Jump to content

Vitser


ashcole3

Recommended Posts

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply
  • 4 weeks later...

En mycket generad kille går in på en bar och ser en snygg kvinna som sitter vid bardisken.

Efter att ha samlat mod en hel timme går han fram till henne och frågar med skakande stämma:

- Öh.. du har väl inte lust att snacka lite?

Efter ett ögonblicks tystnad skriker hon:

- NEJ, jag vill INTE knulla med dig!

Alla i baren stirrar nu på dom och killen blir totalt röd i ansiktet. Killen smyger tillbaka till sin plats. Efter ett par minuter går kvinnan över till honom och ursäktar sig. Hon smilar och säger:

- Du förstår, jag studerar psykologi, och håller på att samla stoff till min speciella avhandling, som handlar om hur folk tacklar pinsamma situationer. Mannen rör inte en min, men ropar så högt han kan:

- 2.000 kr.! Du måste vara sinnessjuk!

Link to comment
Share on other sites

Sønnen til et ektepar ville ikke dusje alene så han spurte om faren ville dusje med ham, da svarte faren:"ja vis du ikke ser på slangen"

Neste dag gikk det på same vis bare at han spurte moren:"Ja, men bare vis du ikke ser på lyskasterne eller garasjen."

På natta som kom klarte ikke gutten såve så han spurte om han fikk sove i foreldrenes seng, de svarte:"ja, men bare vis du ikke ser under dyna"

Gutten fikk ikke såve nå heller så han så under dyna og det han sa da var:"slå på lyskasterene! slå på lyskasterene! Slangen går inn i garasjen!

 

PS:Bra at noen tok opp denne tråden igjenn ;P

Link to comment
Share on other sites

En gutt ringte til bestemoren sin i Oslo og sa: - Bestemor, jeg vil flytte til deg.

Bestemoren: - Men hvorfor vil du det da gutten min?

Gutten: - Fordi du bor på Vålerenga stadion.

Bestemoren: - Ja, men hvorfor vil du flytte til Vålerenga stadion da?

Gutten: - Fordi pappa slår mamma,og mamma slår lillebror, jeg vil dra til deg fordi Vålerenga aldri slår noen ;)

Link to comment
Share on other sites

En gutt ringte til bestemoren sin i Oslo og sa: - Bestemor, jeg vil flytte til deg.

Bestemoren: - Men hvorfor vil du det da gutten min?

Gutten: - Fordi du bor på Vålerenga stadion.

Bestemoren: - Ja, men hvorfor vil du flytte til Vålerenga stadion da?

Gutten: - Fordi pappa slår mamma,og mamma slår lillebror, jeg vil dra til deg fordi Vålerenga aldri slår noen :)

Oi, for den der har jeg aldr hørt før.... NOT.

 

Har hørt den før, men da om tottenham.

 

Øl og vold, skamslåtte bønder!!

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

En ung herre går inn på apoteket for å kjøpe gummi. Apotekeren sier at kondomene kommer i pakker på 3, 6 eller 12 stk.

 

”Vel”, sier gutten, ”Jeg har datet jenta ei stund, og hun er helt rå. Jeg har på følelsen at det blir full score i kveld, så det er derfor jeg kjøper kondomer. Først skal vi spise middag hos hennes foreldre, og så skal vi ut etterpå. Så fort jeg får tatt henne en gang, så kommer hun til å bli helt vill, så det er best jeg tar en 12-pakning.”

 

Gutten betaler og går.

 

Kvelden kommer og gutten setter seg til bords hos hennes foreldre for å spise. Han spør om han kan få be bordbønnen, og det er greit. Han begynner å be, og det forsetter han med, i 5 minutter, 10 minutter, ett kvarter.

 

Når han omsider er ferdig, så bøyer jenta seg frem, og hvisker ham i øret, ”Du har aldri fortalt meg at du er så religiøs.”

 

Han bøyer seg over og svarer, ”Du har aldri fortalt meg at faren din er apoteker

Link to comment
Share on other sites

Hørt på søndagstrening:

- Flaks at vi har svømming på fredag, for nå er jeg svett.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Julen er avlyst

- Julen er blitt avlyst i år.

