Jump to content

Juan Mata


Herlik

Recommended Posts

http://www.youtube.com/watch?v=EUgP96XjEpY Ikke rart Reyes ønsket seg vekk fra Engelsk fotball etter dette, rett og slett en skam at de ikke fikk det røde kortet 3-4 ganger, og det straffesparket de fikk utdelt er noe av det pinligste eg har sett i mitt liv. Utrolig glad vi ikke har en Rooney på laget, en jukser av dimensjoner! Jeg har spilt alt fra Vosscup som 6 åring til Norsk Andre div! Dette er den desidert dårligste dommer prestasjonen jeg har vært vitne til. Om det er tilfeldig at det er på Bosshauen i Manchester denne paradoien finner sted, er lite tilfeldig.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 252
  • Created
  • Last Reply

http://www.youtube.com/watch?v=-JS2qSLZMwI

 

Jose Reyes gjør den dag i dag ting vi nesten bare kan drømme om at enkelte av våre shortpassingkonger med treffprosent på nærmere 100 skal gjøre. Av alle som har funnet veien ut av klubben er han en av dem jeg savner mest. Fact.

 

Edit. Sorry for avsporingen. Kanskje Juan Mata kan bidre med noe lignende?

Link to comment
Share on other sites

Takker ikkje nei takk til denne mannen

http://youtu.be/VZNzceARzGs

signaleffekten ved å få inn Cahill og Mata vil sikre oss ny Nasri underskrift.

 

Sier meg nå enig der, men vi trenger forsatt en skikkelig spiss også. Hvis Fabregas og at Nasri forlater oss likevell, samt at Van Persie og Walcott er meget skadeforfulgt, så er vi da i en situasjon hvor vi må ha vår verson av en Drogba, Rooney, Torres etc! Gjentar meg litt her, men er det noe vi har sett, så er det hvor vanskelig dagens lag har med å skape noe når nøkkelspillere ikke er tilgjengelig. Og her blir det da snakk om 2 av våres bedre spillere som da forlater klubben samt de som er skadeplaget! En Mata og en Gervinho vil være et steg i riktig retning. Men en skikkelig spiss må også komme inn!

Link to comment
Share on other sites

Denne mannen kan vel bli en gode erstatter til Fabregas/Nasri. Når itilegg Gervinho etter alle solemerker kommer inn vil jeg si at man kan komme sterkere ut av en vanskelig situasjon enn først ventet.

 

Om Mata kommer inn vil også dette tyde på at vi legger om til 4-4-2. en kant(Nasri) og en sentral(Fabregas) ut mens, to kanter kommer inn( Gervinho og Mata)

 

Alt dette er vel kunn drømmer men, det hadde vært en akseptabel løsning :)

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke noe antydning til at det blir lagt om til 4-4-2 hvis Mata kommer. Hvis han blir hentet inn så er det mest sannsynligvis som en direkte erstatter for Nasri på venstrekanten og akkurat her ville Mata faktisk forsterket oss (såfremt han takler Premier League) fremfor Nasri fordi han er en mer utpreget kantspiller enn hva Nasri er og en veldig direkte spiller. Ikke helt ulik en belgier jeg har ønsket meg siden 2009 :rolleyes:

 

Sammen med Gervinho og Fabregas (hvis han ikke forsvinner selvfølgelig) vil de mest sannsynligvis danne "3'ern" i 4-2-3-1.

 

Altså:

 

Song - Wilshere

 

Gervinho - Fabregas - Mata

 

v. Persie

 

Hadde vært enda råere om vi hadde beholdt Nasri og Cesc og allikevel kjøpt Mata og Gervinho forøvrig.

 

Song - Fabregas

 

Gervinho - Nasri - Mata

 

v. Persie

 

Et helt fantastisk lag på papir og som jeg tror også ville vært fantastisk ute på banen, men sjansene for dette er vel temmelig usannsynlig mtp. at det er Arsenal, men 2 signeringer fremover i banen som koster oss rundt £30M når vi virkelig trenger forsterkninger og sitter på £60M i transferbudsjett burde kanskje ikke være så urealistisk såfremt ikke manageren er Arséne Wenger?

