Jump to content

2011.13.08 Newcastle B


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Kanskje vi skal håpe den blir avlyst, slik at nye signeringer kan komme på plass :P

 

Hmmm... ikke dumt. La oss håpe PL blir utsatt til overgangsvinduet stenger - så får alle skadede spillere kommet tilbake, også får vi lagt overgangsballen død en gang for alle.

Link to comment
Share on other sites

Etter dagens forestilling av Rosicky mot Norge håper jeg virkelig Jack og/eller Aaron er klare til den eventuelle seriestarten på lørdag. Rosicky slet med tempoet til Norge, og vil ikke se en reprise av hans innsats mot Newcastle i fjor..

 

Håper på disse 11 i 4-3-3/4-2-3-1 formasjon:

 

Wojciech - Sagna, Djourou, Vermaelen/Koscielny (Squillaqi), Gibbs - Frimpong, Song, Jack (Aaron) - Gervinho, RvP (Afobe/Theo), Arshavin

Link to comment
Share on other sites

Dobbel Gervinho ville vært noe! :P

 

Szczesny

 

Sagna - Djourou - Vermaelen - Traore

 

Song

 

Gervinho - Ramsey - Rosicky - Arshavin

 

v. Persie

 

Grunnen til 4-1-4-1 er fordi det ligner litt på hva vi har spilt i preseason. Er egentlig en 4-3-3 med kantene/vingene litt dypere.

 

Edit: Fungerte ikke å sentrere oppstillingen nei. Får fikse det i morgen når jeg ikke er på mobilen :P

Link to comment
Share on other sites

Utfra siste informasjon om skadesituasjonen hvor det bekreftes at bare Wilshere er ute og at Gibbs skal testes sent håper jeg på dette laget mot Newcastle.

 

Chesney

Sagna - Djourou - Vermaelen - Gibbs

Song

Gervinho - Ramsey - Arshavin - Walcott

van Persie

Link to comment
Share on other sites

Utfra siste informasjon om skadesituasjonen hvor det bekreftes at bare Wilshere er ute og at Gibbs skal testes sent håper jeg på dette laget mot Newcastle.

 

Chesney

Sagna - Djourou - Vermaelen - Gibbs

Song

Gervinho - Ramsey - Arshavin - Walcott

van Persie

Helt enig. Hvis Arshavin får spille sentralt bak RvP så kommer vi til å valse rundt med Newcastle

Link to comment
Share on other sites

Utfra siste informasjon om skadesituasjonen hvor det bekreftes at bare Wilshere er ute og at Gibbs skal testes sent håper jeg på dette laget mot Newcastle.

 

Chesney

Sagna - Djourou - Vermaelen - Gibbs

Song

Gervinho - Ramsey - Arshavin - Walcott

van Persie

Godt lag det der.

Blir det som du sier, så tar vi nok hjem det her. Vi vinner. Vi kommer langt med et lag som det.

Link to comment
Share on other sites

Endelig litt gode nyheter! Vermaelen, van Persie og Gibbs er alle "fit" til lørdagens kamp. I tillegg er Walcott i troppen, mye raskere enn Wenger hadde trodd.

 

Kilde: http://www.arsenal.com/news/news-archive/team-news-van-persie-vermaelen-gibbs-fit

 

 

Åååååå som jeg gleder meg :D

Link to comment
Share on other sites

Ser på bildene fra dagens trening.

Virker som godstemning. Alt virker normalt og mange glade gutter.

Nasri smiler og ler. Fabregas er med. Bendner likeså.

Chamberlain er på plass. Dette skal bli moro. Håper på en kjempestart i morgen.

 

Tror vi kan være glade for at vi møter Newcastle i første kamp, de er vel kansje eneste laget som har hatt en sommer i nærheten av vår..

 

Tror Newcasle skal gå greit

Link to comment
Share on other sites

No er det alvor. Arsenal skal i gang med sin 86.samanhengande sesong i toppdivisjonen. Eit faktum som fortel meir en noko anna kva for ein fantastisk og unik fotballklubb du er så heldig å kunne kalle din. Ein institusjon på line med Bank of England, Rolls Royce, fish & chips og London-drosjen.

 

Kva denne sesongen vil bringe oss er "anyones guess", men det kan fort bli turbulent og for eigen del festar eg sikkerheitsbeltet og senkar forventningane. Kva som enn skjer vert det ikkje mykje surmuling frå meg, då eg er rimeleg sikker på at andre tek seg av den biten :)

 

Eg ynskjer alle lukke til, og om mirakla si tid enda ikkje er forbi vert det feiring i mai...

Link to comment
Share on other sites

No er det alvor. Arsenal skal i gang med sin 86.samanhengande sesong i toppdivisjonen. Eit faktum som fortel meir en noko anna kva for ein fantastisk og unik fotballklubb du er så heldig å kunne kalle din. Ein institusjon på line med Bank of England, Rolls Royce, fish & chips og London-drosjen.

 

Kva denne sesongen vil bringe oss er "anyones guess", men det kan fort bli turbulent og for eigen del festar eg sikkerheitsbelta og senkar forventningane. Kva som enn skjer vert det ikkje mykje surmuling frå meg, då eg er rimeleg sikker på at andre tek seg av den biten :)

 

Eg ynskjer alle lukke til, og om mirakla si tid enda ikkje er forbi vert det feiring i mai...

 

Sommerfuglene er på plass;-) Gleder meg tilstarten.

 

Nå er det opp til gutta å overbevise. Det kan fort skje.

Tipper dette laget:

 

WS

 

Sagna Djorou Vermaelan Gibbs

 

Walcott Ramsay Song Ros Gervinho

 

RvP

 

Og vi vinner 2-0 håper jeg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...