- Hvordan det?

- Husker du ikke at du fortalte julenissen at du hadde vært snill i år?

- Jo, hva så?

- Julenissen døde av latter.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Har du hørt om kannibalen som dreit ut broren sin?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

En blondine ankom en gardinbutikk og spurte om gardiner til dataen sin. Ekspeditøren forklarte damen at det ikke er nødvendig med gardiner til datamaskiner.

- Men jeg har jo windows, svarte blondinen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

En mann ble strandet på en øy. Han tuslet bort til en langhåret skogsmann og spurte: "Er det noen kannibaler her?". Han svarte: "Nei, de har vi spist opp".

_________________________________________________________________________________________

 

Mamma! Mamma! Jeg scoret åtte mål på kampen i dag!

Så bra! Hva ble stillingen da?

4-4...

_________________________________________________________________________________________

 

En mor sitter og leser, og får spørsmål fra sønnen sin:

- Hva heter denne stasjonen, mamma?

- Ikke mas, gutt. Du ser vel at jeg sitter og leser!

Litt etter spør gutten igjen:

- Hva het den forrige stasjonen?

Moren sier irritert: - Hvofor vil du vite det?

- Jo, du skjønner, det var der lillebror gikk av toget!

_________________________________________________________________________________________

 

Hva kaller kannibalene telefonkatalogen?

MENY!

_________________________________________________________________________________________

 

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Det var begynt å knipe med plass i himmelen, så St.Peter hadde fått beskjed om å kun slippe inn dem som hadde lidd en grusom død. Tre menn kommer bort til himmelrikets port og St.Peter lukker den første inn og ber ham forklare hvordan han døde.

– Jo ser du, jeg bodde i 25.etasje, og da jeg kom hjem i dag, lå min kone i sengen ved høylys dag. Jeg fikk selvfølgelig straks mistanke om at hun hadde hatt herrebesøk. Jeg kikket dermed under sengen, i skapet og hvor man ellers pleier lete, men uten å finne ham. Jeg gikk da ut på altanen, og der hang drittsekken etter fingertuppene over kanten. Grepet av raseri banket jeg løs på fingrene hans uten at han slapp taket, jeg for inn og hentet hammeren, og banket løs igjen. Han falt da ned, men landet i en busk og overlevde. Jeg gikk og hentet kjøleskapet og kastet det etter ham, og det døde han av. På grunn av opphisselsen fikk jeg hjertestopp og døde altså.

Det måtte St.Peter innrømme var en fæl måte å dø på, så han ble sluppet inn. Så kom den neste inn...

– Jo, ser du, jeg bodde i 26.etasje, jeg tar hver dag 25 armbøyninger og 20 hoppeøvelser ute på min altan. Men i dag da jeg var i gang med mine hoppeøvelser datt jeg over kanten på altanen. Jeg klarte dog å gripe fatt i rekkverket i 25. etasje. Etter det kom det en galning og banket løs på fingrene mine, jeg skriker selvfølgelig om nåde, men han løp inn og hentet en hammer, og banket videre til jeg slapp. Jeg landet heldigvis i en busk, og lå der uten å kunne bevege meg, men jeg var i live, og det var det viktigste. Dessverre var det ikke nok for galningen, så han kastet et kjøleskap etter meg, og det døde jeg av.

Det var en fæl omgang, så han slapp også inn. Så blir det den tredje og siste manns tur.

– Nå hvordan døde du da? spør St.Peter.

– Ja, det er en litt pussig historie dette her. Men prøv å forestille deg følgende: Jeg sitter splitter naken og gjemmer meg i et kjøleskap.

Link to comment
Share on other sites

En mann ble strandet på en øy. Han tuslet bort til en langhåret skogsmann og spurte: "Er det noen kannibaler her?". Han svarte: "Nei, de har vi spist opp".

_________________________________________________________________________________________

 

Mamma! Mamma! Jeg scoret åtte mål på kampen i dag!

Så bra! Hva ble stillingen da?

4-4...

_________________________________________________________________________________________

 

En mor sitter og leser, og får spørsmål fra sønnen sin:

- Hva heter denne stasjonen, mamma?

