Jump to content

Stewart Downing


1Bergkamp0

Recommended Posts

Faktisk har det seg slik at Real Madrid, Chelsea, United o.l. ikke er ute etter en kantspiller i sommer. Det er faktisk kun oss, Tottenham og Liverpool av de større gutta som er interessert i Mata. Barcelona har allerede gått for Sanchez og vil dermed ikke gå etter Mata.

 

Og når det gjelder Tottenham og Liverpool så er jeg ikke i tvil om at vi vil vinne kampen hvis vi faktisk la inn et bud som klubben aksepterte.

 

Mata er forøvrig også kun på £30,000 i uka og vil derfor heller ikke bryte noe med lønningsstrukturen vi har i klubben.

 

En slik talentfull spanjol, vil alltid være i sikte for de store gribbene i hjemlandet. Historien viser at de har kjøpt dyre spillere tidligere, uten å hatt noen særlig fornuftig plan.

Jeg kan ikke tro, at det er kun tre klubber i en slik størrelse, som vil by på han om det starter et bud. Muligens har du rett, men da må det være historisk med en slik "hypa" spiller i disse tider......

Link to comment
Share on other sites

En slik talentfull spanjol, vil alltid være i sikte for de store gribbene i hjemlandet. Historien viser at de har kjøpt dyre spillere tidligere, uten å hatt noen særlig fornuftig plan.

Jeg kan ikke tro, at det er kun tre klubber i en slik størrelse, som vil by på han om det starter et bud. Muligens har du rett, men da må det være historisk med en slik "hypa" spiller i disse tider......

Tja, Real Madrid og Barcelona er jo travelt opptatt på andre fronter om dagen. Derfor det kan være lurt å hente Mata nå. Venter man så kan det hende at prisen på f.eks Sanchez gjør at Mata blir et alternativ for Barcelona

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...