Jump to content

2011.03.08 Barcelona B


Mr Chapman

Recommended Posts

Jeg tror ikke Denilson blir utelatt. HVis både VP og Cesc blir med blir det Rosicky eller Eboue som ofres. Tror faktisk det er en stor mulighet for at Denilson starter i morgen.

 

Jeg håper ikke Denilson starter, men han kan faktisk vise seg og bli en veldig viktig innbytter imorgen hvis vi har et resultat vi trenger.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 457
  • Created
  • Last Reply

Jeg tror ikke Denilson blir utelatt. HVis både VP og Cesc blir med blir det Rosicky eller Eboue som ofres. Tror faktisk det er en stor mulighet for at Denilson starter i morgen.

Diaby blir ofret. Det mener jeg er feil, for hvis det er en ting vi kan ta Barca på i morgen, må det være dødballer. De har kun to spillere som har sjanse til å vinne en hodeduell (Abidal og Busquets), mens vi har mulighet til å stille med 5-6 spillere av samme kaliber

Link to comment
Share on other sites

Wenger om van Persie.

 

Now Van Persie has made the trip to Barcelona the manager insists he isn’t there to make up the numbers, but says he is undecided as to whether he will feature.

 

“He is here as a player,” said Wenger. “He will have a possible test tomorrow.

 

“We are 19 here in the squad. Whether Van Persie will be included has not been decided yet.

 

“He has made quick progress in the last three days. When I spoke [with him] this [Monday] morning he was really unlikely to travel. [but] he wanted to have a go.

 

“We made a test and it was quite positive. We will see how he responds to that and I will make a decision tomorrow [Tuesday] morning.

 

“We will not take a gamble in a game of that importance. So he will have to be fit or not fit.”

Link to comment
Share on other sites

Nå er troen på seier tilbake!!! Er en odds på 9 på unibet, så det er verdt å prøve :D

Ville definitivt satt en hundrings på den om jeg hadde hatt penger(Om walcott hadde deltatt hadd ejeg satt en tusenlapp! Hans hurtighet ville blitt vitalt i kontringer mot det tvilsomme midtforsvaret Milito og Abidal) Det typiske nå ville vært at Milito har en kjempekamp, noe han vel ikke har hatt på et par år.. Og at unggutten Thiago kommer inn og viser at han er et stjerneskudd. Eller en svak kamp av den som spiller av Denilson og Diaby,

Link to comment
Share on other sites

Tipper Chamakh eller Gibbs ryker om Van Persie er med :D

Van Persie vil kunne utnytte bedre enn Bendtner at Pique og Puyol mangler.

Tipper at Mascherano eller Keita får spille i morgen, og at Busquets spiller stopper med Abidal

Link to comment
Share on other sites

For en fantastisk dag! Jeg er på Finnmarka på fiske og vi lastet i båten i natt,og ble solgt til Honningsvåg! Det betyr att jeg og resten av Goonerne ombord får sett kampen på pub i kveld :D Har en godfølelse for kampen i dag jeg.Kan Wenger en sjelden gang være en taktikker? Vi må være litt ufine i spillestilen,bruke Bendtners fysikk og håper på att 3mann på midtbanen har dagen sin..

Uansett så er det viktigste i kampen å få Messi ut av den! Da går vi videre..Blir spennede å se hvilket midtstopperpar Barcelona stiller med..

 

Alt kan skje ikveld! Lykke til folkens!

Link to comment
Share on other sites

jeg mener kampen mot west brom er viktigere og at både han og cesc bør spares i denne kampen dersom de ikke er 100%. Spes RvP som er laget av papp er jeg meget lite keen skal utpå der. Vi har ikke stor/god nok stall til å være med i alle ligaer. Og nå som vi er så nærme PL tittelen bør alt fokus settes inn der. Det samme gjelder fa cupen mot man u. La reservene spille den. LAget kan klare dette uten rvp

Link to comment
Share on other sites

jeg mener kampen mot west brom er viktigere og at både han og cesc bør spares i denne kampen dersom de ikke er 100%. Spes RvP som er laget av papp er jeg meget lite keen skal utpå der. Vi har ikke stor/god nok stall til å være med i alle ligaer. Og nå som vi er så nærme PL tittelen bør alt fokus settes inn der. Det samme gjelder fa cupen mot man u. La reservene spille den. LAget kan klare dette uten rvp

 

Interessant ståsted.