- Ikke mas, gutt. Du ser vel at jeg sitter og leser!

Litt etter spør gutten igjen:

- Hva het den forrige stasjonen?

Moren sier irritert: - Hvofor vil du vite det?

- Jo, du skjønner, det var der lillebror gikk av toget!

_________________________________________________________________________________________

 

Hva kaller kannibalene telefonkatalogen?

MENY!

_________________________________________________________________________________________

 

:)

 

Donald FTW! :blink:

 

Fint å se at det er flere her som leser Donald :)

Link to comment
Share on other sites

Det var en Tottenham supporter som hadde kjøpt seg sesongkort på WHL. Etter at han hadde sett noen kamper var han så missfornøyd at han spikret fast sesonkortet på porten til WHL.

Når han kom hjem å fortalte kona det, sa hun at han måtte gå og hente det. Når han kom frem til WHL så var det noen som hadde spikeren stjålet.

 

Det er litt feil der, husker ikke alt helt rett. Skal prøve å finn ut hvordan den egentlig er. :huh:

Link to comment
Share on other sites

"Hva gjør en Spurs-supporter etter at han har sett sitt lag vinne? Skrur av X-boxen..."

 

"Hva er forskjellen på Bigfoot og Spurs-forsvaret? Bigfoot har blitt observert flere ganger."

 

"En druknet mann ble funnet flytende ned langs Themsen. Han hadde på seg make-up, blond parykk og hofteholder – og en Tottenham-trøye. Men før politiet ønsket å informere de pårørende, sørget de for å fjerne Spurs-trøya"

 

"Hva ville en bedre versjon av Spurs blitt kalt? Newcastle United..."

 

"Da en groggy Vedran Corluka (skadet mot Stoke) fikk tilbake bevisstheten i ambulansen på vei fra stadion søndag kveld, så spurte han legene om hvem han var. Da legene fortalte ham at han var midtstopper i Tottenham, falt han tilbake i koma..."

Link to comment
Share on other sites

En mann ble strandet på en øy. Han tuslet bort til en langhåret skogsmann og spurte: "Er det noen kannibaler her?". Han svarte: "Nei, de har vi spist opp".

_________________________________________________________________________________________

 

Mamma! Mamma! Jeg scoret åtte mål på kampen i dag!

Så bra! Hva ble stillingen da?

4-4...

_________________________________________________________________________________________

 

En mor sitter og leser, og får spørsmål fra sønnen sin:

- Hva heter denne stasjonen, mamma?

- Ikke mas, gutt. Du ser vel at jeg sitter og leser!

Litt etter spør gutten igjen:

- Hva het den forrige stasjonen?

Moren sier irritert: - Hvofor vil du vite det?

- Jo, du skjønner, det var der lillebror gikk av toget!

_________________________________________________________________________________________

 

Hva kaller kannibalene telefonkatalogen?

MENY!

_________________________________________________________________________________________

 

;)

 

Donald FTW! :huh:

 

Fint å se at det er flere her som leser Donald :D

 

Jepp! :D

Link to comment
Share on other sites

En bra en jeg kom over i forrige uttgave av FHM.

 

En fyr hadde vært ute å kjøpt seg en ny motorsykkel, og fikk da beskjed av selgeren om at setet var av en spesiel type lær, og hvis det begynte å regne måtte han smøre det inn med vaselin. Fyren tok med seg sykkelen og vaselinen å kjørte for å hente dama.

 

Litt senere på dagen skulle de opp til foreldrene hennes å spise middag, idet de gikk inn døren så sa dama til typen at de hadde en spesiel regel her, den første som snakket under eller etter maten måtte ta oppvasken.

 

Men de sitter å spiser tenker fyren på hvordan han skal unngå å bli den som skal ta oppvasken å samtidig er han begynt å bli ganske lysten på dama, så når alle er ferdig med å spise begynner han å beføle henne, før han legger hun på gulvet å høvler over henne, uten at noen sier ett pip. Siden dette ikke funker så går han videre til svigermora, og setter igang. feier over henne på gulvet foran hele familien som fortsatt sitter like stille. Etter han er ferdig med mora så reiser han seg opp å ser at det er begynt å regne litt ute, han tenker da på den nye motorsykkelen å det selgeren har sagt om å smøre setet.

