Jump to content

Héctor Bellerín Moruno


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Forhåpentligvis en fremtidig legende. Håper han gjør som Zanetti og blir så lenge beina holder.

 

Fantastisk spiller og virker også som en fantastisk fyr.

 

Pep og City kan for øvrig brenne. Sistnevnte er vant til å "sope opp" de spillerene han har ønsket i ligaene han har vært, men det er adskillig vanskeligere i England enn i Spania og Tyskland.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • 1 year later...

Hvis ryktene som sies stemmer… så er jeg skuffet over Bellerin… han nekter alle overganger uansett så lenge det ikke er Betis. Samtidig nekter Betis å kjøpe han siden de vet han bare nekter alt som skjer og forsøker å få Arsenal til å terminere kontrakt så han får viljen sin.

det er i slike tilfeller jeg tenker at man like gjerne kan la de trene for seg selv eller henge med u18 det siste året sitt. 

Link to comment
Share on other sites

Tror dette er sant. Dette har pågått for lenge nå, med for mye røyk til at det ikke er noe sannhet i dette.

La han trene alene. Fortjener ikke engang å trene med U18 laget. Vil ikke at hans holdninger skal smitte over på de.

Link to comment
Share on other sites

At Betis nekter å betale noe er helt flaut, penger har de nok av. Bellerin er verdt 15 mill pund minst. 

Og om det stemmer at han nekter alt annet og prøver å tvinge fram terminering sammen med betis kommer han alltid til å bli husket av arsenalfans som en rotte. Får håpe det ikke skjer. Ødelegger alt av status han noen gang har hatt. 

Bare ser på innlegget til StefanB litt lenger opp hvilken status han hadde blant arsenalfans.

Edited by Pirès#7
Link to comment
Share on other sites

Bellerin var en meget god spiller for oss, er fortatt en habil spiller, men kanskje ikke for et topplag i PL. Han virker også som en meget oppegående fyr, som ikke bare bruker dagen på fotball og fifa. Merker jeg virkelig liker fyren, hva som skjer nå med han er jeg usikker på. Nekter han å trene? Nekter han å dra til andre klubber? Jeg vet ikke, men han vil tydeligvis til Betis, hvor han hadde en flott sesong. At betis må betale noe for han ser jeg på som selvsagt, her burde Arsenal være behjelpelige til å finne en løsning vi alle kan leve med 

Edited by bergkampje
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Pirès#7 said:

At Betis nekter å betale noe er helt flaut, penger har de nok av. Bellerin er verdt 15 mill pund minst. 

Og om det stemmer at han nekter alt annet og prøver å tvinge fram terminering sammen med betis kommer han alltid til å bli husket av arsenalfans som en rotte. Får håpe det ikke skjer. Ødelegger alt av status han noen gang har hatt. 

Bare ser på innlegget til StefanB litt lenger opp hvilken status han hadde blant arsenalfans.

Bestod sliter økonomisk - og har problemer med å registrere spillere 

 

Bellerin har vært en flott spiller og ambassadør for oss. La ham dra

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ben Elfen said:

Bestod sliter økonomisk - og har problemer med å registrere spillere 

Betis sliter også økonomisk, og har problemer med å registrere spillere. Ikke hørt om Bestod forresten, hvilken liga spiller de i? 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ben Elfen said:

Bestod sliter økonomisk - og har problemer med å registrere spillere 

 

Bellerin har vært en flott spiller og ambassadør for oss. La ham dra

Synd. Da får de selge noen for å få råd. De har kjøpt spillere for 20 mill i sommer, så helt tomt er det ikke. Men skal ikke tape penger og gi spillere bort gratis for å være snill. Det er ikke en barnehage som drives.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...