Jump to content

Carl Jenkinson


Mr Chapman

Recommended Posts

Virker som en flott fyr som virkelig elsker Arsenal.

 

Håper han i løpet av et par år får ut talentet sitt, men pdd. har jeg absolutt ingen forventinger om at dette er en spiller som vil tilføre oss noe med det første.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Akkurat det vi trenger nå, nok ett uferdig talent....

Husk det er bedre med spillere som med blomster.

Toppen er nådd med avblomstring.

Ser bare positivt på dette kjøpet. Vi kan stole på Wenger ved kjøp av blomster.

Og så får vi se om han klinker til med noen etablerte stjerner i tillegg.

Jeg tror Wenger vil gi seg på sin politikk.

Om ikke er han farlig sta.

Link to comment
Share on other sites

Ingen vits å kjøpe store stjerner å drite i talenter, når man kan gjøre begge deler. Jenkinson virker som et ok talent og han virker som en med hjerte for klubben!

Selvfølgelig enig med deg i dette....

 

Man håper på Sneijder og får servert Carl Jenkinson, men som du presiserete i noen andre innlegg "lenge igjen". Men må klage inntil det motsatte er bevist ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette er jo akkurat den type unggutt vi trenger folkens! Han er Arsenal fan, han vil kjempe så blodet renner! Det er akkurat denne typen spiller vi har mast om så lenge! La gå at han er ung, han kan utvikle seg fort. Wenger har garantert sett noe i denne gutten, og jeg har absolutt trua på han!

 

Carl Jenkinson kan være den spilleren som faktisk blir en kultfigur i Arsenal, han har ihvertfall alt tilrettelagt hittil. Han er den typen som ikke reiser avgårde fordi andre storklubber er interesserte, for han er allerede i den største. Gi han en sjanse, og ikke la frustrasjon over at Wenger ikke har signert noen storspiller, enda gå utover en ny unggutt! Som tidligere sagt, vi kan ikke enten satse på store stjerner eller unggutter, det mest fornuftige er begge deler!

 

Det er uansett altfor tidlig å avskrive oss, det er absolutt muligheter for store signeringer! Wenger bruker lang tid på å få til de rette prisene, la gå at han bruker en måned ekstra på stjernespillern om vi sparer 3-4 millioner pund. Det er fortsatt lenge til sesongstart.

Link to comment
Share on other sites

Godt innlegg EvenA. Måtte talentet være like stort som kjærligheten hans til Arsenal. Da har vi en ny Keown/Adams i emning :)

 

Det spørs hvor myeWenger vil bruke denne karen. Men om denne gutten VIL bli en del av førstelaget, så er det jo bare å spille til man får blodsmak i munnen og gi alt i hver duell. Gleder meg til å se denne gutten.

Link to comment
Share on other sites

Dette er jo akkurat den type unggutt vi trenger folkens! Han er Arsenal fan, han vil kjempe så blodet renner! Det er akkurat denne typen spiller vi har mast om så lenge! La gå at han er ung, han kan utvikle seg fort. Wenger har garantert sett noe i denne gutten, og jeg har absolutt trua på han!

 

Carl Jenkinson kan være den spilleren som faktisk blir en kultfigur i Arsenal, han har ihvertfall alt tilrettelagt hittil. Han er den typen som ikke reiser avgårde fordi andre storklubber er interesserte, for han er allerede i den største. Gi han en sjanse, og ikke la frustrasjon over at Wenger ikke har signert noen storspiller, enda gå utover en ny unggutt! Som tidligere sagt, vi kan ikke enten satse på store stjerner eller unggutter, det mest fornuftige er begge deler!

 

Det er uansett altfor tidlig å avskrive oss, det er absolutt muligheter for store signeringer! Wenger bruker lang tid på å få til de rette prisene, la gå at han bruker en måned ekstra på stjernespillern om vi sparer 3-4 millioner pund. Det er fortsatt lenge til sesongstart.

 

Herlig at du er tilbake EvenA! Har savnet innleggene dine. Har selv ikke hatt tro på gutten i det hele tatt, men dine ord har overbevist meg til å allikevel ha en viss forhåpning til Jenkinson. Det er som du sier slike spillere Arsenal egentlig trenger. Har aldri sett han i aksjon, men han virker som en ganske stor spiller for alderen, og med rette innstillingen så kan han nok nå langt. Wenger lar aldri spillere uten gode basis ferdigheter spille, om Jenkinson får muligheten er det nok en grunn til det også. Gleder meg til å se hva denne gutten kan vise i Pre-season.

