Jump to content

06.08.2011 Benfica B


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 167
  • Created
  • Last Reply

Tja. Jeg har ikke noe i mot at han tar slike pasninger jeg da. Firsåvidt enig i at pasninger på tvers må sitte

 

BE

NOEN må jo ta gjennombruddspasningene for oss nå også, siden vi mangler Cesc og Wilshere så er det ofte dårlig emd det, Ramsey gjør det ikke så ofte mer heller..

Link to comment
Share on other sites

Song er vel blant spillerne som treffer best på pasningene sine statistisk sett da Orakelet...

 

Syns forøvrig Gibbs har vist hvorfor Wenger satser på han i dag, problemet er at han og VP nesten utelukkende er skadd.

 

Den statistikken er ikke tatt ifra den siste 5-6 måneder. Da har han vært svak i pasningsspillet. Men det kan klart henge sammen med hvordan Arsenal har vært totalt sett.

Link to comment
Share on other sites

Tja. Jeg har ikke noe i mot at han tar slike pasninger jeg da. Firsåvidt enig i at pasninger på tvers må sitte

 

BE

 

Nei jeg mener selvsagt ikke at han ikke skal slå disse pasningene. Men jeg vil heller at han skal bomme på slike, enn på tversover/støttepasninger - noe han har bommet veldig mye på i pre-season nå, og i slutten av forrige sesong.

Link to comment
Share on other sites

Gibbs, Ramsey, Djorou og Rosicky er bra spillere, men er disse førstevalg så blir det umulig å vinne PL.

Stusser fortsatt over denne, de to første er store talenter, Djourou er et talent som allerede er en etablert spiller og jeg syns statistikkene hans taler for seg selv. Vi slipper ikke inn mål fra åpent spill med Johan på banen omtrent. Rosicky i formen han er i nå er definitivt god nok til å vinne PL, om han bare klarer holde seg skadefri..

 

Syns det er greit resultat til pause, forventer at vi holder det ut idag..

Link to comment
Share on other sites

En klasseomgang av Gibbs, god omgang av Vermaelen, RVP, Gervinho. Sagna sliter voldsomt. Virker som Arsenal fikk et lite sjokk av Benfica de første åpningsminuttene. Kampen virker som en kvalifiseringskamp i CL noe som er god trening for arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Ramsey med mye balltap og etterlater seg store rom. Song slurvete til tider, ellers ekstremt dyktig til å vende bort pressledd og frigjøre ball. vP er i form. Arshavin med veldig gode involveringer. Gibbs årsbeste så langt. Mangler kommunikasjon mellom Vermaelen og Djourou, de er ikke flinke til tidlig å vise hvem som tar duell og hvem som faller av. Gervinho løper veldig riktig.

Alt i alt en rimelig god omgang mot et lag som nok er det beste vi har møtt så langt denne sesongen. Håper på litt mer trykk på midten og enda tøffere løp når ballen vinnes. Er masse rom bak forsvaret

Link to comment
Share on other sites

Stusser fortsatt over denne, de to første er store talenter, Djourou er et talent som allerede er en etablert spiller og jeg syns statistikkene hans taler for seg selv. Vi slipper ikke inn mål fra åpent spill med Johan på banen omtrent. Rosicky i formen han er i nå er definitivt god nok til å vinne PL, om han bare klarer holde seg skadefri..

 

Syns det er greit resultat til pause, forventer at vi holder det ut idag..

 

Hva er det du stusser på? Rosicky har etter skaden vist at han ikke er i nærheten av å være god nok til å forsvare en plass i Arsenals første 11. At han imponerer i treningskamper betyr svært lite når alvoret starter. Gibbs kan helt klart være god nok, men det jeg så i fjor var ikke betryggende. Djorou sin avslutning på fjorårssesongen var en katastrofe, sitter bare og venter på en grov feil. Hadde noen situasjoner da han var feilplassert og gikk i dueller han burde holdt seg unna i 1. omgangen i dag også. Ramsey er 100% ordinær, ikke kreativ nok ennå.

Link to comment
Share on other sites

Hva er det du stusser på? Rosicky har etter skaden vist at han ikke er i nærheten av å være god nok til å forsvare en plass i Arsenals første 11. At han imponerer i treningskamper betyr svært lite når alvoret starter. Gibbs kan helt klart være god nok, men det jeg så i fjor var ikke betryggende. Djorou sin avslutning på fjorårssesongen var en katastrofe, sitter bare og venter på en grov feil. Hadde noen situasjoner da han var feilplassert og gikk i dueller han burde holdt seg unna i 1. omgangen i dag også. Ramsey er 100% ordinær, ikke kreativ nok ennå.

 

Det som slår meg er at alt som har britisk blod, de er blir sett på som mye bedre enn hva de faktisk er.

 

Og der kom slurvet...

Link to comment
Share on other sites

Ramsey er 100% ordinær, ikke kreativ nok ennå.

Ramsey har aldri vært ordinær på fotballbanen.

 

Rosicky har etter skaden vist at han ikke er i nærheten av å være god nok til å forsvare en plass i Arsenals første 11. At han imponerer i treningskamper betyr svært lite når alvoret starter.

Jeg vet hva slags nivå han har hatt inne og ser ikke noe i veien for at han begynner å finne det igjen, mannen er heller ikke et førstevalg så skjønner ikke helt hva du whiner om..

 

Djorou sin avslutning på fjorårssesongen var en katastrofe, sitter bare og venter på en grov feil. Hadde noen situasjoner da han var feilplassert og gikk i dueller han burde holdt seg unna i 1. omgangen i dag også.

Han fikk en lei skade som han slet med ut sesongen, JD på midten av fjoråret var en stoppergigant og sterkt delaktig til at vi ikke falt sammen før.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hva han driver med der.. Hvorfor drar han ut venstrefoten på den måten når han er høyrebent?....

 

Jeg tror også keeperbytte har noe med saken å gjøre, alt virker langt tryggere med Sczcney bak der, til tross for refleksene til Fabianski foretrekker jeg derfor Wojciech akkurat nu.

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli en gjenganger den setninga der... Han er virkelig ikke god nok for oss... Synd Bartley er ute på lån... Håper virkelig vi får inn Samba, Jagielka eller Cahill nå.

 

Fyren vil være helt OK som femtevalg, men burde bare spille når det er absolutt krise. Herregud så svak han er.

 

Kult med Lansbury på banen. Håper han viser seg frem litt, men føler at det kanskje er feil tidspunkt å kaste inn Henri på..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...