Sagna

Wojciech Szczesny

 

Lykke til alle Gooners!

Mitt tips: 0 - 2: van Persie, Gervinho

Å for en god følelse:-) lang løpetur i dag tidlig for å få spenningen ut av kroppen. Familieliv forhindrer å se de andre kampene i dag, men så blir det Highbury, øl og glede.

 

Støttet laget ditt. Tror dette vil kunne klare seg godt mot et 'casle som vanligvis roter det til i første kamp.

Lykke til alle sammen, nå får vi stille oss bak de vi har og støtte laget vårt

Link to comment
Share on other sites

Ah, makan så jeg gleder meg nå! Nesten 3 måneders ventetid er snart omme! Vi skal reise opp til Newcastle og rett og slett knuse magpies! Alle spørsmålstegn til laget skal være glemt og det skal være 100 prosents fokus på kampen! Er overbevist om at laget er så klare som det kan bli til å motbevise alle kritikerne! Satser på at Arsenal leder 4-0 i år og allerede etter 26 min og da skal Arsenal aldri se seg tilbake slik som skjedde i fjor og bare male på videre. Har så klokketro på dette laget at Newcastle kan slås på en overbevisende måte og at Arsenal skal lede Premier League etter første runde og forsette med det samme til slutten av Mai!

 

Satser på at dagens lagoppstilling er: Szczesny-Sagna-Koscielny-Vermaelen-Gibbs-Song-Ramsey-Gervinho-Rosicky-Arshavin-Van Persie!

 

Lykke til alle gooners, dette skal bli en helt fantastisk dag for oss!

Link to comment
Share on other sites

Sitter foran tv i en slags skrekkblandet fryd. Gleder meg som ett lite barn til første Arsenal match for sesongen, men er spent på hva vi kan forvente av mannskapet som stiller uten 2 av fjorårets stjerner og uten noen nye massive signeringer i sommer. Vil ungutta ta steget opp og takle ansvaret eller går vi en tung sesong i møte?

Jeg håper og tror at Cesc og Nasris fravær kan gjøre oss til en sterkere helhet der ikke "stjernene" skal innom ballen i vært angrep.

I fjor og tidligere sesonger syns jeg til tider spillet vårt har vært vel omfattende, kanskje ett lag ut ballkjære spillere som Cesc og Nasri vil gjøre oss mer effektive i kontringsspillet vårt, og kan utnytte ferdighetene til Theo med flere til fulle.

 

Mitt tips for dagen er 3-1 seier, og feiende flott kontringsspill! Lykke til alle sammen!

Link to comment
Share on other sites

Team in full: Szczesny, Sagna, Vermaelen, Koscielny, Gibbs, Ramsey, Song, Rosicky, Arshavin, Gervinho, Van Persie

 

Subs: Fabianski, Chamakh, Djourou, Frimpong, Jenkinson, Oxlade-Chamberlain, Walcott

 

Go Gunners!!!

Link to comment
Share on other sites

 

Satser på at dagens lagoppstilling er: Szczesny-Sagna-Koscielny-Vermaelen-Gibbs-Song-Ramsey-Gervinho-Rosicky-Arshavin-Van Persie!

 

 

 

Må si jeg traff spot on på lagoppstillings tipset mitt for det er nøyaktig den sammme ellveren vi starter med! :P

Link to comment
Share on other sites

Stusser litt på hvorfor ikke Djourou og Walcott ikke starter

 

Mener Koscielny er bedre enn Djourou. Han har et mye høyere toppnivå, så får heller statistikk tilsie noe annet. Walcott er vell vår super-sub i dag. Gervinho kan herje mer med en urutinert Fergusson.

Link to comment
Share on other sites

Mener Koscielny er bedre enn Djourou. Han har et mye høyere toppnivå, så får heller statistikk tilsie noe annet. Walcott er vell vår super-sub i dag. Gervinho kan herje mer med en urutinert Fergusson.

 

Walcott er vel nettopp tilbake fra skade, og med hans skadehistorikk skjønner jeg at Wenger ikke vil riske noe.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...