Jump to content

2011.07.13 Malaysia XI B


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Kvaliteten er jo super på Arsenal Player, men blir kvaliteten like god i reprise kampene.

 

som i premier League, så sender de kampene etter de er ferdig spilte, blir kvaliteten omtrent like bra da ?

 

og står det stillinga på den siste kampen på Arsenal player ?

Link to comment
Share on other sites

Kvaliteten er jo super på Arsenal Player, men blir kvaliteten like god i reprise kampene.

 

som i premier League, så sender de kampene etter de er ferdig spilte, blir kvaliteten omtrent like bra da ?

 

og står det stillinga på den siste kampen på Arsenal player ?

 

Opptakene av kampene blir lagt ut i HD på Arsenal Player også.

Link to comment
Share on other sites

Så bra :) Premier League også da ? :)

 

Men er det sånn at vist Arsenal spiller mot Fullham og Arsenal vinner 2-1 fks. kan jeg da gå inn på Arsenal Player, uten at det står hva stillinga ble ? også se reprisa ?

 

og hvor lenge etter kampen blir reprisene lagt ut ? :)

Link to comment
Share on other sites

Kødder du? :) Og her har jeg sottet å erget meg i en time og nærmest slått pc'en sønder og sammen. Takk for tipset!

 

Nope! Jeg hadde tilfeldigvis på C+ når jeg sleit med å få ATVO til å funke.. Plutselig starta den :)

Bedre enn bra stream det!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor Carlos Vela ikke får sjansen har jeg aldri helt skjønt. Ryo er den som har imponert meg mest så langt, spesielt med hans direkte spillestil.

 

Har hele tiden sagt at Vela fortjener en sjanse. En utrolig begavet spiller som aldri har fått muligheten til å virkelig bevise hva han står for. For min del er Ramsey man of the match hittil.

 

Trodde det var 10 sekunder i disse dager?

 

Temmelig sikker på at det fortsatt er 6-sekunder, men uansett en latterlig avgjørelse av dommeren.. :P

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig angående Traoré så syntes jeg han ser langt langt bedre ut enn Gibbs, men utifra at førsteomgangen holdt et langt høyere tempo så blir det litt dumt å sammenligne de.

 

Sier meg nå enig der, ellers så var det godt å se Frimpong igjen. Han så meget tung ut, men det forbedrer seg fort.

Link to comment
Share on other sites

Fikk bare med meg de siste 15, og da var det så dårlig tempo at jeg ikke kan trekke noen som helst konklusjon. Ser ut til å ha vært bedre i første omgangen, men jeg ville satt veeeeldig pris på en rapport på alle spillerne. Noen som tar ansvaret? ;-)

Link to comment
Share on other sites

Utgangspunkt i 4-3-3. Varmt, høy luftfuktighet og dårlig bane setter sine begrensninger. En ok treningsøkt, ikke mer. Var vel heller ikke meningen det skulle være noe annet. Nå gjelder det å få det fysiske på plass igjen.

 

Szczesny forfremmet til nr. 13, men blir nok nr. 1 snart.

Jenkinson virker å være bygget av solid materiale. Litt posisjoneringsproblemer, men ryddet opp etter seg selv.

Koscielny ok.

Vermaelen ok.

Gibbs skal få slite med å holde Traore eller en ny signering ute av laget. For lett å spille ut.

Ramsey frisk og fin.

Song slapp, men ok.

Wilshere stor vilje, men fikk ikke alltid beina med seg.

Walcott på hugget.

Chamakh skuffende.

Miyaichi direkte, men vel enkel.

Mannone hverken eller.

Sagna hverken eller.

Squillaci hadde sine usikre øyeblikk.

Djourou noenlunde ok, men Koscielny virket hakket skarpere.

Traore ser langt mer solid ut enn Gibbs.

Denilson mikroskopisk gjestevisitt uten å legge inn noen aksjer.

Nasri frisk og fin, men likte ikke helt kroppspråket - var tilstede fysisk?

Frimpong langt unna det han viste i fjor på denne tid.

Rosicky veldig variabel, noen flotte involveringer.

Vela frisk og fin, som alltid i pre-season.

van Persie rusten.

Arshavin viser glimt av klasse.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...