Idet han tar opp vaselinen for å gå ut å smøre sykkelen utbryter svigerfaren, GREIT jeg skal ta den jækla oppvasken!

 

 

Ikke sikker på om det var ordrett slik, men en fantastisk vits :huh:

Link to comment
Share on other sites

Et ektepar bestemte seg for å reise til

Syden. For å få en helt spesiell ferie

planla de å bo på det samme hotellet hvor

de hadde hatt bryllupsreisen sin 20

år tidligere. Men fordi begge var inne i en

travel periode på jobben var det

vanskelig å få ferie på akkurat samme tid.

Enden på visa var at mannen satte

seg på flyet torsdagen, og at kona skulle

fly dagen etterpå.

 

Etter ankomst sjekket mannen inn på

hotellet. På rommet sto det en PC. Som den

omtenksomme husbonden han var, bestemte han

seg for å sende en e-post til kona

om at han var vel framme. Men etter å ha

forsynt seg godt fra baren på flyet

endte mannen opp med å sende e-posten til

feil adresse. Et annet sted i landet

hadde en enke akkurat kommet hjem fra

mannens begravelse. Den avdøde, som var

den lokale presten, hadde blitt kalt til

himmelen etter et hjerteinfarkt. Midt

i sorgen satte enka seg ned ved

skrivebordet for å sjekke e-posten sin. Hun

håpet hun hadde fått noen hilsener med

støtte og omsorg fra sine nærmeste.

 

Men etter å ha lest den første e-posten

besvimte enka og gikk rett i bakken.

Enkas sønn ilte til unnsetning. Han hjalp

henne på bena og leste deretter

e-posten, som lød:

 

Til: Min elskede hustru

Emne: Vel ankommet!

 

Du blir sikkert overrasket over å høre fra

meg. De har PC'er her nå, og det er

mulig å sende e-post. Jeg har akkurat

sjekket inn. Alt er klart til ankomsten

din i morgen.

 

Jeg gleder meg veldig til å se deg.

Håper reisen din blir like vellykket som

min!

P.S.

Det er sannelig varmt her nede

Link to comment
Share on other sites

Et ektepar bestemte seg for å reise til

Syden. For å få en helt spesiell ferie

planla de å bo på det samme hotellet hvor

de hadde hatt bryllupsreisen sin 20

år tidligere. Men fordi begge var inne i en

travel periode på jobben var det

vanskelig å få ferie på akkurat samme tid.

Enden på visa var at mannen satte

seg på flyet torsdagen, og at kona skulle

fly dagen etterpå.

 

Etter ankomst sjekket mannen inn på

hotellet. På rommet sto det en PC. Som den

omtenksomme husbonden han var, bestemte han

seg for å sende en e-post til kona

om at han var vel framme. Men etter å ha

forsynt seg godt fra baren på flyet

endte mannen opp med å sende e-posten til

feil adresse. Et annet sted i landet

hadde en enke akkurat kommet hjem fra

mannens begravelse. Den avdøde, som var

den lokale presten, hadde blitt kalt til

himmelen etter et hjerteinfarkt. Midt

i sorgen satte enka seg ned ved

skrivebordet for å sjekke e-posten sin. Hun

håpet hun hadde fått noen hilsener med

støtte og omsorg fra sine nærmeste.

 

Men etter å ha lest den første e-posten

besvimte enka og gikk rett i bakken.

Enkas sønn ilte til unnsetning. Han hjalp

henne på bena og leste deretter

e-posten, som lød:

 

Til: Min elskede hustru

Emne: Vel ankommet!

 

Du blir sikkert overrasket over å høre fra

meg. De har PC'er her nå, og det er

mulig å sende e-post. Jeg har akkurat

sjekket inn. Alt er klart til ankomsten

din i morgen.

 

Jeg gleder meg veldig til å se deg.

Håper reisen din blir like vellykket som

min!

P.S.

Det er sannelig varmt her nede

Hahahaha! :( :lol:

Den fikk meg virkelig til å dra på smilebåndet! :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hahahaha B) Takker for en god latter, nå som sesongen er over og mørketida er i gang!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...