 

I følge Wengers uttalelser, som jeg velger å tro på, vil han ikke gamble med halvskadde spillere i denne kampen. Om det viser seg å være forsvarlig å spille med enten RvP eller Fabregas eller begge to, synes jeg absolutt ikke vi skal spare på dem. At vi faktisk har stor og god nok "spillerstall" til å konkurrere i alle cuper synes jeg vi allerede har bevist. Om vi vil fortsette å konkurrere i årets CL avhenger av den ene kampen i kveld, som vi har et godt utgangspunkt for å kunne komme oss videre fra. Hinderet er fremdeles stort, men om vi klarer det, er ikke veien helt frem lang. Personlig vil jeg naturligvis heller at Arsenal vinner bare PL enn bare CL. Men så lenge vi har muligheten til å klare begge deler, bør vi satse like hardt i begge to.

Link to comment
Share on other sites

Og for å dra i gang litt spekulasjoner; Arsenal.com har en bildeserie i dag hvor troppen trener før Barca-kampen. RvP er med på mange av bildene! Er jo lov å håpe..

 

Jeg får kanskje litt kjeft for å si dette :D men jeg håper Wenger sparer Persie idag.

Slik jeg ser det så skal det sinnsykt mye til for at vi skal klare å slå ut Barca ,,jeg har null niks tro på at det kommer til å skje.Skal du komme noen vei mot Barca så må du være bunnsolid i forsvar

,slik både Chelsea og Liverpool var i sine tidligere møter med Barca,,dette er vi ikke i nærheten av og være så jeg frykter at det fort kan bli mange baklengs.

 

Nei,,spar Persie så får vi kanskje beholde han i ligainnspurten,for gullet i serien har jeg mye større tru på,,men da må Persie være skadefri!

Link to comment
Share on other sites

Jeg får kanskje litt kjeft for å si dette :D men jeg håper Wenger sparer Persie idag.

Slik jeg ser det så skal det sinnsykt mye til for at vi skal klare å slå ut Barca ,,jeg har null niks tro på at det kommer til å skje.Skal du komme noen vei mot Barca så må du være bunnsolid i forsvar

,slik både Chelsea og Liverpool var i sine tidligere møter med Barca,,dette er vi ikke i nærheten av og være så jeg frykter at det fort kan bli mange baklengs.

 

Nei,,spar Persie så får vi kanskje beholde han i ligainnspurten,for gullet i serien har jeg mye større tru på,,men da må Persie være skadefri!

 

Tough Call dette. Hadde vært utrolig morsomt å slå ut katalanerne idag, og vi trenger en VP i slag for å få til nettopp det. Likevel vil det være dødsstøtet for PL innspurten å få han ute i lengre tid nå.

 

Jeg havner likevel på at VP må starte hvis han er frisk, men tror at når alt kommer til alt så vil Wenger spare han.

Link to comment
Share on other sites

Jeg får kanskje litt kjeft for å si dette :P men jeg håper Wenger sparer Persie idag.

Slik jeg ser det så skal det sinnsykt mye til for at vi skal klare å slå ut Barca ,,jeg har null niks tro på at det kommer til å skje.Skal du komme noen vei mot Barca så må du være bunnsolid i forsvar

,slik både Chelsea og Liverpool var i sine tidligere møter med Barca,,dette er vi ikke i nærheten av og være så jeg frykter at det fort kan bli mange baklengs.

 

Nei,,spar Persie så får vi kanskje beholde han i ligainnspurten,for gullet i serien har jeg mye større tru på,,men da må Persie være skadefri!

 

Kvifor skal det plutseleg bli mange baklengs? Vi slapp ein eitt mål på Emirates med det samme forsvaret.. Eg tippar 2-2, vi går vidare :D

Link to comment
Share on other sites

Wojscez - Sagna - Djourou - Koscielny - Clichy - Diaby - Wilshere - Cesc - Nasri - Rosicky - van Persie

subs: Almunia - Denilson - Squillaci - Eboue - Arshavin - Chamakh - Bendtner

Er dette laget vi stiller med. Gibbs ble den som ble utelatt av de som reiste nedover i så fall.

 

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 8 2011, 07:48 PM) 219314[/snapback]

Ja og jeg sitter med en følelse av at Wenger velger klokt i kveld.

Link to comment
Share on other sites

Er dette laget vi stiller med. Gibbs ble den som ble utelatt av de som reiste nedover i så fall.

 

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 8 2011, 07:48 PM) 219314[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

http://www.arsenal.com/news/news-archive/t...s-against-barca

 

Sykt. :D

 

Ja og jeg sitter med en følelse av at Wenger velger klokt i kveld.

 

I følge Skysport og Arseblog er dette laget ja.

Link to comment
Share on other sites

Herlig med RvP i startoppstillingen! Syns det er overraskende av Wenger å stille med Rosicky isteden for Arshavin. Tror det er et godt valg, Rosicky har vist en stigende formkurve, i tillegg er han sterke defansivt enn Arshavin. Gleder meg helt vanvittig til denne kampen. COME ON YOU ARSENAL!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...