Jump to content

Joel Campbell


Umlaut

Recommended Posts

1123244_full-prt.jpg

Full name Joel Nathaniel Campbell Samuels

Date of birth June 26, 1992 (age 19)

Place of birth Costa Rica

Height 1.80 m (5 ft 11 in)

Playing position Striker

 

"Den engelske storklubben Arsenal har sendt representanter til Costa Rica med mål om hente Saprissa-spiss Joel Campbell, ifølge lokale medier."

http://www.tv2.no/sport/fotball/-wenger-jakter-costaricansk-spiss-3540483.html

 

Kan se ut som at det ligger litt i dette ryktet. Den engelske wikipediaen har satt clubstatusen til "Gunners", men wikipedia kan alle endre på.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Joel_Campbell

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply

1123244_full-prt.jpg

Full name Joel Nathaniel Campbell Samuels

Date of birth June 26, 1992 (age 19)

Place of birth Costa Rica

Height 1.80 m (5 ft 11 in)

Playing position Striker

 

"Den engelske storklubben Arsenal har sendt representanter til Costa Rica med mål om hente Saprissa-spiss Joel Campbell, ifølge lokale medier."

http://www.tv2.no/sport/fotball/-wenger-jakter-costaricansk-spiss-3540483.html

 

Kan se ut som at det ligger litt i dette ryktet. Den engelske wikipediaen har satt clubstatusen til "Gunners", men wikipedia kan alle endre på.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Joel_Campbell

 

Ja en overgang presenters ikke på Wikipwdia før Arsenal.com. Er den sann kommer den på klubbens side først.

Link to comment
Share on other sites

Gunnerblog | Arsenal agree fee for Campbell

 

Klart en spennende spiller, men ingenting å hoppe i taket over eller for oss som supportere å forvente at skal komme inn og revolusjonere laget akkurat. Koster rundt £1M og det er ikke sikkert han får arbeidstillatelse med det første engang.

 

http://www.youtube.com/watch?v=8Hlt6A9OCRQ

 

Det første målet der er ren skjær klasse hvertfall. Klart en for fremtiden :)

Link to comment
Share on other sites

Jamie Sanderson via twitter:

 

Everado Herrera, who broke the story of Arsenal's interest in Campbell, now saying the deal is done. £900,000 fee.

 

Saprissa president Juan Carlos Rojas tells Costa Rican radio that Arsenal have agreed a deal for Joel Campbell.

 

Da gjenstår det å se om han får arbeidstillatelse. Uansett en spennende signering.

Link to comment
Share on other sites

Spennende spiller. Den norske speidern Tor-Kristian Karlsen virker imponert over han. la ut en 5-6 tweets av han på @karlsentk

 

bla: "campbell: left-footed forward, can play left/right wing or as a second striker. fast, unpredictable, excellent one vs one, fine physique"

Link to comment
Share on other sites

Spennende, men ikke det man vil se nei..

 

Jeg mener vi trenger en spiss til og han kunne vært en nyttig hvis han var god nok og "tilgjengelig" til å fylle en slags Chicharito-rolle, men han er vell et par hakk for fersk og får mest sannsynlig ei heller visum... :-|

Link to comment
Share on other sites

Wenger sier han jobber sene kvelder med å signere nye spillere. Jeg håper VIRKELIG han sikter

høyere enn Jenkinson, Campbell, og det sjiktet der, hvis han har planer om å signere flere.

 

 

Virker som en potent spiss, herlig å få inn en landslagsspiss for under en million pund.

 

Carew er jo tilgjengelig på free transfer ! Da kunne vi fått TO landslagsspisser for ÈN mill pund

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe drømmekjøp nei, men hvorfor ikke, kanskje Campbell har det som trengs, for en million pund er det verdt å ta sjansen. Som de fleste andre ønsker jeg en toppspiss, men som vi alle vet har wenger funnet gull før og han kan ha gjort det igjen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sier det igjen! YESSSSS!!!! Hvem trenger Benzema, Falcao, Mata, Samba eller Cahill - når man kan få Campbell og Jenkinson! WOHOO! Nå bare MÅ det bli pokaler! :D

Jeg ser poenget ditt, men at et lag investerer for framtiden trenger ikke å bety at det ikke kommer noen inn som vil dominere på kort sikt, en slik tankegang ville vært idiotisk, for å bestå som toppklubb må man kjøpe inn unge spillere for framtiden kombinert med spillere som du nevner, problemet i det hele er jo at Wenger er meget god på å sikre lovende talenter, men stjerner som kan gå inn på laget blir det ofte dårlig med.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser poenget ditt, men at et lag investerer for framtiden trenger ikke å bety at det ikke kommer noen inn som vil dominere på kort sikt, en slik tankegang ville vært idiotisk, for å bestå som toppklubb må man kjøpe inn unge spillere for framtiden kombinert med spillere som du nevner, problemet i det hele er jo at Wenger er meget god på å sikre lovende talenter, men stjerner som kan gå inn på laget blir det ofte dårlig med.

