Jump to content

2011.05.08 Stoke City B


Arsenalboy93

Recommended Posts

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 8 2011, 03:46 PM) 223718[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Lurer på hvordan det ville fungert om alle Arsenal spillere gikk etter hvor ballen landet og ikke var så opptatt av enkeltspillerene..

 

Jeg lurer mer på hvordan det ville fungert dersom vi hadde hatt fotballspillere som vet hvordan man skal forsvare seg, og dersom man hadde hatt fokus på deffensiv organisering.

 

Synes vi er temmelig lei offensivt og jeg, så med andre ord så er vi fucked!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Dette kan bety en endring i taktikken, men desverre så betyr det også Bendtner på kant. Mest sannsynligvis blir det Bendtner på høyre og Walcott på venstre. Chamakh på topp og van Persie litt mer tilbaketrukket.

Link to comment
Share on other sites

Dette kan bety en endring i taktikken, men desverre så betyr det også Bendtner på kant. Mest sannsynligvis blir det Bendtner på høyre og Walcott på venstre. Chamakh på topp og van Persie litt mer tilbaketrukket.

 

Skulle heller spilt slik som dette:

 

Song

 

Walcott - v. Persie - Wilshere

 

Chamakh - Bendtner

 

Bendtner på kanten er noe av det mest irriterende jeg ser..

Link to comment
Share on other sites

GRUSOMT! Begge målene skulle vært ungått og vi er ca. like farlige framme som en flue er mot et vepsebol. Man ser på spillerne at sesongen er over, disse siste kampene er bare "noe de må igjennom"... Skulle hatt trekk i lønn hele gjengen, inkludert trener apparatet.

Link to comment
Share on other sites

Og Arsenal svikter ikke! Akkurat som mot Liverpool og Bolton!

 

Djourou som var mannen som var hovedgrunnen til at vi var så gode defensivt fra høsten og til finalen i Carling Cupen har tydeligvis kommet på en nedtur! Kjipt, men han vil komme tilbake sterkere neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Djourou er den yngste av midtstopperne våre og har lenge vært plaget av skader. Senest ble han skadet mot Manchester United og man skal ikke se bort ifra at han spiller med en skade i dag.

 

Har aldri sett Djourou så svak som ved enkelte anledninger i dag og neste kamp håper jeg at Wenger starter med Koscielny - Vermaelen og lar Djourou få en tidlig sommerferie.

Link to comment
Share on other sites

:blink:-->

QUOTE(Stefan B @ May 8 2011, 04:45 PM) 223750[/snapback]

men han vil komme tilbake sterkere neste sesong.

 

Jeg er jaggu ikke så sikker lenger. Det virker for meg som at han overpresterte enormt i høst. Jeg tror dette er nivået vi muligens må forvente oss, og det gjør meg bekymret

Link to comment
Share on other sites

:blink:--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 8 2011, 04:45 PM) 223750[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

men han vil komme tilbake sterkere neste sesong.

Jeg er jaggu ikke så sikker lenger. Det virker for meg som at han overpresterte enormt i høst. Jeg tror dette er nivået vi muligens må forvente oss, og det gjør meg bekymret

 

Djourou spilte nok på sitt beste i høst ja, men tror ikke han overpresterte. Fyren har et meget meget høyt toppnivå. Før Arsenal tapte mot Bolton hadde Djourou 31-32 kamper for Arsenal i Premier League på rad uten å tape og det er nok ikke tilfeldig heller.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...