Castor Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Myyyye bedre press på ballfører i andre omgang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Nå er lyset gått igjen. Hmmm. Fokus !! Stadige utfall er vel noe du har blitt vant til? Nå kan de vel snart koble ut hele pakka? Kan jo ikke rote bort dette? Edit: Wenger er hissig på byttene. Er vel litt å ta i med å sette inn disse tre? Rosicky så litt skada ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Er det ikke litt i dristigste laget å både sette inn Wilshere og Nasri? Er jo helt unøvdvendig å risikere skader på to så viktige spillere Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjervell Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Funstat: Diaby med treff på 69 av 69 pasninger. Brorparten gikk vel bakover på banen, men allikevel - ikke noe å si på pasningssikkerheten der i gården i kveld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabulous Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Clichy i en offensiv rolle på vingen, et framtidstrekk fra Wengers side? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 For en suser av Clichy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Clichy i en offensiv rolle på vingen, et framtidstrekk fra Wengers side? Lol. Der scorte han hvertfall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torstein182 Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Er det ikke litt i dristigste laget å både sette inn Wilshere og Nasri? Er jo helt unøvdvendig å risikere skader på to så viktige spillere Alternativa var Djourou, Arshavin eller Sagna. Me hadde bare nøkkelspelarar på benken Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjervell Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Døtte... Clichy-mål!?!? DET er ikke ofte å se... Hans andre mål for Arsenal, visstnok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabulous Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Hadde vært morro å dyrket Clichy i en offensiv rolle, tror han kunne blitt knallgod jeg. Han har fart, jobbe litt med teknikk og kant-teori så tror jeg han kunne bitt godt i fra seg. Som et alternativ litt med direktespillende alternativ til gutta vi allerede har der. Gibbs er ihvertfall framtida på back, i mine øyne.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Gibbs Wilshere Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Når ingen andre tør å avslutte, hvem trer fram? Clichy! Deilig mål, et ordentlig klokkerent treff Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Tåpelig gult kort å pådra seg der Clichy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Hadde håpet på et Chamakh mål nummer 2, men gutten er jo så jævlig uegoistisk at jeg nesten blir dårlig. Samtidig som de gangene han gjør et meget godt løp så får han aldri ballen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torstein182 Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Grei seier. Men alle angrep er jo farlige med Squilacci bak der. Har aldri sett ein dårligare midtstoppar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Flotte scoringer og jobben gjort. Mer er det ikke, men det er vel nok for i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 grei treningsøkt, der laget fikk reist seg etter det pinlige tapet mot Birmingham og spilt på seg litt selvtillit. Mange av de offensive spillerne som viste positive tendenser. Men fortsatt bekymret over hvor mange sjanser de lot Orient få. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikl02 Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Har aldri sett Squilacci så dårlig som idag, Miguel ser faktisk ut som en mer solid stopper. skulle trodd rollene var omvendt, at Squi var unggutten og Miguel den erfarne. Ellers leverer vi en solid kamp og gjør ikke mer enn vi må, men det er betryggende å se et rent andrelag vinne med så god margin. Deilig med Chamakh mål, moro med Clichy mål og bra av Bendtner med sitt hattrick. flotte mål alle tre, inkl. straffa. Dog syns jeg attituden til Bendtner var litt kjip idag, han virka cocky og arrogant. Innleggsfoten til Henderson er også spennende! Denilson er dårlig idag syns jeg, og Diaby ok til han byttes ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arshavin Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Hmmm, kanskje vi bare skal drøye litt med å sparke Wenger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian96 Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Grei gjennomkjøring, godt for både dansken og Chamakh. Miquel fortsetter å vise fantastisk ro med ballen. Herlig med Clichy scoring, er ikke ofte du ser! Syns også Mozart virket mye kvikkere idag en han har gjort i det siste. Nå er det bare å glede seg til Sunderland kamp til helga, også får vi håpe på at Bendtner fortsetter å score mål Proud to be a Gooner! