Jump to content

2011.05.22 Fulham B


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Da var den sesongen ferdig. Nå venter en velfortjent ferie for alle spillerne! ;) Wenger anbefales på det sterkeste å ikke ta ut noe ferie i nærmeste fremtid.

 

Utrolig skuffet over denne avslutningen på sesongen. Fra fire teoretiske muligheter til å ende opp med null komma niks.

 

For min del kan han ta ferie forever! VILLAS BOAS!!!!!

 

Arsenal the only team to finish 4th in a 2 horse race!

 

Ikke har vi sentrale midtbanefolk til å spille 4-4-2, forsvaret suger uansett formasjon, vingene er for lite terror til at vi kan spille med en spiss men det er eneste måte vi er noen lunde stabil på midten.. Da det endelig ble bestemt at vi kansje hadde en keeper begynte han og å bli lei i stilen..

Link to comment
Share on other sites

Season over og vi ender på en skuffende 4. plass etter å ha holdt topp 2 og 3 nærmest hele sesongen.

Dette må vel være den verste sesongavslutningen på mange år og samtidig den dårligste sesongen poengmessig siden 05/06?

 

Kampen i dag synes jeg vi spilte en ok 1.omgang og Van Persie viser seg fram som målmaskin igjen. Det er derimot bare vondt å se på hvor clueless vi er i forsvarsspillet.

Samhandlingen fungerer ikke i det hele tatt og de prøver å sette spillere i offside når de ikke kan det. Ser flere kritiserer Vermaelen i dag, men jeg vil si det er Djourou som er den ubesluttsomme baki der.

Han har vært svak og frykelig uryddig de siste kampene.

I tillegg står backene etter min mening alt for høyt og den berømte balansen forsvinner totalt. Merket samtidig at vi savnet Song i dag.

 

2. omgang ble ikke noe bedre, selv om vi roter inn et mål på slutten. Men irriterende å se at gutta nærmest gir opp og knapt skaper noe siste halvtimen av kampen mot et Fulham-lag vi bør egentlig slå greit.

Nasri har vist et kroppsspråk og vært sur de siste 2 mnd. og presterer å kjefte på Arshavin som faktisk prøver å skyte. Utrolig unødvendig!

 

Fansen roper etter pengebruk og jeg er enig i at det må nye spillere inn og noen ut, men hvis ikke den mentale biten og den defensive strukturen er på plass spiller det liten rolle hvem vi har på banen. Dette må Wenger ta tak i.

Link to comment
Share on other sites

Det som er litt utrolig er at brukere her er overasket over at vi ikke tok trofeer denne sesongen. Ja vi var i en veldig god posisjon, men det er da strengt talt blitt en vane å se Arsenal rakne totalt på vårsesongen. Det som gjør denne værre enn foregående er at i år har vi ikke vunnet kamper, selv etter at kampen om ligagullet var tapt. Støtter meg opp om bergkampje, det skal bli godt med sommerferie, og så er det bare å grue seg til fortsettelsen av silly-season. Nok en sommer med skuffelser?

 

Helt enig! Man kan jo stille klokka etter når Arsenal begynner å rakne.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke mange sjanser vi har imot oss iløpet av kampene, likevel klarer vi å slippe inn 2-3 mål HVER

bidige gang.. Unbe(fucking)lievable ! Det er nesten fælt å si det, men i det siste har Djourou minnet meg forderdelig mye om Senderos.. Virker å være

heeelt i tåkeland

Link to comment
Share on other sites

Det som er litt utrolig er at brukere her er overasket over at vi ikke tok trofeer denne sesongen. Ja vi var i en veldig god posisjon, men det er da strengt talt blitt en vane å se Arsenal rakne totalt på vårsesongen. Det som gjør denne værre enn foregående er at i år har vi ikke vunnet kamper, selv etter at kampen om ligagullet var tapt.

 

Mulig du hadde min kommentar lenger opp om fire teoretiske sjanser i bakhodet når du skrev denne. Personlig hadde jeg klokketro på ligacupen mot B'ham. De tre øvrige var en fjern bonus. :rolleyes:

 

 

Utrolig!

Link to comment
Share on other sites

Mulig du hadde min kommentar lenger opp om fire teoretiske sjanser i bakhodet når du skrev denne. Personlig hadde jeg klokketro på ligacupen mot B'ham. De tre øvrige var en fjern bonus. :D

Utrolig!

 

Vi har vært det 3 dårligste lage etter nyttår fram til liga slutt i PL leste jeg og det er veldig beskymringsfull.

 

Lurer på hva Wenger har å si om denne sessongen i sin helhet :rolleyes:

 

Husker Wenger var stor i kjeften da vi lå på 2 plass og kritiserte de Arsenal fansa som kritiserte Wenger og den dårligste innsattsen, at han menta at Wenger hade gjort en bra sessong.

 

Nå tenker jeg pipa har fått en annen lyd ja Wenger, håper han nå skjønner nå at han må bruke penger på spillere som styrker Arsenal veldig mye. Nei nå må Wenger bare bite i det sure eple og inse at det idotiske proskjete hans har misslykka med glans i flere år nå. Bare ikke de beste spillerne stikker fra klubben, Wenger har en stor jobb foran seg. At han må klare å holde på de beste spilleren og sammtidig hente spillere som vil styrke Arsenal ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi har vært det 3 dårligste lage etter nyttår fram til liga slutt i PL leste jeg og det er veldig beskymringsfull.

Da har du lest feil. Vi hadde en meget god periode i januar/februar og var sammen med Liverpool ligaens formlag et stykke ut i mars. Det er på de 10 siste at vi har vært blant de aller dårligste.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje ikke så overraskende, men poster det likevel :

 

It had been the intention of Wilshere to play in the (U 21) tournament but evidence presented to him and the FA by Arsenal has convinced him that it may be a risk too far. His playing-time statistics measured by the computer software Prozone have revealed that he is covering much less ground in matches than he was at the start of the season, making him a prime candidate to sustain a bad injury

Link to comment
Share on other sites

Da har du lest feil. Vi hadde en meget god periode i januar/februar og var sammen med Liverpool ligaens formlag et stykke ut i mars. Det er på de 10 siste at vi har vært blant de aller dårligste.

Nei de siste 2 mnd var det jeg burde sakt at Arsenal var det 3 dårliste laget i PL :D

 

Er vel nesten bare Westham så var være :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Mulig du hadde min kommentar lenger opp om fire teoretiske sjanser i bakhodet når du skrev denne. Personlig hadde jeg klokketro på ligacupen mot B'ham. De tre øvrige var en fjern bonus. :rolleyes:

 

Nei, den kommentaren var vel mer rettet mot de som blir tror Arsenal tar fire trofeer hvert år.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...