Verminator5 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Denne omgangen har fortalt meg følgende (som jeg også har mistenkt tidligere) -Det finnes ingen verdige makkere til Vermaelen i klubben -Chamakh og RvP samme i 4-4-2 kan bli veldig spennende -Wengers tradisjon med å sette sentrale midtbanespillere på vingen går sjeldent bra. Vi mangler klassiske vinger! -En av gamlegutta fra Grahams solide forsvarsfirer må lære dagens forsvarsfirer å jobbe sammen. -Vi er stort sett best MED ball -Vermaelens passningsfot og Chamakhs hodestyrke er en giftig kombinasjon. Resten av gutta må ligge tettere Chamakh når de lange ballene kommer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dannialdo Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Den går jo heller ikke på tv.. City leder, kvalikk neste år... Hvor ser du Arsenal kampen da? Sumo? BOlten har vært den beste laget i 30 min og har hatt noen store sjangser Elmander klarte ikke skorte fra 7-8 meter skyt rett på Keeper oppe, hadde han satt den ned hadde Bolten leda. Siste 15 har City tatt over og en heldig skoring på hode der det blir ballen går i hode på en BOlten spiller og sprett helt oppe i krysett, lite flaks. Bolten tror jeg klarer å skore værfall et mål i andre om Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Denne omgangen har fortalt meg følgende (som jeg også har mistenkt tidligere) -Wengers tradisjon med å sette sentrale midtbanespillere på vingen går sjeldent bra. Vi mangler klassiske vinger! Hazard og Nzogbia! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted May 22, 2011 Author Report Share Posted May 22, 2011 Forventer scoring til oss i andre omgang, men lukter kvalik uansett......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Hazard og Nzogbia! Enig Ravenghost. N'Zogbia ville ikke vært så dyr og samtidig er han den spilleren i Premier League med mest dribblinger. Godt over 500 i årets sesong. Den nærmeste etter N'Zogbia var vel Nani med rundt 250. N'Zogbia og Hazard hadde vært herlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Hazard og Nzogbia! For eksempel! You get my point exactly Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Hvor ser du Arsenal kampen da? Sumo? BOlten har vært den beste laget i 30 min og har hatt noen store sjangser Elmander klarte ikke skorte fra 7-8 meter skyt rett på Keeper oppe, hadde han satt den ned hadde Bolten leda. Siste 15 har City tatt over og en heldig skoring på hode der det blir ballen går i hode på en BOlten spiller og sprett helt oppe i krysett, lite flaks. Bolten tror jeg klarer å skore værfall et mål i andre om Ballen går vel i hodet på en cityspiller... Lescott får ballen i hodet, og den lurer seg over keeper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted May 22, 2011 Author Report Share Posted May 22, 2011 Sissoko og Hazard, tror jeg vi sier Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Hazard og Nzogbia! Er vel begge venstre, men for all del er sånne kanter vi mangler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Er vel begge venstre, men for all del er sånne kanter vi mangler Nzogbia trives like godt på høyre... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Sissoko og Hazard, tror jeg vi sier Sissoko er vel strengt talt en helt annen spillertype enn N'Zogbia. Dette gjelder forøvrig alle fotballspillere ved navn Sissoko som jeg er kjent med Edit: Jepp N'Zogbia kan spille på både venstre og høyre. Ville vært meget meget god backup/rotasjon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Hvor ser du Arsenal kampen da? Sumo? BOlten har vært den beste laget i 30 min og har hatt noen store sjangser Elmander klarte ikke skorte fra 7-8 meter skyt rett på Keeper oppe, hadde han satt den ned hadde Bolten leda. Siste 15 har City tatt over og en heldig skoring på hode der det blir ballen går i hode på en BOlten spiller og sprett helt oppe i krysett, lite flaks. Bolten tror jeg klarer å skore værfall et mål i andre om På Stream, pcen min tar maks en stream desverre. Snakket om N'zogbia; vil være en god signering, N'Zogbia og Parker ville vært fine signeringer som er vant til PL. Synd ingen av nedrykkslagene har en superstopper.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Come on Arsenal! Come on Bolton! Come on Tottenham! Come on Wigan! Come on Blackpool! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Bra dømming av Atkinson der. Hangeland er jo helt klart ute etter ballen.. Latterlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Come on Arsenal! Come on Bolton! Come on Tottenham! Come on Wigan! Come on Blackpool! Helt enig. Håper Wigan og Backpool holder seg Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Nært av Nasri! mye offtopic her idag, men om nedrykka står seg kunne vi hentet Parker, N'Zogbia og Dann for forholdsvis lave priser i sommer. Alle vil kjenne godt til Premier League og ale vil forsterke, kanskje med unntak av Dann, men syns han er god.. Makkeren Johnson er også et alternativ, dominerende stoppere som ikke legger noe i mellom, vil såklart være bedre om Blackburn rykker ned så vi kan få sett på Samba og N'zonzi(194 høy) til billigere priser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Nært av Nasri! mye offtopic her idag, men om nedrykka står seg kunne vi hentet Parker, N'Zogbia og Dann for forholdsvis lave priser i sommer. Alle vil kjenne godt til Premier League og ale vil forsterke, kanskje med unntak av Dann, men syns han er god.. Dann er hvertfall bedre enn Squillaci. Enig ang. Parker og N'Zogbia Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 GOAAAAAAAAAAAAL!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted May 22, 2011 Author Report Share Posted May 22, 2011 ja............. 2-1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Hahaha. Må jo bare le!!!!!! Tror vi må ha ny keeper after all! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Nei, nå er det nok ræva forsvarsspill for i år. Jeg fortsetter med eksamensforberedelsene i stedet for å se på det tullet her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andfje Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Tror vi må ha en forsvarstrener jeg. Sommerens plan: Kun terpe defensivt, så kommer det offensive av seg selv. Det skulle jeg likt å se skje altså! EDIT: Blackpool leder 2-1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Vermaelen skal aldri i verden tape den jævla duellen der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dannialdo Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 ja vi må ha det dårligste forsvaret i PL av alle topplaga, Wenger der har du en stor jobb å gjøre. For virkelig håpe han kjøper noe spillere i sommer ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Sykt svakt spill av Arsenal. Nok en dag. Koser meg med Blackpool i stede... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.