Jump to content

Vitser


ashcole3

Recommended Posts

To damer er på vei hjemover etter ett julebord. Som var av det fuktige slaget. På vei hjemover

så merker de begge at de må tisse. De setter seg ned ved en hekk rett ved en kirkegård. Hun ene bruker trusa si til å tørke seg, og kaster denne etter bruk. Hun andre tar tak i noe som hun finner liggende og tørker seg.

 

Dagen etter sitter ektemennen deres og diskuterer gårsdagen. Han ene sier; Jeg er litt bekymret for hva som skjedde på julebordet for igår kom kona hjem god å brisen uten truse.

Da svarer han andre; det er jo ingenting, jeg skulle prøve meg på litt kos på morraen idag, men så fant jeg ett slør i trusa til kona hvor det stod; "takk for alt, hilsen gutta på jobben"...

 

B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Jeg har sansen for alle de gode kommentarene angående vulkanutbruddet på Island, og kom over disse: :)

 

What's the difference between Cheryl Cole and the Iceland volcano? The volcano is still blowing Ash!

 

og

 

Dear Iceland, we asked for "cash" not "ash". (Island har ikke c i alfabetet B) )

Link to comment
Share on other sites

Livet som høne

 

Harry gjorde som han alltid har gjort, han kysset sin kone og krøp ned i sengen og sovnet.

Plutselig våknet han av at en skjeggete eldre mann i munkekutte sto foran sengen.

Hva i helvete gjør du i mitt soverom? Og hvem er du? spurte han.

- Det er ikke ditt soverom, svarte mannen, jeg er St. Peter og du er i himmelen.

- Hva!? Sier du at jeg er død? Jeg vil ikke dø, jeg er for ung til det, sa Harry.

Er jeg død, da vil jeg at du umiddelbart sender meg tilbake.

- Det er ikke så lett, svarte St. Peter, du kan bare komme tilbake som en hund eller en høne.

Du kan velge selv.

Javel tenkte Harry, en hund vil jeg ikke være, det er for slitsomt.Men derimot en høne, det kunne være ok.

Å springe rundt sammen med hanen er vel ok.

- Jeg vil bli høne sa Harry.

- Og vips, så oppdaget han at han var i en hønsegård, med en skikkelig flott fjærpryd.

Men, dæven hvor det trykket på i ræva. Da ser han hanen komme i mot ham.

- Hei, du må være den nye høna sa den.

Hvordan føles det?

Hei, det er ganske ok, men det trykker så jævlig på i ræva.

- Det er eggløsningen det svarte hanen. Har du aldri lagt egg før?

- Nei, hvordan gjør man det spurte Harry.

- Klukk to ganger, og så presser du på det du klarer.

- Harry klukket to ganger og trykket på det han var god for, og plupp, der lå egget.

Wow, tenkte han, det der var jo riktig deilig og han klukket igjen og presset.

Der kom det jammen et egg til.

Den tredje gangen han klukket, så hørte han kona si rope:

Våkn opp Harry, du driter jo ned hele sengen

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sansen for alle de gode kommentarene angående vulkanutbruddet på Island, og kom over disse: ;)

 

What's the difference between Cheryl Cole and the Iceland volcano? The volcano is still blowing Ash!

 

og

 

Dear Iceland, we asked for "cash" not "ash". (Island har ikke c i alfabetet :) )

Haha. Synes også de er vittige. Denne poppet opp på facebook for et par timer siden;

 

«Official statement from Iceland: Viur herur på Islandur beklagur for detur som nåur skjerur, menur hvisur derur ikke betalur vårur gjeldur villur dennur vulkanur fortsettur å spyur utur askur.»

Link to comment
Share on other sites

Haha. Synes også de er vittige. Denne poppet opp på facebook for et par timer siden;

 

«Official statement from Iceland: Viur herur på Islandur beklagur for detur som nåur skjerur, menur hvisur derur ikke betalur vårur gjeldur villur dennur vulkanur fortsettur å spyur utur askur.»

 

Hahahaha! Det er jo en genial måte å lure til seg penger, da.

Link to comment
Share on other sites

Et par groviser.

 

Bjelleklang

Gundas bestefar leverte brått inn tøflene, så Gunda dro på besøk til sin 95 år gamle bestemor for å trøste henne. Da hun spurte hvordan bestefaren hadde sovnet inn, svarte bestemoren: "Det var hjertet. Han fikk et anfall mens vi hadde en hyrdestund på søndags morgen". Gunda var rystet, og mente at sex for mennesker som nærmet seg 100 år, var å be om trøbbel. "Åh neida", sa bestemoren. "For noen år siden, da vi begynte å føle oss litt gamle, fant vi ut at den beste tiden å gjøre det på, var på søndags morgen når kirkeklokkene ringte. Det var liksom riktig rytme, langsom og jevn, ding-dong, ikke noe stress, passe tempo".

Hun stanset, tørket en tåre og fortsatte: "Og han hadde fortsatt vært i live i dag hvis ikke den fordømte isbilen hadde kommet forbi!"

 

 

Ny prest i bygda

Det var en ny prest som var kommet til bygda og han fikk straks et oppdrag. En gammel mann var død, og han skulle gå til enka for a trøste og for å gjøre seg kjent. Men så klarte han å gå til gal adresse. Dit han gikk hadde de akkurat hatt et sykkeltyveri. Han ringte på, og ut kommer den gamle kona i huset. "Beklager det som har skjedd, det er veldig trist" sier presten. "Ehh, ehh joda" svarer kona. "Ja, det er alltid trist a miste noe så kjært" fortsetter presten. "Jo, det var jo det, men det var ikke så farlig" svarte kona, "han var jo gammel da. Foran så var han slapp og bak så slapp den luft, men den var nå fin for småjentene å øve seg på".

Link to comment
Share on other sites

Storken

Den gode far har en fortrolig samtale med sin lille sønn om den forestående familieforøkningen.

"Jeg har gjort en avtale med storken om at den skal komme med en liten søster til deg snart".

"For en tosk", tenker sønnen. "Hele verden kryr av deilige damer, og fatter'n gjør det med en stork!"

 

Kremering

En kar hadde vært gift med et hespetre hele livet og var ikke akkurat lei seg da hun døde. Da begravelsesbyråagenten spurte ham om han ville at hun skulle kremeres, svarte han "- ja, for sikkerhets skyld."

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...