Jump to content

Årets spiller 2011


Ravenghost

Recommended Posts

Hadde kåringen vært før jul, hadde det nok stått mellom Nani, Nasri og Bale.

Felles for alle de, er at de har vært langt svakere etter jul.

Hva står man igjen med da?

Skal man ta toppscoreren, som kun scorer ca hver femte kamp (3-4 mål i hver av de)?

Skal man ta den store overraskelsen, Charlie Adam, eller er det bare slik at han har vært god i forhold til forventningene?

Jeg synes kåringen er ganske åpen, om enn ikke like åpen som i fjor, da av en eller annen merkelig grunn Giggs stakk av med seieren. (Giggs fikk nok den som en slags "lang ogg tro tjeneste"-pris, men uansett).

Eneste jeg kan tenke meg som gjerne kan vinne prisen for årets spiller, må dessverre bli EvDSaar...

Hva mener dere?

Link to comment
Share on other sites

Giggs vant i 2008/09, Rooney vant i fjor.

 

Van der Sar er vel ikke nominert engang?

 

Tipper at Vidic stikker av med denne - fortjent er det også. Men man skal huske på at spillerne stemte i januar, altså på et tidspunkt hvor Nasri akkurat hadde hatt sin beste periode denne sesongen, så hvem vet hva som skjer.

Link to comment
Share on other sites

Van Der Sar tror jeg ikke er nominert. Syns uansett at det er han som har vært årets beste spiller. Han er hovedgrunnen til at United topper, og mest sannsynlig vinner, Premier League. Men det virker som det er veldig åpent i år. Hadde virkelig vært morsomt om Nasri hadde vunnet, han herjet jo med absolutt alle forsvarsspillere en periode før nyttår.

Link to comment
Share on other sites

Årets vits: Nani nominert til årets unge spiller!

Kan liksågodt nominere Lehmann, vandSaar osv

Nani er født i 1986! Altså 25 år i år. Får da være grenser for hvor lenge man kan regnes som ung i fotball. Er grensen 25, så er det jo komplett latterlig. Burde vært 21 da sesongen starter (spillere født 1989 eller senere)

Link to comment
Share on other sites

Maks 23 år i det året sesongen starter mener jeg burde være grensen for "ung". Når man fyller 24-25 så er man ikke ung innen fotballen.

 

Nani har helt klart vært meget god, men et "ungt talent" er han hvertfall ikke lenger og det samme påpekte jeg med Wayne Rooney i fjor.. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...