Link to comment
Share on other sites

Det spørs hvor myeWenger vil bruke denne karen. Men om denne gutten VIL bli en del av førstelaget, så er det jo bare å spille til man får blodsmak i munnen og gi alt i hver duell. Gleder meg til å se denne gutten.

Det ville vært naturlig å la Carl få samme type matching, altså utlån, som våre andre unge lovende. Det tror jeg han trenger for å vende seg til tempoet i de øvre divisjoner. Deretter er det bare å gi han sjansen til å overbevise i FA- og ligacup. Det hadde uansett vært svært artig om Carl kunne etablert seg i A-lagstroppen innen ett par år.

Link to comment
Share on other sites

Det ville vært naturlig å la Carl få samme type matching, altså utlån, som våre andre unge lovende. Det tror jeg han trenger for å vende seg til tempoet i de øvre divisjoner. Deretter er det bare å gi han sjansen til å overbevise i FA- og ligacup. Det hadde uansett vært svært artig om Carl kunne etablert seg i A-lagstroppen innen ett par år.

 

Selfølgelig, men da Wenger sa; "He will add strengt" da trodde jeg han ville prøve han ut fort som mulig. Men jeg tar mulig feil, men det er best med et utlån. QPR hadde vert en fin klubb.

Link to comment
Share on other sites

Selfølgelig, men da Wenger sa; "He will add strengt" da trodde jeg han ville prøve han ut fort som mulig. Men jeg tar mulig feil, men det er best med et utlån. QPR hadde vert en fin klubb.

Ja jeg kan være enig i at den kommentaren var litt vanskelig å tolke. Det er mulig Wenger har sett noe i han som overbeviser Wenger om at han kan prestere i PL allerede kommende sesong, men jeg har mine tvil. Et utlån til PL hadde nok ikke vært dumt. Kanskje Norwich er klubben? Det vil alltid dukke opp muligheter for spilletid for en som kan spille langs hele forsvarslinja. Det blir uansett spennende å se hvor det blir av Carl når ligafotballen sparkes igang igjen.

Link to comment
Share on other sites

Helt ærlig, så har jeg liten tro på at han holder PL nivå nå eller etter en oppkjøringsperiode med oss. Gutten kommer tross alt fra en klubb, som holder til itredje nivå i England. Wenger er ekspert i å dyrke talenter og har nok sett noe i han men, er nok ikke PL mat før sesongen12/13. Kanskje meningen er at det er han som skal erstatte Clichy etter neste sesong, ser jo ut til at han blir en sesong til?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Noen som vet noe mere om skaden til Jenkinson? Håper ikke han er lenge ute. Er utrolig fornøyd med hva jeg har sett av han i de siste par kampene. Liker typen. Innleggsfot har han også, noe som er mangelvare.

 

Helt enig. God innstilling og masse å gå på. Fin innleggsfot.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Det tar seg opp med Jenkinson etterhvert. I dag leverte han en kjempekamp, med flere gode innlegg enn Clichy hadde i 6 år i Arsenaltrøya. Hard jobbing og gode en mot en situasjoner i dag. Håper virkelig han fortsetter den fine utviklingen framover, så får vi håpe at Wenger har skutt gullfuglen igjen! Det mest positive med Jenkinson er at han mest sannsynlig blir ut karrieren om han blir suksess i Arsenal. Var vell season-ticket holder forrige sesong?

Link to comment
Share on other sites

Jenkinson må ha den beste innleggsfoten i klubben. Kommer ikke på noen som har vist seg bedre enn han i det siste. Slår klasseinnlegg på klasseinnlegg, og synd han ikke får noen assist idag, for er lenge siden jeg har sett noe lignende. Defensivt har han litt å gå på, men syns ikke han gjorde noen dum figur idag. At han er en gooner gjør ikke tingene litt verre. En framtidig høyreflanke med Jenkinson og Chamberlain blir meget bra!

Link to comment
Share on other sites

Det tar seg opp med Jenkinson etterhvert. I dag leverte han en kjempekamp, med flere gode innlegg enn Clichy hadde i 6 år i Arsenaltrøya. Hard jobbing og gode en mot en situasjoner i dag. Håper virkelig han fortsetter den fine utviklingen framover, så får vi håpe at Wenger har skutt gullfuglen igjen! Det mest positive med Jenkinson er at han mest sannsynlig blir ut karrieren om han blir suksess i Arsenal. Var vell season-ticket holder forrige sesong?

 

Han overbeviser. Hatt litt motgang, men løftet seg. På tross av sine unge alder.

Har savnet gode og farlige innlegg i mange år.

Han leverer og gir alt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...