Link to comment
Share on other sites

hele senariet mitt gikk jo ut på at Fabregas og Nasri drar da :P

 

Da tror jeg det blir som dette(om mata kommer)

 

 

Gervinho---Wilshere---Song---Mata

 

-----------Walcott---RVP--------

 

Song

Gervinho - Wilshere - Mata

 

v. Persie - Benzema

 

Så begynner vi å snakke samme språk :P

 

Hvis Cesc, Nasri og Clichy går så burde vi dra inn minst £50M og med £60M i budsjett allerede før spillersalg så burde vi kunne klare å hente inn en erstatter for alle utgående førstelagsspillere i det minste :P

Link to comment
Share on other sites

 

Song

Gervinho - Wilshere - Mata

 

v. Persie - Benzema

 

Så begynner vi å snakke samme språk :P

 

Hvis Cesc, Nasri og Clichy går så burde vi dra inn minst £50M og med £60M i budsjett allerede før spillersalg så burde vi kunne klare å hente inn en erstatter for alle utgående førstelagsspillere i det minste :P

 

Da høyner jeg deg med;

 

--------------Song-------------

 

Gervinho - Willshere - Mata

 

------Van Persie--------------

-----------------Falcao--------

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Da høyner jeg deg med;

 

--------------Song-------------

 

Gervinho - Willshere - Mata

 

------Van Persie--------------

-----------------Falcao--------

 

:)

 

Wilshere er bedre enn Willshere! :P

 

Min forkjærlighet for Benzema er stor så for min del er Benz'ern førstevalg, men Falcao er absolutt ikke et dårlig "shout" heller! ;)

Link to comment
Share on other sites

Wilshere er bedre enn Willshere! :P

 

Min forkjærlighet for Benzema er stor så for min del er Benz'ern førstevalg, men Falcao er absolutt ikke et dårlig "shout" heller! ;)

 

He, he, jeg har en lei uvane for å legge til en ekstra L i navnet hans:) Samme som at mange skriver Djorou i stedet for Djourou :)

 

Var meget stor fan av Benzema i hans Lyon dager, men karakter er viktig for meg og der har han tapt seg litt i mine øyner etter alt tullet med det franske landslaget.(tenker på hele prostituerte saken)

Ville så klart blitt fornøyd om han kom, men i min bok så kommer Falcao først!

Vi får i såfall håpe at noen kommer inn som besitter kvaliteten som Benzema og Falcao tydeligvis har!

Ellers så tror jeg vi vil få et stort problem.

Link to comment
Share on other sites

He, he, jeg har en lei uvane for å legge til en ekstra L i navnet hans:) Samme som at mange skriver Djorou i stedet for Djourou :)

 

Var meget stor fan av Benzema i hans Lyon dager, men karakter er viktig for meg og der har han tapt seg litt i mine øyner etter alt tullet med det franske landslaget.(tenker på hele prostituerte saken)

Ville så klart blitt fornøyd om han kom, men i min bok så kommer Falcao først!

Vi får i såfall håpe at noen kommer inn som besitter kvaliteten som Benzema og Falcao tydeligvis har!

Ellers så tror jeg vi vil få et stort problem.

 

Er en utrolig stor fan av Falcao (utrolig kjedelig at han ikke ble hentet når han ble linket kraftig til oss før han dro til Porto), men jeg føler rett og slett at Benzema er en spiller som passer bedre inn i det systemet vi har i klubben og har litt flere strenger å spille på i forhold til Falcao samt at fysikken hans er veldig godt egnet til Premier League.

 

Dog håper jeg rett og slett at vi får inn spillere som faktisk er i nærheten av øverste hylle. Tror Gervinho kan bli et meget godt kjøp og tanken på Juan Mata (med Eden Hazard helt ute av bildet) gir rett og slett vann i munnen. Når man tenker på det så vil f.eks. Alvarez koste rundt £13M, mens Mata koster rundt £20M. Det er hva jeg kaller en "no-brainer" for Wenger, men dessverre tror jeg ikke det skjer.

 

Uansett så er noe av det viktigste vi kan gjøre i sommer å beholde Nasri og Cesc. Og hvis Nasri forsvinner så forventer jeg en ren erstatter som Mata. Forsvinner Fabregas så forventer jeg et kjøp alá Benzema/Falcao hvor van Persie tar servingsrollen.

 

Føler forøvrig at vi går vilt off-topic når tråden omhandler Juan Mata :D

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=EUgP96XjEpY Ikke rart Reyes ønsket seg vekk fra Engelsk fotball etter dette, rett og slett en skam at de ikke fikk det røde kortet 3-4 ganger, og det straffesparket de fikk utdelt er noe av det pinligste eg har sett i mitt liv. Utrolig glad vi ikke har en Rooney på laget, en jukser av dimensjoner! Jeg har spilt alt fra Vosscup som 6 åring til Norsk Andre div! Dette er den desidert dårligste dommer prestasjonen jeg har vært vitne til. Om det er tilfeldig at det er på Bosshauen i Manchester denne paradoien finner sted, er lite tilfeldig.

