Jump to content

Champions League-trekning


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 393
  • Created
  • Last Reply

Håpløs gruppe! Vi har pleid å ha flyt med gruppene, men ikke i år gett! Da blir det i hvert fall ikke walk over. Tøffeste 4 ranken, uten tvil og ingen flyt med de andre heller. Samtidig er vi kanskje et av de første seedede lagene folk faktisk vil møte, på tross av tidligere prestasjoner.

Link to comment
Share on other sites

Olympiakos vanskelig borte, Marseilles kan bli ekle, mens Dortmund er gode. Likevel er dette en gruppe vi bør komme oss videre fra. Marseille er gode, men skal ikke klare å ta oss når det er så mange kamper som skal bli spilt. Topp 2 skal gå greit vil jeg tro, men en førsteplass kan bli vanskelig. Tror alle lag går på amgne poengtap i gruppen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at for å gå videre, så må man ha 10poeng eller mer. Alle lag vinner potensielt sine hjemmekamper, så det er de 2 som taper eller spiller 1 uavgjort på hjemmebane som ryker.

 

Tipper på følgende:

 

Dortmund - 10 poeng (3-1-2)

Marseille - 10 poeng (3-1-2)

Arsenal - 7 poeng (2-1-3)

Olympiacos - 7 poeng (2-1-3)

 

Kjøper vi inn 2 forsterkninger (GODE sådanne) så bytter Arsenal og Marseille plass.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at for å gå videre, så må man ha 10poeng eller mer. Alle lag vinner potensielt sine hjemmekamper, så det er de 2 som taper eller spiller 1 uavgjort på hjemmebane som ryker.

 

Tipper på:

 

Dortmund - 10 poeng (3-1-2)

Marseille - 10 poeng (3-1-2)

Arsenal - 7 poeng (2-2-2)

Olympiacos - 7 poeng (2-2-2)

 

Sjekk kulen din ein gang te B)

 

Tror dette er en overkommelig gruppe. Ikke den enkleste,men dette bør vi ta.

Link to comment
Share on other sites

Sjekk kulen din ein gang te B)

 

Tror dette er en overkommelig gruppe. Ikke den enkleste,men dette bør vi ta.

 

Jeg forta meg å editere den før du rakk å trykke på svar knappen ;)

 

Kula mi er klar på at vi trenger 2 mann til for å klare det!

 

Og kula mi sier at de spillerne blir:

 

*riste riste riste, gnikk gnikk gnikk*

 

Kaka fra Real Madrid og Maura Zarate fra Lazio.

Link to comment
Share on other sites

Tør å sette mye penger på at Olympiakos taper mer enn bare to kamper i denne gruppen.

 

Tiden vil vise. Sett penga dine på det, så skal jeg sette penga mine på at de får minst 7 poeng i gruppespillet, så ser vi hvem som vinner.

Link to comment
Share on other sites

Ser at mange er negative/pessimistiske nå men er egentlig relativt fornøyd selv. Dette kunne vært mye, mye verre. Vi kunne vært langt mer uheldig på både 2. og 3. lag i gruppa, og da får vi tåle det sterkeste 4. laget. For all del; vi har ikke gullhår i rævva som united, men om vi skal ha noe i sluttspillet å gjøre er dette 3 lag vi bør slå.

 

Alle tre lagene er etter min mening svakere enn Arsenal, og bør slås hjemme på en ok dag. Marseille borte er heller ikke uoverkommelig og 3 poeng er mulig også her. Olympiakos har en langt svakere stall enn oss og bør kunne slås også borte, til tross for stemningen der. Dortmund borte er etter min mening tøffest, men forventer poeng også her.

 

Jeg tror i tillegg en de andre vil ta en del poeng fra hverandre, noe som åpner muligheten for et par feilskjær også. Vi bør vinne denne gruppa!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...