Jump to content

Årets feriebruker!


Arsenalboy93

Årets feriebruker  

35 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Årets feriebruker!

 

ferie.jpg

 

Da er det på tide å kåre månedens bruker igjen og hvem er det som vinner denne gangen? Vinneren kan kalle seg årets feriebruker 2011 og får sitt navn nevent i The Gunners Post(as allways)

 

Jeg har ikke vært så aktiv denne måneden. Dette gjør at jeg ikke kommer til å legge ut noen nominasjonsliste denne gangen og heler baserer kåringen på tips fra dere medbrukere. Kåringen har ikke plass til mere en 10 brukere, så her er det de 10 første nominerte som blir med. Disse tipsene kan man enten sende som PM eller legge ut i denne tråden. Håper dere alle er villige til å hjelper meg slik at kåringen blir gjennomført på en rettferdig måte også denne gangen!

 

Nominasjonen varer frem til: 27 juli

Kåringen 28 - 31 juli.

Link to comment
Share on other sites

Det første jeg gjør når jeg våkner i morra er å legge ut kåringen! Derfor burde alle kandidatene være inne i dag, ikke det at vi må bruke alle 10 plassene selvfølgelig men, det er 2 ledige igjen ;)

 

Latstokk! Sover til så langt utpå dagen. CARPE DIEM, MANN!

Link to comment
Share on other sites

Hvis 27 har stemt og det likevel kun er registrert 22 stemmer så betyr det at man ikke kan stole på denne kåringen og at den derfor bør avlyses.

 

BE

 

"No vote" blir også registert som at noen har stemt og vil dermed legges til på totalsummen på toppen. Er dog usikker på hva som skjer dersom man sletter stemmen sin etter man har stemt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...