Jump to content

06.08.2011 Benfica B


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 167
  • Created
  • Last Reply

Ramsey har aldri vært ordinær på fotballbanen.

 

 

Jeg vet hva slags nivå han har hatt inne og ser ikke noe i veien for at han begynner å finne det igjen, mannen er heller ikke et førstevalg så skjønner ikke helt hva du whiner om..

 

 

Han fikk en lei skade som han slet med ut sesongen, JD på midten av fjoråret var en stoppergigant og sterkt delaktig til at vi ikke falt sammen før.

 

Fy faen her var det mye svada. Ramsey har aldri vært ordinær på banen? Djorou en stoppergigant?

 

Ang Rosicky så sa jeg at han var en bra spiller, men ikke god nok til å være førstevalg. Dette stussa du på først, men nå er det ikke så farlig siden han ikke er førstevalg?!?!?

 

P.S. Tony Adams var en stoppergigant.

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger fortsatt en midtstopper, venstreback og en spiss. Chamakh, Koscielny/Djourou/Squillaci og Gibbs/Traoré er ikke modne/gode nok.

 

Rett og slett skremmende å tenke på hvis Chamakh skal fortsette denne formen han har hatt inne i 9 måneder hvis van Persie blir ute.. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Fy faen her var det mye svada. Ramsey har aldri vært ordinær på banen? Djorou en stoppergigant?

 

Ang Rosicky så sa jeg at han var en bra spiller, men ikke god nok til å være førstevalg. Dette stussa du på først, men nå er det ikke så farlig siden han ikke er førstevalg?!?!?

 

P.S. Tony Adams var en stoppergigant.

Djourou spilte som Adams i Des-Feb. Ramsey er en mann for framtiden, du som skriver svada her som skriver at ingen av de er god nok for startelleveren når ingen av de er tiltenkt en startplass.

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at Wenger er en ener på å hente gode midtstoppere til klubben..... Er hellig overbevist om at det ikke hentes inn noen ny midtstopper. Tror neste uke føyer seg inn i rekken av skuffelser når det kommer til innkjøp.

 

Btw, benken skremmer neppe veldig mange.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo uaktuelt at det fantasiløse laget utpå der nå skal klare å score et mål eller i det hele tatt skape en sjanse. Håper Wenger nå forstår at forsterkninger er høyst nødvendig. Høyst

 

Ingen fare - tenk hvor gode disse unggutta er om 3-4 år!

Link to comment
Share on other sites

Djourou spilte som Adams i Des-Feb. Ramsey er en mann for framtiden, du som skriver svada her som skriver at ingen av de er god nok for startelleveren når ingen av de er tiltenkt en startplass.

 

Og mitt originale innlegg var at de var bra spillere, men ikke bra nok til å være førstevalg. Dette stusset du på. Fint at vi nå er enige. Djorou har aldri spilt som Adams og kommer aldri til å gjøre det. Enkelt og greit.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er rett og slett piss nervøs forran sesongåpningen mot N'castle til helga igjen... For jeg vet at det er 90% sjans for at Wenger ikke gjør en pøkk i uka som kommer. Huff - jeg lider når jeg ser hvordan denne klubben er i ferd med å bli sportslig sett. Ser ut som drivet, og ønsket om å være den ultimate, og rikeste klubben (gjeldsmessig osv.) har tatt helt av, og går på bekostning av det sportslige.

Link to comment
Share on other sites

En ting som er utrolig skuffende med Arsenal som klubb er at det virker som om spillerne, styret (Kroenke o.l.) og Wenger er tilsynelatende fornøyde med å tape eller spille uavgjort.

 

Dette laget eier rett og slett ikke vinnerkultur!

Link to comment
Share on other sites

En ting som er utrolig skuffende med Arsenal som klubb er at det virker som om spillerne, styret (Kroenke o.l.) og Wenger er tilsynelatende fornøyde med å tape eller spille uavgjort.

 

Dette laget eier rett og slett ikke vinnerkultur!

Det alvorligste er at vi spiller med et Carling Cup lag en uke før det bryter løs.

Det synes jeg ikke er bra.

Ingen førstelagsspillere avslutter kampen. Vi vil liksom ikke ha selvtillit,

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...