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjervell Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Har aldri sett Squilacci så dårlig som idag, Miguel ser faktisk ut som en mer solid stopper. skulle trodd rollene var omvendt, at Squi var unggutten og Miguel den erfarne. Ellers leverer vi en solid kamp og gjør ikke mer enn vi må, men det er betryggende å se et rent andrelag vinne med så god margin. Deilig med Chamakh mål, moro med Clichy mål og bra av Bendtner med sitt hattrick. flotte mål alle tre, inkl. straffa. Dog syns jeg attituden til Bendtner var litt kjip idag, han virka cocky og arrogant. Innleggsfoten til Henderson er også spennende! Denilson er dårlig idag syns jeg, og Diaby ok til han byttes ut. Solid kamp - grei seier. Man ser tydelig at disse ikke spiller altfor mye sammen i første omgang. Løp og pasninger var dårlig koordinert og det ble mye spill på fot. Interessant at man kan bedømme spillere så forskjellig - jeg synes Squillaci gjør en helt grei kamp. Gjør noen bra ting, og gjør noen feil. Denilson synes jeg snarere var god enn dårlig. Men there you have it - hver mann sin bedømmelse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 I Fabregas' fravær blir det svært viktig å holde Diaby frisk. Godt å se ham tilbake! Ellers håper jeg Gibbs og Clichy bekler venstresiden mot Barcelona. Der trenger vi løpskapasitet og høy arbeidsmoral. De to har begge deler, og kan kontre på skift. Efter søndagens skuffelse kunne vi ikke bedt om en bedre midtuke. Rosickys skade er eneste skår i gleden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
relars Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 grei 5-0 seier uten å imponere nevneverdig? blir helt annet tempo i kampen når Nasri,wilshere og Clichy kommer inn. mye rusk i stallen idag som ikke imponerer når de har sjansen som Denilson,Rosicky og Chamakh og squillaci. veldig skuffende! virker som denilson ikke tørr å slå en offansiv passning chamakh scorer og det er vel egentlig det. squillaci er langt ifra 1.lags materialle, ser jo til tider ut til at det er miquel som er den mst rutinerte av de to og vi er faktisk veldig hldige som slipper baklengs! men grei re-bounce fra søndagen, og vi får glede oss over hat-tricket til Bendtner og susern til Clichy!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikl02 Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Solid kamp - grei seier. Man ser tydelig at disse ikke spiller altfor mye sammen i første omgang. Løp og pasninger var dårlig koordinert og det ble mye spill på fot. Interessant at man kan bedømme spillere så forskjellig - jeg synes Squillaci gjør en helt grei kamp. Gjør noen bra ting, og gjør noen feil. Denilson synes jeg snarere var god enn dårlig. Men there you have it - hver mann sin bedømmelse Hm, merkelig. Syns Denilson mister baller ofte, og kun spiller støttepasniger og er blottet for kreativitet. Squilacci har ikke mye å gjøre, men lar LO-spilleren komme til farlig innleg 2 av 2 ganger, samt at han blir rundlurt av Cox på slutten der. Rett og slett forferdelig i mine øyne. Men igjen - hver mann sin bedømmelse! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 --> QUOTE(Stefan B @ Mar 2 2011, 09:33 PM) 218940[/snapback] "Spennende spiller det her. Hardere mottak enn skudd!" Haha, The one and only : Ivar Hoff ! Dette ble enklere enn forventet. Gledelig med Nic-hattrick og, ikke minst, kanonen fra Clichy!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
krevsnih Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Bendtner sitt hattrick er Arsenals første i FA-cupen på 18 år. Det siste sto Ian Wright for i 1993 Merkelig å se Bendtner.Først en horribel touch,så banker han inn sitt andre for dagen. Bendtner putter sitt tredje,deretter en veldig skummel tversover helt nede på sin egen 16. Merker godt at han fremdeles er litt rusten. Men det kommer seg Almunia lite å gjøre i dag.Var en situasjon i første der han er på en skikkelig bærtur.Ble heldigvis avverget med redding på "strek". Ellers syns jeg de bruker Chamakh for lite. Ser han ofte står der fremme og vifter med armen. Skulle gjerne sett at de varierte litt med feks tidlige innlegg på ham. Good game guys Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.