Dette tror jeg du har helt rett i. Vi kan ikke slutte å tenke fremtidig, selv om vi har en pokaltørke på noen få år.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser poenget ditt, men at et lag investerer for framtiden trenger ikke å bety at det ikke kommer noen inn som vil dominere på kort sikt, en slik tankegang ville vært idiotisk, for å bestå som toppklubb må man kjøpe inn unge spillere for framtiden kombinert med spillere som du nevner, problemet i det hele er jo at Wenger er meget god på å sikre lovende talenter, men stjerner som kan gå inn på laget blir det ofte dårlig med.

 

Hva er viktigst pr dags dato for Wenger og resten av klubben å fokusere på? Ytterligere forsterkninger for fremtiden, eller å forsterke nåtidens lag? Jeg bare spør...

Link to comment
Share on other sites

Hva er viktigst pr dags dato for Wenger og resten av klubben å fokusere på? Ytterligere forsterkninger for fremtiden, eller å forsterke nåtidens lag? Jeg bare spør...

Tror begge perspektiver er viktig. Alle klubber i toppen må satse på begge deler. Nå får vi avvente et par kjøp som tilfredsstiller de umiddelbare behovene,

Link to comment
Share on other sites

Hva er viktigst pr dags dato for Wenger og resten av klubben å fokusere på? Ytterligere forsterkninger for fremtiden, eller å forsterke nåtidens lag? Jeg bare spør...

Så klart er det forsterkninger av nåtidens lag, det tror jeg alle er enig om, men jeg er ikke bekymret over at en Campbell signering vil ta for mye av Wengers fokus, det som bekymrer meg er den manglende evnen til å se hva som må endres for der har Wenger sviktet de siste årene.

Link to comment
Share on other sites

Så klart er det forsterkninger av nåtidens lag, det tror jeg alle er enig om, men jeg er ikke bekymret over at en Campbell signering vil ta for mye av Wengers fokus, det som bekymrer meg er viljen til å se hva som må gjøres for der har Wenger sviktet de siste årene.

 

Spørsmålet jeg sitter med, er hvor mye fokus har Wenger hatt på overgangene til Jenkinson, Campbell (og Gervinho om det skulle gå i orden før nyttår)? Når man i tillegg vet at klubben har vært i Asia den siste uka så tror jeg Wenger ikke har vært så veldig på hugget på andre overganger. Det har tilogmed stilnet i media nå.

 

Når Wenger i tillegg de siste 5 årene har snakket høyt om hvor viktig det er å få på plass nyervervelsene så fort som mulig, så blir det ikke mindre frustrasjon. Slik det er nå så får nyervervelsene KANSKJE 14 dagers trening med laget før sesongstart - noe som vil enten resultere i dårligere prestasjon av vedkommende, eller benkeplass i starten (som igjen ikke er så bra i mine øyne...)

Link to comment
Share on other sites

Spørsmålet jeg sitter med, er hvor mye fokus har Wenger hatt på overgangene til Jenkinson, Campbell (og Gervinho om det skulle gå i orden før nyttår)? Når man i tillegg vet at klubben har vært i Asia den siste uka så tror jeg Wenger ikke har vært så veldig på hugget på andre overganger. Det har tilogmed stilnet i media nå.

 

Når Wenger i tillegg de siste 5 årene har snakket høyt om hvor viktig det er å få på plass nyervervelsene så fort som mulig, så blir det ikke mindre frustrasjon. Slik det er nå så får nyervervelsene KANSKJE 14 dagers trening med laget før sesongstart - noe som vil enten resultere i dårligere prestasjon av vedkommende, eller benkeplass i starten (som igjen ikke er så bra i mine øyne...)

Jeg tror nok at Wengers fokus er på plass, det er heller evnen til å se hva som mangler som er problemet, det faktum at middelmådige spillere får ikle seg arsenaldrakten uke etter uke. Dette er nok mer med Wengers prinsipper som stopper fremtidlige overganger, ikke hans fokus på å hente morgendagens stjerner, for det vil alltid være der.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...