Gooner For Life Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Deilig seier! Fin bursdagsgave dette Bra at Bendtner finner scoringsformen, men er dette noe han kan ta med videre i PL kamper ? Chamakh også, finn formen og du er igang igjen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Gibbs Wilshere Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Dagbladet.no: Gaël Clichy fastsatte sluttresultatet til 5-0 med en skrudd avslutning i lengste hjørne slik landsmannen Thierry Henry hadde for vane i glansdagene i «Gunners». Her må det være noe jeg ikke har fått med meg.. for meg så det ut som et klokkerent vristtreff Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kris-A Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Hmmm, kanskje vi bare skal drøye litt med å sparke Wenger? Ja, etter å ha slått Leyton Orient hjemme burde han få sjokoladepålegg og livstidskontrakt! (legger til at jeg aldri engang har tenkt at vi skal sparke Arsene) Fra spøk til revolver, flott gjennomkjøring til Lørdagen, da sitter jeg ringside! Håper dette målet er noe Chamakh kan bygge videre på, trenger han mot sesongavslutningen, frykter RvP blir lengre ute enn 3 uker Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Diaby hadde visstnok 69/69 pasninger i kveld, ganske imponerende! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuhi Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Er verdens beste keeper tilbake for fullt? Pass på Szcz, Almunia banker på døra nåå!!=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Diaby hadde visstnok 69/69 pasninger i kveld, ganske imponerende! Ja, det er bra, men han hadde flere svake driblingsforsøk, som endte med balltap. Syk teknikk denne mannen, men mangler mye på å forstå når det kan være lurt, eller er på tide, å slå fra seg ballen. Dagbladet.no: Her må det være noe jeg ikke har fått med meg.. for meg så det ut som et klokkerent vristtreff Liten tvil om det ja... http://www.101greatgoals.com/videodisplay/...orient-8649539/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dannialdo Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Bra gjennomført kamp men et lag som Leyton H er ikke så mye å skryte av å slå dem 5-0. Et lag som Arsenal skal slå et lag flere divisjoner under uten problemer. Ganske så sikker på Chelsea og Man Utd hadde banka det samme lage med flere mål Nei er nok kampene mot Barca og Man Utd borte som teller og vi kan for enne med at det er vi som taper med mange mål, med så mange skader vi begyner å få nå på de beste spillerene våres. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Ja, det er bra, men han hadde flere svake driblingsforsøk, som endte med balltap. Syk teknikk denne mannen, men mangler mye på å forstå når det kan være lurt, eller er på tide, å slå fra seg ballen. Haha Refser, skulle du ikke prøve å være snillere med guttene våre? Rakk ikke kampen pga motortrøbbel på vei hjem fra fjellet(For langt til å løpe:( ) men statistikken hans med 100% treffprosent er fantastisk! Anna statistikk om kampen: Vi har aldri tapt mot lavere motstand i FA cupen under Wenger 25/25 Det var 358 dager siden Bendtner sitt forrige hattrick (Mot Porto i CL i fjor) Det var flere pasninger enn i Barcakampen Leyton Orient hadde flere pasninger enn 13 av de 14 lagene som har besøkt oss på Emirates i år. Artig lesning fra Optajoe på Twitter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Fikk ikke sett kampen selv, og leter etter kommentarer på vår debutant Conor Henderson. Siden han ikke er nevnt mye, så tyder det vel på at gjorde en kamp på det jevne? Fint om noen av dere som så kampen kan gi en vurdering av hans debut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Fikk ikke sett kampen selv, og leter etter kommentarer på vår debutant Conor Henderson. Siden han ikke er nevnt mye, så tyder det vel på at gjorde en kamp på det jevne? Fint om noen av dere som så kampen kan gi en vurdering av hans debut. Du har vel beskrevet det selv, på det jevne. Han startet ute på venstrekanten og trekte inn sentralt inn i mellom. Han hadde ikke noe problem med å følge Orient-nivå. Ikke bedre enn at han var relativt anonym og ikke dårligere enn at han aldri gjorde seg negativt bemerket. Nå var dette milevis unna en jevnbyrdig kamp. Den endte 5-0 til tross for at midtbanetroikaen Diaby, Rosicky, Denilson i stor grad tilbragte kvelden med å gjøre piruetter rundt seg selv og hverandre så mulighetene for å utmerke seg på en negativ måte i hans posisjon var begrenset for å si det sånn. Det er noe der, og Conor Henderson er nok en kandidat for neste sensongs ligacup og/eller et utlån. Det er et stykke vei å gå ennå. Beskjeden, men relativt pasningssikker vil jeg oppsummere med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Nå var dette milevis unna en jevnbyrdig kamp. Den endte 5-0 til tross for at midtbanetroikaen Diaby, Rosicky, Denilson i stor grad tilbragte kvelden med å gjøre piruetter rundt seg selv og hverandre så mulighetene for å utmerke seg på en negativ måte i hans posisjon var begrenset for å si det sånn. Syns allikevel Rosicky leverte noe av det beste vi har sett av han på en stund. Endelig var det fremdrift i det han dreiv med og første målet var hans. En god respons på Bham kampen. Måtte Bendtner vise seg fra samme side mot Sunderland. Han var meget god igår og hadde 2 klasseavslutninger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Ganske så sikker på Chelsea og Man Utd hadde banka det samme lage med flere mål tja, ManU klarte så vidt å slå ut Crawley med et ikke mer reservepreget lag enn Arsenal stilte med i går... Umulig å sammenlikne på denne måten. for øvrig har du jo rett i at selv om det var en greit