Jump to content

2011.05.22 Fulham B


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Dette laget her er jo ikke i stand til å score mål.

 

Hadde vi ikke stilt med 4-4-2 hadde vi ikke engang hatt et mål, men man kan banne på at Fulham fortsatt ville hatt minst 2.

Link to comment
Share on other sites

Klarer ikke å se for meg at Wenger forblir Arsenal manager neste sesong hvis han ikke gjør noen alvorlige grep i sommer og dette laget tar en tittel neste sesong.

 

Pent mål av Walcott.

Link to comment
Share on other sites

Det var hardt skyts fra den kanten!

 

Når du tar ord som skammelig og trist i din munn ER det virkelig slik ;)

Trodde aldri jeg skulle bruke slike ord heller, men dette er helt grusomt. På banen i dag er det 4 spillere som får godkjent og ingen av dem er britiske eller østeuropeere

Link to comment
Share on other sites

Trodde aldri jeg skulle bruke slike ord heller, men dette er helt grusomt. På banen i dag er det 4 spillere som får godkjent og ingen av dem er britiske eller østeuropeere

 

Walcott får godkjent. Ramsey, Gibbs og Wilshere derimot får ikke det.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke ofte man gleder seg over at det er pause i Premier League mellom mai/juni - August, men i år merker jeg det trengs.

 

Vi får gjøre som vi har gjort de siste årene; Glemme sesongen som nettopp er over, som i forøvrig skulle sikre oss et par trofeer, samtidig som vi så optimistisk tror at sommeren skal gjøre laget i vårt hjerte forsterket, sammspilt og stabilisert, samt utvilt og klar til å vinne trofeer neste år!

 

Der kom en reduseringen, en scoring på slutten, hadde det bare vært slik i et par av de siste kampene i år, hadde vi vært seriemester, men slik er det altså ikke, kanskje neste sesong?

 

Arsenal forever!

Link to comment
Share on other sites

jaja, jeg gleder meg ihvertfall til sesongen er over, synd at spillerne på banen har hatt lik innstilling siden tapet i ligacupfinalen. My god dette er dårlig. Trenger virkelig arsenal-pause nå i en måneds tid, for dette gjør meg egentlig bare sur, trist, irritert. Håper det kommer et par gledelige nyheter i sommer når det kommer til transfers, og da mener jeg både inn og ut, noen spillere må nok komme seg videre, så får vi håpe vi kan få inn noen gode spillere. På trenersiden har jeg fortsatt trua på Wenger, men den varer heller ikke evig, neste sesong MÅ det faktisk bli trofeer, ellers henger jobben i en tynn tråd. Kanskje hente inn noen forsterkninger på trenersiden og? Forsvarstrener anyone?

Link to comment
Share on other sites

(Stefan B @ May 22 2011, 06:54 PM)

Som Bergkampje nevner så skal det for første gang på mange år blir deilig at sesongen er over.

 

For et rent helvete de siste 3 månedene har vært.

Støttes, tror vi har tatt mindre poeng enn alle bunnlagene, med unntak av Blackpool. På siste 10 altså

Link to comment
Share on other sites

Trodde aldri jeg skulle bruke slike ord heller, men dette er helt grusomt. På banen i dag er det 4 spillere som får godkjent og ingen av dem er britiske eller østeuropeere

Skal da nevnes at vi er det eneste laget som forventer at 20år gamle skolegutter skal styre skuta

Link to comment
Share on other sites

Da var den sesongen ferdig. Nå venter en velfortjent ferie for alle spillerne! ;) Wenger anbefales på det sterkeste å ikke ta ut noe ferie i nærmeste fremtid.

 

Utrolig skuffet over denne avslutningen på sesongen. Fra fire teoretiske muligheter til å ende opp med null komma niks.

Link to comment
Share on other sites

Da er sesongen over og takk for det. Nå har de siste månedene vært et helvete for oss supportere. Nå begynner Silly Season, men det har aldri vært mye aktivitet for vår del under Wenger. Vi trenger et sentralt anker på midtbanen, det er vår største svakhet som jeg ser det.

Link to comment
Share on other sites

'Spend some fucking money!' ruver blant Arsenal-supporterne, som er tydelig misfornøyde med Wengers spillerinvesteringer.

 

Takk og pris for at Walcott putter der.

 

Ja nå føler nok Wenger presse at det blir flere å flere Arsenal fans som er jævla missfornøyd med hva Wenger driver med. Det har vært en kattastrofe at en sessong de siste 2 mnd, å nå har de fleste Arsenal fans fått nok av hva Wenger å den iditotiske prosjekte hans, han har hatt 6 år på seg og denne sessongen har vært den værste kolappsen av et Arsenal lag under Wenger. Fra å lede ligan noen dager til å ramle helt nede på 4 plass med tottenham bare 4 poeng bak oss, hadde det vært 3-4 kamper til kunne de gått forbe Arsenal med den dårlige innstillinga Arsenal spillerne har hatt de siste mnd. City oppe på samme poeng sum som Chelsea er jo bra gjort, av et lag som lå langt bak Arsenal på poeng for noen mnd side.

 

Da er sessongen over å det blir en spendende sommer å se hva Arsenal styre å Wenger gjør nå etter han nå burde ser allvoret i dette at Arsenal må styre laget kraftig før neste sessong.

 

Når vi vet at alle de andre topplaga pluss Tottenham og Liverpool også vil kjøpe inn spillere for å styre laget kraftig for å utfordre Man UTd om liga gullet ;)

Link to comment
Share on other sites

Det som er litt utrolig er at brukere her er overasket over at vi ikke tok trofeer denne sesongen. Ja vi var i en veldig god posisjon, men det er da strengt talt blitt en vane å se Arsenal rakne totalt på vårsesongen. Det som gjør denne værre enn foregående er at i år har vi ikke vunnet kamper, selv etter at kampen om ligagullet var tapt. Støtter meg opp om bergkampje, det skal bli godt med sommerferie, og så er det bare å grue seg til fortsettelsen av silly-season. Nok en sommer med skuffelser?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...