 

Siden denne dagen har Arsenal aldri vært det samme.. Fy faen for en anne autoritet det er over det laget.. Og dommerprestasjonen har jeg ikke ord for en gang

Link to comment
Share on other sites

For eit LAG.

 

Det er ingen som vet hvor Arsenal hadde vært i dag hvis ikke Rooney hadde filmet seg til det straffesparket! Kunne ha gått flere 10 tallskamper til vi tapte igjen, og kunne risikert å tatt PL den sesongen og da hadda historien vært en helt annen.

 

Siden dette er en Mata tråd, så får jeg ta med at Mata er det nest beste vi kan gjøre på overgangsmarkedet i mine øyner!

Link to comment
Share on other sites

garbosj Ian McGarry

Juan Mata transfer info via @BumperGraham. Agent involved in brokering deal says that #LFC and #AFC are bidding for the Valencia winger.

 

Håper virkelig vi prøver å få tak på Mata. Klarer ikke å se at Liverpool får tak i han såfremt et bud fra begge lagene blir godtatt forøvrig.

Link to comment
Share on other sites

Liverpool er nok villige til å gå lenger enn oss i overgangsum, det eneste vi har å rutte med er at vi er med i CL.

 

Pluss det faktum at Mata har tidligere uttalt at han har lyst til å spille for Arsenal.

 

Champions League spill er også en stor ting å rutte med.

Link to comment
Share on other sites

Bare å krysse fingrene for at Mata ryktene er troverdige, men er temmelig pessimistisk angående at vi skal kjøpe en såpass etablert spiller som Mata. Når sist var det vi gjorde det egentlig? Arshavin kan sies å være den siste, men "ingen" hadde hørt om han før EM08.

Link to comment
Share on other sites

Dani Alves: "I'm convinced Cesc will join us. Arsenal are in tourist class, we are in business class....."

 

Eg hatar den møkkaklubben og alle dei stygge idiotane som ikler seg Barca-drakta.. Korleis NOKON vil spele saman med denne gjengen er ei gåte for meg..

Link to comment
Share on other sites

Bare å krysse fingrene for at Mata ryktene er troverdige, men er temmelig pessimistisk angående at vi skal kjøpe en såpass etablert spiller som Mata. Når sist var det vi gjorde det egentlig? Arshavin kan sies å være den siste, men "ingen" hadde hørt om han før EM08.

Mata ville nok blitt en "instant hit". Med han på plass ville det nok være enklere å overtale både Cesc og Nasri til å bli værende også. Da mangler vi jo strengt tatt bare en back og en stopper for at denne sommeren skal bli en av de beste på lenge.

Link to comment
Share on other sites

Dani Alves: "I'm convinced Cesc will join us. Arsenal are in tourist class, we are in business class....."

 

Eg hatar den møkkaklubben og alle dei stygge idiotane som ikler seg Barca-drakta.. Korleis NOKON vil spele saman med denne gjengen er ei gåte for meg..

 

Bare litt off-topic i en tråd som omhandler Juan Mata?

 

Mata ville nok blitt en "instant hit". Med han på plass ville det nok være enklere å overtale både Cesc og Nasri til å bli værende også. Da mangler vi jo strengt tatt bare en back og en stopper for at denne sommeren skal bli en av de beste på lenge.

 

Det hadde vært helt fantastisk.

Song - Cesc

 

Gervinho - Nasri - Mata

 

v. Persie

 

Kvalmende godt lag, men med Wenger bak roret så er det temmelig urealistisk (selv om vi har £60M til disposisjon visstnok FØR salg av spillere).

 

Egentlig er det bare snakk om rundt £30M og beholde spillerene vi allerede har, men Wenger bygger aldri på lagene sine lengre. Hver gang vi nærmer oss så blir et par spillere solgt og erstattet av mindre gode spillere med potensiale osv. osv.. Rett og slett en ond sirkel :P

 

Edit:

 

BumperGraham Graham Hunter

by JamieDalton82

@

@JamieDalton82 I said: More than one EPL club is negotiating directly with Mata. I have that confirmed. One of the clubs is Arsenal.

 

BumperGraham Graham Hunter

by JamieDalton82

@

@JamieDalton82 I said that there is a clause in Mata's contract that if a club offers €25m to Valencia they must either sell or inc his wage

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...