gjennomført kamp, og bra resultat, skal man ikke legge for mye i dette. Det viktige var at man fikk ristet av seg skuffelsen etter søndagen, og at spillere som blir viktige de kommende ukene med skadene på sentrale spillere fikk en god gjennomføring og spilt på seg litt selvtillit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Syns allikevel Rosicky leverte noe av det beste vi har sett av han på en stund. Endelig var det fremdrift i det han dreiv med og første målet var hans. En god respons på Bham kampen. Relativt sett kanskje, men sammenlignet med de to som kom inn (Nasri/Wilshere) så var det heller beskjedent i så måte etter min mening. Rosicky er ikke det han engang var, desverre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Grei gjennomkjøring for spillere som har vært ute eller er litt rustne. Diaby har det mest elegante driv med ball jeg har sett siden Zidane når det stemmer for ham. I går kunne han puttet et av årets flotteste mål hvis avslutningen hadde stått i stil til dragningene forut for skuddet. Håper han får en kanongjennomkjøring mot Sunderland slik at han kan gå være klar for Barca hvis Fab (Gud forby..) må stå over. Er heller ikke fremmed for å kjøre ham i en nesten rendyrket venstre hengende spissrolle med Arsh foran ham i den kampen. Barcas største svakhet er når forsvaret bli løpt mot, og der er han unik i dagens Arsenalstall. Da han enda sliter litt med å slippe ballen tidlig nok bør han ikke møte Barcas første presslinje som er den beste. Neste linje litt slappere i press og de fire bak får panikk... Håpet på det samme i fjor, men han måtte da bekle en mer defensiv rolle grunnet skadene på Gallas, Song og Fabregas. Nok om det. Kampen i går ga ellers to resultater: 1) Vi har en utrolig sterk stall (-hvor mange var igjen fra B`ham kampen?) som er meget jevn og som kan avlaste hverandre 2) Vi har spillere som viser evne til å nullstille etter et nederlag og som i tillegg viser glede over å spille i FA-cupen tiltross for omkamp og en motstander som ikke akkurat får hjertet til å banke hardt i brystet. Clichy som tar et 70 meters løp på 5-0 for å hindre en kontring viser lyst, vilje, overskudd og arbeidsmoral. Gledet meg stort. Kort og godt et bra resultat på en dag hvor jeg faktisk fryktet litt nerver og slapp holdning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arshavin Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Ja, etter å ha slått Leyton Orient hjemme burde han få sjokoladepålegg og livstidskontrakt! (legger til at jeg aldri engang har tenkt at vi skal sparke Arsene) Fra spøk til revolver, flott gjennomkjøring til Lørdagen, da sitter jeg ringside! Håper dette målet er noe Chamakh kan bygge videre på, trenger han mot sesongavslutningen, frykter RvP blir lengre ute enn 3 uker Er klar over at du ikke var deltager i hylekoret etter CC-finalen Kris-A, det var imidlertid en del av våre ustabile supportere som igjen mistet hodet da Du må ha en alle tiders god tur til Emirates til helgen, dette blir en usannsynlig viktig kamp og det blir viktig å få sette nervene i høyspenn på Sir Alex og gjengen, skal også bli veldig interessant å se hvordan utd responderer etter et nytt tap denne uken og hvordan de klarer seg uten Rio og Vidic på Anfield Road Er stygt redd for at du har helt rett vedr van Persie og skadefraværet fremover, jeg regner imidlertid med at det blir Bendtner som tar hans plass med Arshavin og Nasri på kantene, og det skulle bety at vi har en gulle god dekning selv med våre verdensstjerner ute. Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Haha Refser, skulle du ikke prøve å være snillere med guttene våre? Rakk ikke kampen pga motortrøbbel på vei hjem fra fjellet(For langt til å løpe:( ) men statistikken hans med 100% treffprosent er fantastisk! Anna statistikk om kampen: Vi har aldri tapt mot lavere motstand i FA cupen under Wenger 25/25 Det var 358 dager siden Bendtner sitt forrige hattrick (Mot Porto i CL i fjor) Det var flere pasninger enn i Barcakampen Leyton Orient hadde flere pasninger enn 13 av de 14 lagene som har besøkt oss på Emirates i år. Artig lesning fra Optajoe på Twitter. Synes da virkelig jeg har gjort et forsøk Bra å treffe på alle pasningene ja, men jeg mener han fortsatt har en lang vei å gå rent taktisk. Fjellvettregel 11: Hold deg hjemme før Arsenal-kamper! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Synes da virkelig jeg har gjort et forsøk Bra å treffe på alle pasningene ja, men jeg mener han fortsatt har en lang vei å gå rent taktisk. Fjellvettregel 11: Hold deg hjemme før Arsenal-kamper! Skal for all del holdes ut sesongen nå! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kris-A Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Er klar over at du ikke var deltager i hylekoret etter CC-finalen Kris-A, det var imidlertid en del av våre ustabile supportere som igjen mistet hodet da Du må ha en alle tiders god tur til Emirates til helgen, dette blir en usannsynlig viktig kamp og det blir viktig å få sette nervene i høyspenn på Sir Alex og gjengen, skal også bli veldig interessant å se hvordan utd responderer etter et nytt tap denne uken og hvordan de klarer seg uten Rio og Vidic på Anfield Road Er stygt redd for at du har helt rett vedr van Persie og skadefraværet fremover, jeg regner imidlertid med at det blir Bendtner som tar hans plass med Arshavin og Nasri på kantene, og det skulle bety at vi har en gulle god dekning selv med våre verdensstjerner ute. Takk skal du ha! Jeg skal gjøre mitt beste for å hjelpe gutta med å komme seg opp i ryggen på United Blir nok Bendtner ja, men når begge er i toppform foretrekker jeg Chamakh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.